Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ТО та ремонт БФП, заправка та відновлення картриджів, 50310000-1, технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, ДК 021:2015
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2021-12-13-002272-a 2b922e9a8bf948abac9dab799b814a77
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Дар'я Леонідівна

+380617648541 962535t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 6"
Код ЄДРПОУ: 38969678
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Чумаченка, буд.21
Контактна особа: Руденко Дар'я Леонідівна
+380617648541
962535t@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2021 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2021 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2021 11:23
Початок аукціону: 23 грудня 2021 14:55
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


місце надання послуги: м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, буд. 21, вул. Культурна, буд.123, вул. Дослідна станція , буд. 84, вул. Автозаводська, буд. 8-б
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ТО та ремонт БФП, заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Чумаченка, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів після приймання послуг на підставі актів прийому-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2021 11:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2021 11:18
додаток 3 до оголошення проект договору.docx
13 грудня 2021 11:18
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-12-13-002272-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа - підприємець Марущак О.В., Код ЄДРПОУ:2868108595
Дата подання: 29 грудня 2021 12:44
Не відповідність
Шановна уповноважена особа Руденко Д.Л. З приводу відхилення моєї тендерної пропозиції згідно протоколу № 2/1 С від 29.12.2021 р. хочу зазначити наступне:
По першому пункту : -відповідно пункту 7 частини 14.2 Оголошення, Замовником встановлено критерій: «Документальне підтвердження згоди з проектом договору (Додаток 4) до цього Оголошення, подається підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою», учасником не надано відповідний документ (Додаток № 4), таким чином пропозиція Учасника не відповідає вимогам;
Я документально підтвердив мою безумовну згоду з проектом договору в цілому включаючи (істотні умови) проекту договору Додаток 3 наданням мною у тендерній документації - Листа- згоди за № 20.12.2021/12 від 20.12.2021 р. А також надав завірену мною скан-копію Додатку 3 тим самим в цілому виконав Вашу вимогу (Документального підтвердження згоди з проектом договору та істотними умовами договору).
По другому пункту -відповідно пункту 7 частини 14.2 Оголошення, Замовником встановлено критерій: «Істотні умови Договору (Додаток № 5) до цього Оголошення, подається підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою.», учасником не надано відповідний документ (Додаток № 5), таким чином пропозиція Учасника не відповідає вимогам;
Я документально підтвердив мою безумовну згоду з проектом договору в цілому включаючи (істотні умови ) проекту договору Додаток 3 наданням мною у тендерній документації - Листа- згоди за № 20.12.2021/12 від20.12.2021 р. А також надав завірену мною скан-копію Додатку 3 тим самим надав згоду та завірив «Істотні умови Договору які повторюються у Додатку № 5 та вже прописані у проекті договору Додаток 3. тим самим в цілому виконав Вашу вимогу щодо Істотних умов.
По третьому , та четвертому пункту протоколу № 2/1 С від 29.12.2021 р :
-відповідно пункту 4 додатку 1 до Оголошення, Замовником встановлено критерій: «замовником вимагається надання не менш ніж 1 виконаний договір, акти прийому- передачі товару та/або видаткові накладні тощо. Аналогічним договором вважається договір надання послуг за кодом ДК 021:2015 50310000-1 та/або в тексті договору або в додатках.». учасником відповідно довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору, не підтверджено виконання договору №30 від 01.02.2021р. актами прийому- передачі товару та/або видатковими накладними тощо, таким чином пропозиція Учасника не відповідає вимогам;
-відповідно пункту 4 додатку 1 до Оголошення, Замовником встановлено критерій: «замовником вимагається надання не менш ніж 1 викопаний договір, акти прийому- передачі товару та/або видаткові накладні тощо. Аналогічним договором вважається договір надання послуг за кодом ДК 021:2015 50310000-1 та/або в тексті договору або в додатках.», учасником відповідно довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору, не підтверджено виконання договору №55 від 05.07.2021р. актами прийому- передачі товару та/або видатковими накладними тощо, таким чином пропозиція Учасника не відповідає вимогам;
Якщо Ви уважніше переглянете мою пропозицію то побачите , що мною надано -Довідку щодо виконання аналогічних договорів за номером № 20.12.2021/16 від 20.12.2021 р. та окремо завантажено файл - 10.Аналогічний договір з актами у якому є скан копія аналогічного договору за кодом ДК 021:2015 50310000-1 та скан копія Акту надання послуг № УТ-633 від 14.07.2021 року цим самим у повній мірі підтверджує наявність у мене виконаних аналогічних договорів. Для Вашого розуміння повідомляю , що при виконанні послуг був підписаний Виконавцем та Замовником «Акт надання послуг» згідно якого Замовник підтверджує ,що послуги були виконано та немає претензій по строкам та якості виконання робіт. Мною не було надано на вашу помилкову вимогу –«акти прийому- передачі товару та/або видаткові накладні» тому , що мною не поставлявся товар!!! Перегляньте будь ласка своє рішення .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 січня 2022 10:59
Замовником встановлено перелік та формат документів, які повинен надати Учасник, в свою чергу Учасник не надав документи зазначеного зразка завірених підписом та печаткою (Додаток 4 та Додаток 5), а також підтвердження виконання договорів зазаначених у довідці (№30 від 01.02.2021р., №55 від 05.07.2021р)
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

29 грудня 2021 12:44
11.Тендерна пропозиція.pdf

Документи

04 січня 2022 10:59
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2021 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Марущак О.В. 65 990,00
UAH з ПДВ
63 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" 79 890,00
UAH з ПДВ
64 389,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯЧМЕНЬОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА 79 835,00
UAH з ПДВ
79 835,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2021 09:57
11.Тендерна пропозиція.pdf
22 грудня 2021 09:55
1.Витяг з ЄДР 25.01.2021.pdf
22 грудня 2021 09:55
1.Витяг з ЄДР 25.01.2021.pdf.p7s
22 грудня 2021 09:55
2.Витяг платника.pdf
22 грудня 2021 09:54
2.Витяг платника.pdf.p7s
22 грудня 2021 09:54
4.Приват довідка.pdf
22 грудня 2021 09:54
4.Приват довідка.pdf.p7s
22 грудня 2021 09:54
5.Радіація.pdf
22 грудня 2021 09:54
5.Радіація.pdf.p7s
22 грудня 2021 09:54
6.Утилизация.pdf
22 грудня 2021 09:54
6.Утилизация.pdf.p7s
22 грудня 2021 09:53
7.Аналогічні договори.rar
22 грудня 2021 09:53
9.Договір оренди.pdf
22 грудня 2021 09:53
9.Договір оренди.pdf.p7s
21 грудня 2021 23:11
Електронний підпис

Публічні документи

20 грудня 2021 10:53
Електронний підпис
20 грудня 2021 10:52
27 Дов без субп.pdf
20 грудня 2021 10:52
29 Лист пояс.pdf.p7s
20 грудня 2021 10:52
29 Лист пояс.pdf
20 грудня 2021 10:52
27 Дов без субп.pdf.p7s
20 грудня 2021 10:52
25 Дов не сертиф.pdf
20 грудня 2021 10:52
09 Коп виписки з ЄДР.pdf.p7s
20 грудня 2021 10:52
17Дог 102 Єфанов.pdf.p7s
20 грудня 2021 10:52
32 ISO 14001.pdf
20 грудня 2021 10:52
31 ISO 9001.pdf
20 грудня 2021 10:52
07 Коп Витяг ЄДР 2021 розш.pdf
20 грудня 2021 10:52
03 Дов без ліценз.pdf
20 грудня 2021 10:52
22 Проект дог.pdf
20 грудня 2021 10:52
20 Цінова.pdf
20 грудня 2021 10:52
12 Лист роз не юр особа.pdf
20 грудня 2021 10:52
18 Дог Хорт акад.pdf
20 грудня 2021 10:52
19 Лист -згода з тех хар.pdf
20 грудня 2021 10:52
16 Дов аналог дог.pdf
20 грудня 2021 10:52
36 Серт.Маккон.pdf
20 грудня 2021 10:52
01 Лист - згода.pdf.p7s
20 грудня 2021 10:52
15 Дов про хах довк.pdf
20 грудня 2021 10:52
05 Дов про підпис.pdf
20 грудня 2021 10:52
05 Дов про підпис.pdf.p7s
20 грудня 2021 10:52
09 Коп виписки з ЄДР.pdf
20 грудня 2021 10:52
28 Дов відом внес до ЄДР.pdf
20 грудня 2021 10:52
36 Серт.Маккон.pdf.p7s
20 грудня 2021 10:52
31 ISO 9001.pdf.p7s
20 грудня 2021 10:52
24 Істот умови дог.pdf
20 грудня 2021 10:52
15 Дов про хах довк.pdf.p7s
20 грудня 2021 10:52
25 Дов не сертиф.pdf.p7s
20 грудня 2021 10:52
21 Дов від про підп.pdf.p7s
20 грудня 2021 10:52
24 Істот умови дог.pdf.p7s
20 грудня 2021 10:52
02 Лист роз не об єднан.pdf
20 грудня 2021 10:52
22 Проект дог.pdf.p7s
20 грудня 2021 10:52
01 Лист - згода.pdf
20 грудня 2021 10:52
17Дог 102 Єфанов.pdf
20 грудня 2021 10:52
32 ISO 14001.pdf.p7s
20 грудня 2021 10:52
18 Дог Хорт акад.pdf.p7s
20 грудня 2021 10:52
20 Цінова.pdf.p7s
20 грудня 2021 10:52
26 Лист про співп.pdf.p7s
20 грудня 2021 10:52
21 Дов від про підп.pdf
20 грудня 2021 10:52
16 Дов аналог дог.pdf.p7s
20 грудня 2021 10:52
03 Дов без ліценз.pdf.p7s
20 грудня 2021 10:52
26 Лист про співп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Марущак О.В.

ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯЧМЕНЬОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Марущак О.В.
#2868108595
Відхилено 63 590,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2021 09:52
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2409314897
Відхилено 64 389,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2021 14:17
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯЧМЕНЬОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА
#3279301801
Переможець 79 835,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2021 17:07

Документи

29 грудня 2021 09:52
Електронний підпис

Документи

30 грудня 2021 14:17
Електронний підпис

Документи

30 грудня 2021 17:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2021 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯЧМЕНЬОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА
#3279301801
79 835,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 грудня 2021 17:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2023 15:26
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 15:29
дод.угода _1 від 29.12.22 до дог.05.01.1С від.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 15:19
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:18
дог._05 01 1С від 05.01.2022р..pdf укладений
05 січня 2022 14:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ТО та ремонт БФП, заправка та відновлення картриджів 1 послуга 79 835,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 05/01/1С
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ТО та ремонт БФП, заправка та відновлення картриджів 1 послуга 43 830,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 43 830,00
UAH