Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2019-12-05-002804-c ● 28937b0a7d0a43108808129a585d4c55
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 264 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03599032 |
Місцезнаходження: | 02225, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Оноре де Бальзака буд 8-Г |
Контактна особа: |
Нестеренко Тетяна Анатоліївна +380445463188 b264@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2019 20:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2019 20:09 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2019 20:09 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
ідентифікатор школи в ДІСО 22950
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02225, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Оноре де Бальзака, 8-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2019 20:07 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 грудня 2019 10:58
Дата відповіді: 09 грудня 2019 19:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: -В оголошенні не зазначались торгові марки або моделі.
-В Додатку 1 до Оголошення зазначено "3.2. Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель (артикул) для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника у разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію)."
- До участі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Ціна без ПДВ розглядається як остаточна.
-В Додатку 1 до Оголошення зазначено "3.2. Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель (артикул) для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника у разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію)."
- До участі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Ціна без ПДВ розглядається як остаточна.
Документація
Дата подання: 06 грудня 2019 11:54
Дата відповіді: 09 грудня 2019 19:24
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Додаток 4 до Оголошення "3.1.2. Передати покупцю усі необхідні документи згідно з діючим законодавством на переданий Товар. Навантажувально - розвантажувальні роботи, транспортування Товару до місця призначення монтаж та пуско-налагоджувальні роботи здійснюються силами Продавця за адресою Україна м.Київ, вул.Оноре де Бальзака, 8-Г, 02225.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
197 460,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 18:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
23 грудня 2019 17:03
|