Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "ЖИЛСЕРВІС-14" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39761566 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, просп.Дмитра Яворницького, будинок 75 |
Контактна особа: |
Ірина СКРИПНИК +380689443344 gs-14@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2024 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2024 17:00 |
Очікувана вартість: | 11 198 146,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 111 981,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі № КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2024 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2024 15:28 |
ТД кап. ремонт покрівлі.docx | |
01 травня 2024 15:28 |
Проект договора.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-09-000050 ● 7279d8abca4b4003b548cac4e6c885c9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2024 11:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024
№ 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2024-05-01-009244-a
01.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-11 12:55:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Сергія Єфремова, буд.2А» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-01-009244-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-16 14:12:07
Відповідь на звернення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Сергія Єфремова, буд.2А» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-01-009244-a) Комунальне підприємство "ЖИЛСЕРВІС-14" Дніпровської міської ради у відповідь на запит Державної аудиторської служби України надає наступні пояснення.
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 2 до Тендерної документації на закупівлю (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ), визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Сергія Єфремова, буд.2А», по якій отримано позитивний експертний звіт 18/654-04/24 від 18.04.2024 року виданий ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА».
Розмір бюджетного призначення по предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Сергія Єфремова, буд.2А» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-01-009244-a) встановлений: рішенням міської ради від 30.03.2016 № 18/5 «Про затвердження Програми реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2023 - 2028 роки», зі змінами, рішення міської ради від 21.02.2024 № 4/47 «Про здійснення запозичення до бюджету Дніпровської міської територіальної громади у 2024 році», рішення міської ради від 21.02.2024 № 5/47 «Про здійснення запозичення до бюджету Дніпровської міської територіальної громади у 2024 році», рішення міської ради від 06.12.2023 № 4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік», рішення міської ради від 24.04.2024 № 2/49 «Про внесення змін до рішення міської ради від 06.12.2023 № 4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік», рішення міської ради від 24.04.2024 № 3/49 «Про внесення змін до рішення міської ради від 06.12.2023 № 5/44 «Про затвердження Програми економічного і соціального розвитку Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік»
Відповідно до пункту 4 розділу III Методики визначення очікуваної вартості «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 року № 293. Проте, зазначений стандарт втратив чинність, а на його заміну наразі діє Настанова з визначення вартості будівництва, затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281.
Згідно з пунктом 1.2. Настанови з визначення вартості будівництва, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат.
На підставі затвердженого кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва: «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Сергія Єфремова, буд.2А» виходячи з потреби, кошторисна вартість об’єкта будівництва складала – 13 012 153,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Сергія Єфремова, буд.2А» (ID: UA-2024-05-01-009244-a), а саме виконання капітального ремонту, розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум витрат, які не є складовою вартості виконання будівельних робіт, та становить - 11 198 146,80 грн. з урахуванням ПДВ.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-18 14:07:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Сергія Єфремова, буд.2А
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-01-009244-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо встановленої відповідності тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «СТАРБУДКО¬НТРАКТ» вимогам підпункту 4 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації, враховуючи що інформація щодо індивідуального податкового номеру платника податку та дати його реєстрації платника податку, зазначена у витязі № 2304624500269 від 09.10.2023, що наданий учасником, відрізняється від інформації в реєстрі платників ПДВ (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-23 15:22:29
Відповідь на звернення
Комунальне підприємство "ЖИЛСЕРВІС-14" Дніпровської міської ради у відповідь на Ваш запит, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.1 Розділу 3 Тендерної документації (далі -ТД) Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- Заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації;
- Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
- інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі технічним вимогам - згідно Додатку 2 до тендерної документації;
- у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно пп..4 п.3 Додатку 1 до ТД Учасники у складі своїх пропозицій мають надати Відомості щодо сплати податків та зборів ( у разі наявності): Для платників податку на додану вартість: копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ; Для платників єдиного податку: копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо Учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв.
У складі пропозиції Учасника ТОВ "СТАРБУДКОНТРАКТ" міститься файл «Витяг ПДВ.pdf», як того вимагали умови тендерної документації. Враховуючи зазначене, Учасник виконав вищезазначені умови тендерної документації.
Разом із тим повідомляємо, що згідно з Закону України від 24.10.2013 р. №657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» скасовано такі документи, як свідоцтво про реєстрацію особи платником податку на додану вартість та свідоцтво про реєстрацію як суб’єкта спеціального режиму оподаткування, та надано право платникам податку на додану вартість за їх запитом отримувати витяги із реєстру платників податку на додану вартість в контролюючих органах.
Зазначимо, що отримання витягів з реєстру платників податку на додану вартість не є обов’язковим для платників, тому контролюючі органи не мають підстав вимагати їх у платників податків. Стосовно підтвердження факту реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності платником податку на додану вартість є наявність інформації про таку реєстрацію на офіційному веб-порталі Державної податкової служби України.
Разом із тим слід зазначити, що відповідно до п.27 Особливостей Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції наявний витяг з реєстру платників ПДВ. Разом з тим, зазначена інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В порядку ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повідомляє про вжиття заходів щодо усунення виявлених висновком порушень, в установленому законом порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому, а саме проведення роз’яснювальної роботи з уповноваженою особою Замовника. Разом із тим повідомляємо, щодо внесення змін до договору підряду від 27.05.2024 № 48-кап-1
2024-08-05 12:17:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2024 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАРБУДКОНТРАКТ" |
9 471 835,22
UAH з ПДВ
|
9 471 835,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТАРБУДКОНТРАКТ" #40630948 |
Переможець |
9 471 835,22
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2024 11:03
|
48-кап-1_ДУ2.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2024 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2024 14:49
|
48-кап-1_ДУ1.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2024 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2024 10:54
|
48-кап-1_пр.pdf | укладений |
27 травня 2024 10:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ 15 Договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 48-кап-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п.3.1. та п.5.2. Договору, додатки №1,2,3 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 48-кап-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |