Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2019-12-09-002514-c ● 292b0112f29249e2a64f6594df5366fa
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 41348526 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36 |
Контактна особа: |
Янкович Анна Олександрівна 380444814718 reklama-buh@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2019 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2019 12:30 |
Очікувана вартість: | 35 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
981 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, місто Київ, Київ, Боричів узвіз, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється протягом 05 робочих днів після підписання Покупцем відповідної видаткової накладної на замовлений Покупцем Товар | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2019 17:11 |
Договір на придбання канцелярських товарів.docx |
09 грудня 2019 17:11 |
Управління - Канс товари.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 грудня 2019 10:10
Дата відповіді: 10 грудня 2019 16:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До участі в електронних торгах допускаються ФО-П неплатники ПДВ. Сума ПДВ до ціни для ФО-П не додається. Будуть розглядатися цінові пропозиції з найменшою ціною після проведення аукціону. Товари марки або моделі яких відрізняються від вказаних в технічній документації будуть розглянуті.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-09-002514-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 13 грудня 2019 15:35
Дискваліфікація участника
Шановний Замовник, хочемо звернути Вашу увагу на суттєву не відповідність кваліфікаційниї вимог та наданих документів ТОВ Папірторг.
Відповідно до умов тендерної документації участник має надати оригінал довідки виданої банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок Учасника, датована не раніше 2018 роком.Довідка яку надав ТОВ Папірторг датована 2008 роком.
Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою наведеною в Додатку 2.1., підписана уповноваженою особою учасника та скріплена печаткою Участник ТОВ Папірторг надав відповідну довідку ,але від форми затвердженної Замовником.Відсутня інформація про дату та номер договору,а також загальний строк дії договору.
Крім того окремі файли пропозиції мають візуальні пошкодження які роблять не можливим ідентифікацію інформації яка там зазначенна та впливає на предмет аукціону.
Зважаючи на вище приведені факти ,просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ Папірторг як таку що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до умов тендерної документації участник має надати оригінал довідки виданої банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок Учасника, датована не раніше 2018 роком.Довідка яку надав ТОВ Папірторг датована 2008 роком.
Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою наведеною в Додатку 2.1., підписана уповноваженою особою учасника та скріплена печаткою Участник ТОВ Папірторг надав відповідну довідку ,але від форми затвердженної Замовником.Відсутня інформація про дату та номер договору,а також загальний строк дії договору.
Крім того окремі файли пропозиції мають візуальні пошкодження які роблять не можливим ідентифікацію інформації яка там зазначенна та впливає на предмет аукціону.
Зважаючи на вище приведені факти ,просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ Папірторг як таку що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2019 18:16
Документи знаходяться на розгляді. За результатами розгляду, замовником буде прийнято відповідне рішення.
Номер вимоги: UA-2019-12-09-002514-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 18 грудня 2019 09:24
Оскарження рішення.
Шановний Замовник.
Просимо Вас надати у встановленний законом період розгорнуту відповідь щодо невідповідності товару який ми надали Вашим технічним вимогам. Рішення яке зафіксовано Вами у протоколі не вказує на конкретні помилки чи невідповідність нашої пропозиції. Ми запропонували товар якії на 100% відповідає Вашим вимогам.
Просимо Вас дотримуватись принципів неупередженності та Закону України про закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас надати у встановленний законом період розгорнуту відповідь щодо невідповідності товару який ми надали Вашим технічним вимогам. Рішення яке зафіксовано Вами у протоколі не вказує на конкретні помилки чи невідповідність нашої пропозиції. Ми запропонували товар якії на 100% відповідає Вашим вимогам.
Просимо Вас дотримуватись принципів неупередженності та Закону України про закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2019 17:41
Шановний учасник! Повідомляємо що надані Вами пропозиції не відповідають вимогам Замовника, Додаток №3 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", а саме: Дирокол металевий на 20 арк., жовтий Aion_20 Kangaro, Гумка для грошей (11см) Economix. Учасником не зазначений виробник що унеможливило порівняти технічні характеристики.
Розгорнути
Згорнути
Шановний учасник! Повідомляємо що надані Вами пропозиції не відповідають вимогам Замовника, Додаток №3 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", а саме: Дирокол металевий на 20 арк., жовтий Aion_20 Kangaro, Гумка для грошей (11см) Economix. Учасником не зазначений виробник що унеможливило порівняти технічні характеристики.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
12 735,00
UAH з ПДВ
|
12 735,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
20 739,84
UAH з ПДВ
|
20 739,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
25 841,04
UAH з ПДВ
|
25 841,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Рішення скасоване |
12 735,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 17:20
|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Відхилено |
12 735,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 17:42
|
ТОВ "БРАВО-ПАП" #37028812 |
Відхилено |
20 739,84
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 17:48
|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
25 841,04
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2019 17:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 29 канс товари.pdf | укладений |
21 грудня 2019 13:07
|