Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
79930000-2 Професійні дизайнерські послуги (послуги з розробки дизайн-проекту Комунального некомерційного підприємства «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради, що розташоване за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний/ вул. Дніпровська/ вул. Олександрівська, буд.70/21/4
Очікувана вартість
188 000,00 UAH
UA-2021-12-03-004503-b ● 2b7a7cbc96c04280927d933e342bc30e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня" Запорізької обласної ради (скорочена назва - КНП "ЗОКДЛ" ЗОР) |
Код ЄДРПОУ: | 05498737 |
Вебсайт: | http://zokdl.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69063, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, Проспект Соборний/вул. Дніпровська/вул.Олександрівська 70/21/47 |
Контактна особа: |
Чубарова Наталя Анатоліївна +380612222104 zokdl.vmtz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2021 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2021 17:23 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2021 17:23 |
Очікувана вартість: | 188 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 940,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79930000-2: Професійні дизайнерські послуги
рішенням уповноваженої особи від 02.12.2021 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
79930000-2 Професійні дизайнерські послуги (послуги з розробки дизайн-проекту Комунального некомерційного підприємства «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради, що розташоване за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний/ вул. Дніпровська/ вул. Олександрівська, буд.70/21/4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69063, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, пр. Соборний/ вул.Дніпровська, вул/.Олександрівська, буд.70/21/47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2021
ДК 021:2015: 79930000-2 — Професійні дизайнерські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за фактом надання послуг, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту надання на оплату Замовнику Акту приймання - передачі наданих послуг, підписаного Сторонами договору, та рахунку, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2021 17:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2021 17:20 |
Оголошення з додатками на дизайнерський проект.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Що до міжнародних стандартів
Дата подання: 07 грудня 2021 21:41
Дата відповіді: 09 грудня 2021 10:12
Будь ласка, поясніть, як конкретно вимоги Технічного завдання можна підтвердити запитуваними сертифікатами?
наприклад щодо стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 - Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація
a) повинна показати свою здатність ПОСТІЙНО надавати продукцію та послуги…
в нашому випадку це разовий підряд, навіщо тога цей стандарт?
також наявність таких міжнародних стандартів є дискримінаційною та звужує коло учасників!
Учасник має підтвердити наданням документів сертифікат:
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю
- ДСТУ ISO/IES 27001:2015 Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки.
- сертифікат внутрішнього аудитора по стандарту ISO 9001:2015
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку ! оголошення , частина 1.2 інші документи пунктом 2 визначено:
. У разі відсутності можливості надання певних документів у складі пропозиції Учасник повинен надати лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на нормативні та законодавчі акти.
. У разі відсутності можливості надання певних документів у складі пропозиції Учасник повинен надати лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на нормативні та законодавчі акти.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-12-03-004503-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ПІВДЕНЬ-БУД", Код ЄДРПОУ:43055409
Дата подання: 09 грудня 2021 14:00
Щодо усунення дискримінаційних вимог до учасників.
В "Оголошенні з додатками. Для проведення спрощених закупівель через систему електронних закупівель" у п.16 розділу "1.2 Інші документи від Учасника" встановлено таку вимогу для учасників: "Для підтвердження зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства при виконання послуг які є предметом закупівлі Учасник має підтвердити наданням документів сертифікат:
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю
- ДСТУ ISO/IES 27001:2015 Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки.
- сертифікат внутрішнього аудитора по стандарту ISO 9001:2015"
Зазначені документи не є обов'язковими для отримання суб'єктіами господарської діяльності. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників. Просимо виключити вище зазначений пункт з вимог до учасників даної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю
- ДСТУ ISO/IES 27001:2015 Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки.
- сертифікат внутрішнього аудитора по стандарту ISO 9001:2015"
Зазначені документи не є обов'язковими для отримання суб'єктіами господарської діяльності. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників. Просимо виключити вище зазначений пункт з вимог до учасників даної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 грудня 2021 15:27
Шановний Учасник закупівлі.
Відповідно до Додатку 1 , оголошення з додатками.для проведення спрощених закупівель через систему електронних закупівель" згідно частина 1.2 інші документи , пунктом 2 визначено: У разі відсутності можливості надання певних документів у складі пропозиції Учасник повинен надати лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на нормативні та законодавчі акти.
Відповідно до Додатку 1 , оголошення з додатками.для проведення спрощених закупівель через систему електронних закупівель" згідно частина 1.2 інші документи , пунктом 2 визначено: У разі відсутності можливості надання певних документів у складі пропозиції Учасник повинен надати лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на нормативні та законодавчі акти.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ПІВДЕНЬ-БУД" #43055409 |
Переможець |
187 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2021 10:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 08:32
|
Договір | укладений |
21 грудня 2021 15:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
79930000-2 Професійні дизайнерські послуги (послуги з розробки дизайн-проекту Комунального некомерційного підприємства «Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня» Запорізької обласної ради, що розташоване за адресою: м. Запоріжжя, проспект Соборний/ вул. Дніпровська/ вул. Олександрівська, буд.70/21/4 | 1 | послуга |
187 000,00
UAH
|