Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чай чорний пакетований ТМ «Мономах» в асортименті або еквівалент
Очікувана вартість
251 900,00 UAH
UA-2023-03-17-011290-a 288827cd86e24fcabc30f21888eef992
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Дем'яненко

+025595585 vizirkarada20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Визирська сільська рада Одеського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04378669
Вебсайт: https://vyzyrska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 67543, Україна , Одеська обл., Лиманський район, с. Визирка, вул. Олексія Ставніцера, 56
Контактна особа: Оксана Дем'яненко
+025595585
vizirkarada20@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 березня 2023 20:05
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2023 00:00
Очікувана вартість: 251 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 259,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15860000-4: Кава, чай та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 пачка
Чай чорний пакетований ТМ «Мономах» в асортименті або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67543, Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Визирка, вул. Олексія Ставніцера, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2023
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно договору Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 17 березня 2023 20:05

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

17 березня 2023 20:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 березня 2023 20:05
1. ТД Чай редакція від 17.03.2023р..pdf
17 березня 2023 20:05
1. ТД Чай редакція від 17.03.2023р..pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка
Дата подання: 20 березня 2023 08:17
Дата відповіді: 20 березня 2023 14:59
Доброго дня! Скажіть скільки замовлень очікується до повного виконання договору?? Чи можлива доставка 4000пачок 1ю партією??
Відповідь: Шановний Учаснику, тендерною документацією передбачено наступне: п.п.4.4. п.4 Проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) містить наступну інформацію: "4.4. Поставка Товару здійснюється одноразово однією партією силами та засобами Постачальника за його рахунок». Також звертаємо Вашу увагу, що в залежності від потреб та фінансування, Замовник має право зменшити обсяг закупівлі.
Технічний контроль транспортних засобів
Дата подання: 20 березня 2023 09:51
Дата відповіді: 23 березня 2023 18:04
В Додатку 1 вказано, що до Довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально технічної бази надаються документи, що підтверджують обов'язеовий технічний контроль транспортних засобів. Для зниження корупційних ризиків вкажіть орган владних повноважень який здійснює такий контроль в Україні? Та обов'язково вкажіть які технічні параметри (переліком) повинні бути проконтрольовані?? Або відмініть дану вимогу шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Обов'язковий технічний контроль транспортного засобу передбачає перевірку технічного стану транспортного засобу, а саме: системи гальмового і рульового керування, зовнішніх світлових приладів, пневматичних шин та коліс, світлопропускання скла, газобалонного обладнання (за наявності), інших елементів у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього природного середовища (ч. 3 ст. 35 Закону України “Про дорожній рух”).
Перевірка технічного стану транспортного засобу полягає у визначенні відповідності транспортного засобу встановленим до конструкції і технічного стану вимогам, згідно з Наказом Міністерства Інфраструктури України від 26 листопада 2012 року № 710 “Про затвердження Вимог до перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, методів такої перевірки” (пп. 11 п. 2 Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу).
За результатами перевірки технічного стану транспортних засобів встановлюється їх придатність до експлуатації або неможливість експлуатації (абз. 1 п. 1 Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу).
Згідно зі ст. 29 Закону України «Про дорожній рух» до участі у дорожньому русі допускаються транспортні засоби, конструкція і технічний стан яких відповідають вимогам діючих в Україні правил, нормативів і стандартів, що мають сертифікат на відповідність цим вимогам, укомплектовані у встановленому порядку, а у разі, якщо транспортний засіб згідно з цим Законом підлягає обов'язковому технічному контролю, пройшов такий контроль.
Відповідно до статті 33 Закону України «Про дорожній рух» технічний стан транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, у частині, що стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища, має відповідати правилам, нормативам і стандартам, затвердженим у встановленому порядку.
Обов'язок щодо забезпечення належного технічного стану транспортних засобів покладається на їх власників або інших осіб, які їх експлуатують, згідно з чинним законодавством.
Статтею 35 Закону України “Про дорожній рух” та пунктами 1, 3 визначаються транспортні засоби, які підлягають обов’язковому технічному контролю та періодичність його проходження, а також визначають транспортні засоби, які звільнені від проходження обов’язкового технічного контролю.
Транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України (ч. 1 ст. 35 ЗУ “Про дорожній рух”).
Згідно ч. 7 ст. 35 Закону України «Про дорожній рух» періодичність проходження обов'язкового технічного контролю становить:
• для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки;
• для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни, причепів до них та таксі незалежно від строку експлуатації - щороку;
• для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації - двічі на рік.
Визначення поняття «строк експлуатації» наведено у Наказі Міністерства юстиції України, Фонду державного майна України від 24.11.2003 №142/5/2092 «Про затвердження Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів», відповідно до якої строк експлуатації - період часу від дати виготовлення колісного транспортного засобу до дати його оцінки.
Для більш детального ознайомлення з законодавством України Учаснику необхідно ознайомитись зпочатку з Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - який регулює відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб – підприємців та іншими нормативно правовими актами України, аби не витрачати час Замовника.
Вищезазначена умова не є дискримінаційною, не є складним для виконання завданням, не містить обмежень в участі потенційних Учасників закупівлі. Усі Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Ваше зауваження вважаємо безпідставним, необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності.
В суспільстві, залежно від економічних інтересів, релігійних уявлень, у наш час всередині певних груп існують правила, які мають на меті підтримку високоморального клімату серед професіоналів, колег по роботі або участі у громадській діяльності. Сукупність таких правил складає корпоративну етику (медична етика, етика адвокатів, суддів, журналістів тощо). Ці етичні правила є своєрідними деталізованими додатками до галузевого законодавства.
Наслідками порушення норм корпоративної етики, вимоги якої багато в чому збігаються або відповідають вимогам етики офіційної, можуть бути заходи як морального, так і юридичного впливу, передбаченого чинним законодавством.
Більшість суспільних відносин регулюються нормами моралі, але там, де вплив цих норм є недостатнім, повинні діяти норми закону. Як свідчить багатовікова історія, самі лише моральні й релігійні норми неспроможні забезпечити моральну поведінку людей (навіть віруючих) без допомоги норм права.
Вимоги етичних норм до людини значно вищі, ніж юридичні. Аморальні вчинки, що мають вищий ступінь суспільної небезпеки, кваліфікуються у законодавстві як злочин.
До суспільних відносин, що регулюються не лише нормами моралі, а й нормами законодавства можна віднести і деякі норми адміністративного законодавства, зокрема, хуліганство (стаття 173 Кодексу України про адміністративні правопорушення), - Дрібне хуліганство, тобто нецензурна лайка в громадських місцях, образливе чіпляння до громадян та інші подібні дії, що порушують громадський порядок і спокій громадян, - тягне за собою накладення штрафу від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин, або виправні роботи на строк від одного до двох місяців з відрахуванням двадцяти процентів заробітку, або адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб.
Разом з тим, відповідно до ч. 2 ст. 30 ЗУ "Про інформацію" якщо особа вважає, що оціночні судження або думки принижують її гідність, честь чи ділову репутацію, а також інші особисті немайнові права, вона вправі скористатися наданим їй законодавством правом на відповідь, а також на власне тлумачення справи у тому самому засобі масової інформації https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-17-008609-a з метою обґрунтування безпідставності поширених суджень, надавши їм іншу оцінку. А якщо суб'єктивну думку висловлено в брутальній, принизливій чи непристойній формі, що принижує гідність, честь чи ділову репутацію, на особу, яка таким чином та у такий спосіб висловила думку або оцінку, може бути покладено обов'язок відшкодувати завдану моральну шкоду.
Звертаємо Вашу увагу на дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, та в подальшому ставити свої запитання більш коректно.
Страхування ТЗ
Дата подання: 20 березня 2023 09:57
Дата відповіді: 23 березня 2023 18:08
В Додатку 1 вказано, що до Довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально технічної бази надаються документи, що підтверджують обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Просимо дати роз'яснення як страхування відповідальності перед третіми особами (пішоходи та інші учасники дорожнього руху) впливає на підтвердження матеріально технічної бази???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно да статті 2 Законодавство про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» 1961-IV п.2.1. Відносини у сфері обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів регулюються Конституцією України, Цивільним кодексом України, Законом України "Про страхування", цим та іншими законами України і нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них. Якщо норми цього Закону передбачають інше, ніж положення інших актів цивільного законодавства України, то застосовуються норми цього Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів».
Відповідно да статті 1 Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» п.1.8. страховий поліс - єдина форма внутрішнього договору страхування, яка посвідчує укладення такого договору.
Відповідно да статті 3 Мета здійснення обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» - Обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності здійснюється з метою забезпечення відшкодування шкоди, заподіяної життю, здоров'ю та/або майну потерпілих внаслідок дорожньо-транспортної пригоди та захисту майнових інтересів страхувальників.
Відповідно да статті 4. Суб’єкти обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» - Суб’єктами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності є страхувальники та інші особи, відповідальність яких застрахована, страховики, Моторне (транспортне) страхове бюро України (далі - МТСБУ), потерпілі.
Відповідно да статті 5. Об'єкт обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності та умови відшкодування шкоди Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» - Об'єктом обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності є майнові інтереси, що не суперечать законодавству України, пов'язані з відшкодуванням особою, цивільно-правова відповідальність якої застрахована, шкоди, заподіяної життю, здоров'ю, майну потерпілих внаслідок експлуатації забезпеченого транспортного засобу.
Відповідно да статті 6. Страховий випадок Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» - Страховим випадком є дорожньо-транспортна пригода, що сталася за участю забезпеченого транспортного засобу, внаслідок якої настає цивільно-правова відповідальність особи, відповідальність якої застрахована, за шкоду, заподіяну життю, здоров’ю та/або майну потерпілого.
Відповідно да статті 21. Забезпечення обов'язковості страхування цивільно-правової відповідальності Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» п.1. З урахуванням положень пункту 21.3 статті 21 на території України забороняється експлуатація транспортного засобу (за винятком транспортних засобів, щодо яких не встановлено коригуючий коефіцієнт в залежності від типу транспортного засобу) без поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності, чинного на території України, або поліса (сертифіката) обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності, укладеного в іншій країні з уповноваженою організацією із страхування цивільно-правової відповідальності, з якою МТ СБУ уклало угоду про взаємне визнання договорів такого страхування.
Транспортний засіб має відповідати вимогам, передбаченим пунктом 1.7 статті 1 Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», з моменту взяття ним участі в дорожньому русі на території України.
П. 21.3. При використанні транспортного засобу в дорожньому русі особа, яка керує ним, зобов'язана мати при собі страховий поліс (сертифікат). Страховий поліс пред'являється посадовим особам органів, визначених у пункті 21.2 цієї статті, на їх вимогу.
П. 21.4. У разі експлуатації транспортного засобу на території України без наявності чинного поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності особа несе відповідальність, встановлену законом.
Замовник, у разі настання страхового випадку з транспортним засобом Учасника/Переможця/Постачальника або порушень правил дорожнього руху та оформленні матеріалів дорожньо-транспортних пригод, - має впевнитися , - що страховий поліс, відшкодує у встановленому Законом порядку оцінену шкоду, заподіяну внаслідок дорожньо-транспортної пригоди життю, здоров’ю, майну третьої особи,- при виконанні договору постачання товарів Замовнику .
Відповідно да статті 56. Інформаційна взаємодія Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» п. 56.1. Підрозділи державної влади, органи місцевого самоврядування, юридичні особи та громадяни зобов'язані безоплатно надавати на запит страховиків та МТСБУ інформацію, якою вони володіють, у тому числі конфіденційну, з обмеженим доступом та таку, що містить персональні дані, що пов'язана з страховими випадками з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності або з подіями, що були підставою для подання потерпілими вимог про відшкодування шкоди МТСБУ.
Для більш детального ознайомлення з законодавством України Учаснику необхідно ознайомитись спочатку з Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - який регулює відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб – підприємців та іншими нормативно правовими актами України, аби не витрачати час Замовника.
Вищезазначена умова не є дискримінаційною, не є складним для виконання завданням, не містить обмежень в участі потенційних Учасників закупівлі. Усі Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Ваше зауваження вважаємо безпідставним, необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності.
В суспільстві, залежно від економічних інтересів, релігійних уявлень, у наш час всередині певних груп існують правила, які мають на меті підтримку високоморального клімату серед професіоналів, колег по роботі або участі у громадській діяльності. Сукупність таких правил складає корпоративну етику (медична етика, етика адвокатів, суддів, журналістів тощо). Ці етичні правила є своєрідними деталізованими додатками до галузевого законодавства.
Наслідками порушення норм корпоративної етики, вимоги якої багато в чому збігаються або відповідають вимогам етики офіційної, можуть бути заходи як морального, так і юридичного впливу, передбаченого чинним законодавством.
Більшість суспільних відносин регулюються нормами моралі, але там, де вплив цих норм є недостатнім, повинні діяти норми закону. Як свідчить багатовікова історія, самі лише моральні й релігійні норми неспроможні забезпечити моральну поведінку людей (навіть віруючих) без допомоги норм права.
Вимоги етичних норм до людини значно вищі, ніж юридичні. Аморальні вчинки, що мають вищий ступінь суспільної небезпеки, кваліфікуються у законодавстві як злочин.
До суспільних відносин, що регулюються не лише нормами моралі, а й нормами законодавства можна віднести і деякі норми адміністративного законодавства, зокрема, хуліганство (стаття 173 Кодексу України про адміністративні правопорушення), - Дрібне хуліганство, тобто нецензурна лайка в громадських місцях, образливе чіпляння до громадян та інші подібні дії, що порушують громадський порядок і спокій громадян, - тягне за собою накладення штрафу від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин, або виправні роботи на строк від одного до двох місяців з відрахуванням двадцяти процентів заробітку, або адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб.
Разом з тим, відповідно до ч. 2 ст. 30 ЗУ "Про інформацію" якщо особа вважає, що оціночні судження або думки принижують її гідність, честь чи ділову репутацію, а також інші особисті немайнові права, вона вправі скористатися наданим їй законодавством правом на відповідь, а також на власне тлумачення справи у тому самому засобі масової інформації https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-17-008609-a з метою обґрунтування безпідставності поширених суджень, надавши їм іншу оцінку. А якщо суб'єктивну думку висловлено в брутальній, принизливій чи непристойній формі, що принижує гідність, честь чи ділову репутацію, на особу, яка таким чином та у такий спосіб висловила думку або оцінку, може бути покладено обов'язок відшкодувати завдану моральну шкоду.
Звертаємо Вашу увагу на дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, та в подальшому ставити свої запитання більш коректно.
Про внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 21 березня 2023 13:36
Дата відповіді: 22 березня 2023 19:29
Доброго дня, шановний Замовнику! Згідно вимог тендерної документації, а саме, п.4 Інших вимог до Учасника, що містяться в Інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі пропозиції надає інформацію щодо наявності договору на послуги дератизації, дезінсекції, дезінфекції, разом із сканованою копією оригіналу договору, та відповідною ліцензією. У зв’язку із чим, звертаємо Вашу увагу, що Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних робіт (крім робіт на об'єктах ветеринарного контролю), що були затверджені Наказом Держкомітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва Міністерства охорони здоров’я України N 38/63 від 16.02.2001, втратили чинність підставі Наказу Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва N 11/48 ( z0172-11 ) від 02.02.2011. Таким чином, станом на зараз, ліцензування робіт по дезинфекції, дезинсекції і дератизації чинним законодавством не передбачене. Отже, наявність вимоги у тендерній документації про проведення процедури закупівлі в частині «надання ліцензії» суперечить вимогам діючого законодавства України, є дискримінаційними та підлягає приведенню у відповідність шляхом внесення відповідних змін до документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до законодавства України, а саме: Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кримінального кодексу України, Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», та інших нормативно правових документів, - право займатися певною господарською діяльністю надає ліцензія. Вищезазначений наказ державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва N 11/48 ( z0172-11 ) від 02.02.2011 був виданий відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" ( 1775-14 ) та з метою приведення нормативно-правового акта у відповідність до законодавства України. Закон України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" втратив чинність на підставі Закону N 222-VIII ( 222-19 ) від 02.03.2015. Наразі чинним Законом України є Закон "Про ліцензування видів господарської діяльності" N 222-VIII. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 3 Принципи державної політики у сфері ліцензування Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності": 1. Державна політика у сфері ліцензування ґрунтується на: 4) принципі пріоритетності захисту прав, законних інтересів, життя і здоров’я людини, навколишнього природного середовища, захисту обмежених ресурсів держави та забезпечення безпеки держави, що передбачає: ліцензування застосовується лише до такого виду господарської діяльності, провадження якого становить загрозу порушення прав, законних інтересів громадян, життю чи здоров’ю людини, навколишньому природному середовищу та/або безпеці держави, і лише у разі недостатності інших засобів державного регулювання. Ліцензія є документом державного зразка, що засвідчує право ліцензіата на провадження зазначеного в ньому виду господарської діяльності протягом визначеного строку за умови виконання ліцензійних умов та служить, в першу чергу, інструментом регулювання особливих, складних видів діяльності. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 р. за № 222-VIII, до заяви на отримання ліцензії здобувач ліцензії повинен додавати підтвердні документи (перелік встановлюється Ліцензійними умовами і є виключним), а саме: відомості про виробничо-технічну базу, склад працівників за професійним та кваліфікаційним рівнем, технологію виробництва, інформаційно-правове забезпечення, наявну систему контролю якості виконання робіт, та інше. Відповідно да статті 9 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» п.1. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги ліцензійних умов відповідного виду господарської діяльності, а здобувач ліцензії для її отримання - відповідати ліцензійним умовам. На підставі статті 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» п. 12. Ліцензія видається на необмежений строк. Всі чинні ліцензії на здійснення діяльності стали безстроковими. Враховуючи соціальну значимість та перспективу отримання поставлених учасником товарів населенням громади, з метою забезпечення життя та здоров’я людей, Замовник має бути впевнений, що транспортні засоби, які використовуватимуться учасником для перевезення товару, будуть чистими, утримуватимуться в належному стані, що забезпечуватиме захист товару від забруднення, шкідників та мікроорганізмів-збудників захворювань. Оскільки послуги з дезінфекції, дезінсекції та дератизації відносяться до профілактичних дезінфекційних заходів і входять до діючого «Переліку робіт з підвищеною небезпекою» (п. 37), затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005р. № 15, тому умовами тендерної документації Замовника передбачено надання підтвердження, що відповідні заходи проводяться спеціалізованою уповноваженою організацією, яка має необхідні документи та досвід у цій сфері. Окремо звертаємо увагу, що згідно до п. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також зазначаємо, згідно абзацу 2 п.3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана умова не є дискримінаційною, не містить обмежень в участі Учасників. Усі Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "КУШНІР ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА " 251 840,00
UAH з ПДВ
251 840,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 березня 2023 11:08
Електронний підпис
29 березня 2023 11:07
ФОП Кушнір банкрутство.pdf
29 березня 2023 11:07
Пасп та код Кушнір.pdf
29 березня 2023 11:07
Довідки відп.pdf
29 березня 2023 11:07
Довідка (1).zip
29 березня 2023 11:07
Витяг-786058-КУШНІР-2023-03-23.pdf
29 березня 2023 11:07
Виписка з ЄДР ФОП Кушнір.pdf
24 березня 2023 18:30
Електронний підпис
24 березня 2023 18:29
Виписка з ЄДР ФОП Кушнір.pdf
24 березня 2023 18:29
зразок підпису.pdf
24 березня 2023 18:29
чай Тех.pdf
24 березня 2023 18:29
Тех пасп прот Отк страх.pdf
24 березня 2023 18:29
Договір санобробки.pdf
24 березня 2023 18:29
наказ №21р.pdf
24 березня 2023 18:29
Витяг ЄП 2 ФОП Кушнір.pdf
24 березня 2023 18:29
Чай чорний 2023.pdf
24 березня 2023 18:29
Пасп та код Кушнір.pdf
24 березня 2023 18:29
Договір оренди форд.pdf
24 березня 2023 18:29
наказ №18р.pdf
24 березня 2023 18:29
Договір оренди складу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУШНІР ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА "

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУШНІР ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА "
#2600313280
Переможець 251 840,00
UAH з ПДВ
27 березня 2023 16:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2023 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУШНІР ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА "
#2600313280
251 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 11:57
Електронний підпис укладений
10 квітня 2023 17:28
26.pdf укладений
10 квітня 2023 17:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 251 840,00
UAH