Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Елементи благоустрою
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2022-01-14-006271-a ● 28a43289c2d64256b3c5fc76c54ef0d9
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41428208 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Бобошко +380564920040 insp.kr.torg@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2022 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2022 15:29 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Топіарії (топіарні скульптури)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2022
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
9 штуки
Металеві композиції садово-паркових фігур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2022
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставку товару здійснюється на підставі рахунку (-ків) та накладної, протягом 10-ти робочих днів з дня підписання Сторонами накладної. ЗАМОВНИК має право на відстрочку платежу строком до 180 банківських днів з дня підписання Сторонами накладної. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2022 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2022 15:04 |
ТД Елементи благоустрою зі змінами.docx | |
24 січня 2022 15:04 |
Додаток 2 Технічні вимоги-елементи благоустрою зі змінами.doc | |
24 січня 2022 15:04 |
Перелік змін.DOCX | |
14 січня 2022 16:05 |
Додаток 5 лист-згода на обробку персональних даних..doc | |
14 січня 2022 16:05 |
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії..docx | |
14 січня 2022 16:05 |
Додаток 4 Відповідність вимогам ст. 17 Закону..docx | |
14 січня 2022 16:05 |
Додаток 1 Цінова пропозиція..docx | |
14 січня 2022 16:05 |
Додаток 7 Документи, які повинен надати учасник..docx | |
14 січня 2022 16:05 |
Додаток 8 Документи, які повинен надати переможець..docx | |
14 січня 2022 16:05 |
Додаток 2 Технічні вимоги-елементи благоустрою.doc | |
14 січня 2022 16:05 |
ТД Елементи благоустрою.docx | |
14 січня 2022 16:05 |
Додаток 6 Проєкт договору.docx |
24 січня 2022 15:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2022 15:04 |
ТД Елементи благоустрою зі змінами.docx
|
|||
24 січня 2022 15:04 |
Додаток 2 Технічні вимоги-елементи благоустрою зі змінами.doc
|
|||
24 січня 2022 15:04 |
Перелік змін.DOCX
|
|||
14 січня 2022 16:05 |
Додаток 5 лист-згода на обробку персональних даних..doc
|
|||
14 січня 2022 16:05 |
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії..docx
|
|||
14 січня 2022 16:05 |
Додаток 4 Відповідність вимогам ст. 17 Закону..docx
|
|||
14 січня 2022 16:05 |
Додаток 1 Цінова пропозиція..docx
|
|||
14 січня 2022 16:05 |
Додаток 7 Документи, які повинен надати учасник..docx
|
|||
14 січня 2022 16:05 |
Додаток 8 Документи, які повинен надати переможець..docx
|
|||
14 січня 2022 16:05 |
Додаток 2 Технічні вимоги-елементи благоустрою.doc
|
|||
14 січня 2022 16:05 |
ТД Елементи благоустрою.docx
|
|||
14 січня 2022 16:05 |
Додаток 6 Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 20 січня 2022 13:45
Дата відповіді: 21 січня 2022 15:07
В тендерній документації зазаначена вимога "На усіх етапах створення товару Постачальником повинна здійснюватися фото-, відео-фіксації усіх етапів створення товару, включаючи скриті роботи по його виготовленню на предмет відповідності технічному завданню та після завершення передається Замовнику разом з поставленим товаром."
Поясність, що саме Ви вимагаєте під терміном "скриті роботи"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. На Ваш запит, відповідаємо, що мається на увазі приховані роботи, а саме роботи з виробництва об'єкта, результати яких закриваються подальшими роботами і потребують перед цим підтвердження їх відповідності вимогам технічних умов.. З повагою, уповноважена особа інспекції з благоустрою виконкому Криворізької міської ради Тетяна Бобошко.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-14-006271-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А", Код ЄДРПОУ:39990028
Дата подання: 20 січня 2022 13:33
технічні вимоги
Шановний Замовник! Ви вимагаєте в технічних вимогах надання серифікатів відповідності на покриття (штучна трава) товару з його відповідністю ДСТУ Б В.2.7-21:2013, п.п.5.2.3, 5.2.5., сертифікат відповідності на товар та його відповідність ДСТУ EN 10244-1;2006 та сертифікат відповідності ДСТУ 8540. Проте, Ви вимагаєте документи, а саме сертифікати відповідності на товари, сертифікація на які є необовязковою, у звязку з втартою чинності з 01.01.2018р. Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 p. № 46-93. Відповідно вимагати надання даннних документів є дискримінаційною умовою, що значно обмежує коло потенційних учасників, порушцючі принципи прозорості та рівних умов для всіх учасників, що визначені положеннями Закону України "Про публічні закупівлі". Для підтвердження технічних характеристик матеріалів достатньо надання сертифікатів якості / паспортів якості, декларації про відповідність, де чітко вказані відповідності товару до того чи іншого стандарту.
Вимога щоо надання сертифікату відповідності на товар та його відповідність ДСТУ EN 10244-1;2006 взагалі виходить за межі обєктивного розуміння, оскільки товар є штучним, не серійним, що виготовляється за Вашими ескізами та чітко визначеними технічними параметрами, є штучним товаром, а не серійним.
Просимо змінити дані вимоги з сертифікаів відповідності на сертифікати якості/паспорти якості (в яких обов`язково будуть зазаначена відповідність тим чи іншим технічним стандартам), щоб забезпечити рівні умови для всіх потенційних учасників, задля уникнення порушень законодавтства через штучне обмеження конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
Вимога щоо надання сертифікату відповідності на товар та його відповідність ДСТУ EN 10244-1;2006 взагалі виходить за межі обєктивного розуміння, оскільки товар є штучним, не серійним, що виготовляється за Вашими ескізами та чітко визначеними технічними параметрами, є штучним товаром, а не серійним.
Просимо змінити дані вимоги з сертифікаів відповідності на сертифікати якості/паспорти якості (в яких обов`язково будуть зазаначена відповідність тим чи іншим технічним стандартам), щоб забезпечити рівні умови для всіх потенційних учасників, задля уникнення порушень законодавтства через штучне обмеження конкуренції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2022 15:02
Дякуємо за Ваше звернення. На Вашу вимогу, відповідаємо:
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124).
Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Як відомо, з 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації.
На підставі цього в учасників часто виникають питання, чи повинен замовник вимагати від учасників надання у складі тендерної пропозиції сертифіката відповідності чи сертифіката якості та чи повинен учасник їх надавати у складі тендерної пропозиції, якщо такі вимагаються за умовами тендерної документації, тимчасом як сертифікація в Україні необов’язкова.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів.
Питанням оскарження відповідно до цих рішень було те, що за твердженнями учасників така умова є дискримінаційною, і виконати її можуть лише ті учасники, які вже мають виготовлені такі сертифікати.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Доволі часто на виконання такої умови, тоді як в учасника відсутній відповідний сертифікат, учасник намагається використати норму частини 11 статті 26 Закону № 922, відповідно до якої документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції / пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі), обґрунтовуючи це тим, що не надає необхідний документ, оскільки сертифікація в Україні є необов’язковою.
Проте описані дії учасника є невиконанням такої умови тендерної документації, оскільки, як уже згадано вище, ця умова не може належати до положень пункту 4 частини 1 та частини 4 статті 5, частини 4 статті 22 та частини 11 статті 26 Закону № 922.
Такої самої позиції дотримується Колегія, зокрема згідно з рішеннями від 19.10.2020 № 19509-р/пк-пз, від 17.11.2020 № 21383-р/пк-пз та інших.
Верховний Суд, згідно з постановою № 826/15639/17, дотримується позиції, що учасник був заздалегідь ознайомлений з умовами документації та у випадку неможливості виконання відповідних умов документації міг скористатися своїм правом на оскарження цих умов до органу оскарження чи до замовника.
Варто зазначити, що відповідно до частини 6 статті 23 Закону № 922, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Зі змісту цієї норми вбачається, що законодавець надав можливість у випадку відсутності в учасника документів, таких як сертифікатів відповідності чи якості, надати альтернативний документ, а саме технічний паспорт на підтвердження відповідності тим самим об’єктивним критеріям, що встановлені
до відповідних документів та підтверджений відповідними інстанціями .
З повагою, уповноважена особа інспекції з благоустрою виконкому Криворізької міської ради Тетяна Бобошко.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 4 статті 5 Закону № 922.
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону № 922 замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Сертифікація в Україні здійснюється відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII (далі — Закон № 124).
Так, за частиною 1 статті 1 Закону № 124 сертифікація — підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Як відомо, з 01.01.2018 сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації.
На підставі цього в учасників часто виникають питання, чи повинен замовник вимагати від учасників надання у складі тендерної пропозиції сертифіката відповідності чи сертифіката якості та чи повинен учасник їх надавати у складі тендерної пропозиції, якщо такі вимагаються за умовами тендерної документації, тимчасом як сертифікація в Україні необов’язкова.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів.
Питанням оскарження відповідно до цих рішень було те, що за твердженнями учасників така умова є дискримінаційною, і виконати її можуть лише ті учасники, які вже мають виготовлені такі сертифікати.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Доволі часто на виконання такої умови, тоді як в учасника відсутній відповідний сертифікат, учасник намагається використати норму частини 11 статті 26 Закону № 922, відповідно до якої документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції / пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі), обґрунтовуючи це тим, що не надає необхідний документ, оскільки сертифікація в Україні є необов’язковою.
Проте описані дії учасника є невиконанням такої умови тендерної документації, оскільки, як уже згадано вище, ця умова не може належати до положень пункту 4 частини 1 та частини 4 статті 5, частини 4 статті 22 та частини 11 статті 26 Закону № 922.
Такої самої позиції дотримується Колегія, зокрема згідно з рішеннями від 19.10.2020 № 19509-р/пк-пз, від 17.11.2020 № 21383-р/пк-пз та інших.
Верховний Суд, згідно з постановою № 826/15639/17, дотримується позиції, що учасник був заздалегідь ознайомлений з умовами документації та у випадку неможливості виконання відповідних умов документації міг скористатися своїм правом на оскарження цих умов до органу оскарження чи до замовника.
Варто зазначити, що відповідно до частини 6 статті 23 Закону № 922, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Зі змісту цієї норми вбачається, що законодавець надав можливість у випадку відсутності в учасника документів, таких як сертифікатів відповідності чи якості, надати альтернативний документ, а саме технічний паспорт на підтвердження відповідності тим самим об’єктивним критеріям, що встановлені
до відповідних документів та підтверджений відповідними інстанціями .
З повагою, уповноважена особа інспекції з благоустрою виконкому Криворізької міської ради Тетяна Бобошко.
Номер вимоги: UA-2022-01-14-006271-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А", Код ЄДРПОУ:39990028
Дата подання: 20 січня 2022 13:42
технічні вимоги щодо покриття виробів
Шановний Замовник! Ви вимагаєте в технічному завданні 1. Елементи благоустрою топіарії (топіарні скульптури) у кількості 3 шт в асортименті. "Maтepiaл металевого контурного каркасу: основний контурний антивандальний каркас виконаний із оцинкованого металевого прута товщиною не менше ніж 10 мм. Мaтepiaл металевого проміжного каркасу: проміжний антивандальний каркас виконаний із оцинкованого металевого прута товщиною не менше ніж 8 мм. Мaтepiaл металевого силового каркасу: силовий антивандальний каркас виконаний із оцинкованої металевої профільної труби товщиною не менше ніж 80х80 мм по всій довжині фігури."Покриття металевого каркасу: покрита цинком методом гарячого цинкування, антикорозійним покриттям, фарбою і лаком"
Тобто Ви вимагаєте покрити цинком методом гарячого цинкування вже оцинкований дріт та оцинковану трубу???? Потім погрунтувати та пофарбувати ОЦИНКОВАНУ трубу та дріт???
Визначте будь-ласка, що кокретно потрібно, оскільки Ваші вимоги є абсурдними з точку зору технологічного процесу. Або якісь деталі повинні бути оцинковані, а якісь пофарбовані, тоді зазначте які саме. І як можна оцинкувати вже оцинковану трубу та дріт...
Розгорнути
Згорнути
Тобто Ви вимагаєте покрити цинком методом гарячого цинкування вже оцинкований дріт та оцинковану трубу???? Потім погрунтувати та пофарбувати ОЦИНКОВАНУ трубу та дріт???
Визначте будь-ласка, що кокретно потрібно, оскільки Ваші вимоги є абсурдними з точку зору технологічного процесу. Або якісь деталі повинні бути оцинковані, а якісь пофарбовані, тоді зазначте які саме. І як можна оцинкувати вже оцинковану трубу та дріт...
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2022 14:15
Дякуємо за Ваше звернення. На Вашу вимогу, відповідаємо:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає перелік необхідних технічних вимог та відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі "Maтepiaл металевого контурного каркасу: основний контурний антивандальний каркас виконаний із оцинкованого металевого прута товщиною не менше ніж 10 мм. Мaтepiaл металевого проміжного каркасу: проміжний антивандальний каркас виконаний із оцинкованого металевого прута товщиною не менше ніж 8 мм. Мaтepiaл металевого силового каркасу: силовий антивандальний каркас виконаний із оцинкованої металевої профільної труби товщиною не менше ніж 80х80 мм по всій довжині фігури." Покриття металевого каркасу: покрита цинком методом гарячого цинкування, антикорозійним покриттям, фарбою і лаком".
Виходячи зі специфіки предмета закупівлі, та умов його використання виконання робіт потребує покриття цинком методом гарячого цинкування готового звареного каркасу, що робить покриття однорідним на усіх поверхнях, а також у місцях зварювання та для надання максимальної корозійностійкість, що забезпечить масимальний строк служби виробу антикорозійним покриттям, фарбою і лаком, що було враховано Замовником при підготовці тендерної документації.
З повагою, уповноважена особа інспекції з благоустрою виконкому Криворізької міської ради Тетяна Бобошко.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає перелік необхідних технічних вимог та відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі "Maтepiaл металевого контурного каркасу: основний контурний антивандальний каркас виконаний із оцинкованого металевого прута товщиною не менше ніж 10 мм. Мaтepiaл металевого проміжного каркасу: проміжний антивандальний каркас виконаний із оцинкованого металевого прута товщиною не менше ніж 8 мм. Мaтepiaл металевого силового каркасу: силовий антивандальний каркас виконаний із оцинкованої металевої профільної труби товщиною не менше ніж 80х80 мм по всій довжині фігури." Покриття металевого каркасу: покрита цинком методом гарячого цинкування, антикорозійним покриттям, фарбою і лаком".
Виходячи зі специфіки предмета закупівлі, та умов його використання виконання робіт потребує покриття цинком методом гарячого цинкування готового звареного каркасу, що робить покриття однорідним на усіх поверхнях, а також у місцях зварювання та для надання максимальної корозійностійкість, що забезпечить масимальний строк служби виробу антикорозійним покриттям, фарбою і лаком, що було враховано Замовником при підготовці тендерної документації.
З повагою, уповноважена особа інспекції з благоустрою виконкому Криворізької міської ради Тетяна Бобошко.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2022 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МОРОЗ АНТОН ЄВГЕНІЙОВИЧ |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОВАЛЕНКО ДЕНИС МИКОЛАЙОВИЧ" |
474 990,00
UAH з ПДВ
|
474 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
10 лютого 2022 13:15
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі