Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Проведення капітального ремонту мереж холодного водопостачання та водовідведення в буд № 36 по вул. Б. Хмельницького, ОСББ «Б. Хмельницького, 36»
Очікувана вартість
195 369,00 UAH
UA-2023-06-26-011476-a ● 248ae55512574ebcbb4f62f3dc3a6ef2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03345998 |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, вулиця Євшана, 9 |
Контактна особа: |
Тарас Захарія +0347266117 kadryujkg@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 червня 2023 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 195 369,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 955,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Оголошення розроблено відповідно до Наказу ДП «Прозорро»
від 20.10.2022 № 25 з урахуванням вимог Закону України
«Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 та
Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг
для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»,
на період дії правового режиму воєнного стану в Україні
та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178
Розгорнути
Згорнути
від 20.10.2022 № 25 з урахуванням вимог Закону України
«Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 та
Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг
для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»,
на період дії правового режиму воєнного стану в Україні
та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Проведення капітального ремонту мереж холодного водопостачання та водовідведення в буд № 36 по вул. Б. Хмельницького, ОСББ «Б. Хмельницького, 36»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77300, Україна, Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. Б. Хмельницького, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок проводиться в 10 денний термін з моменту підписання сторонами Акту виконаних робіт (форма КБ-2в) та поступлення коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника в межах кошторису на 2023 рік | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2023 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2023 16:27 |
Оголошення Богдана Хмельницького, 36 (1).docx | |
26 червня 2023 16:27 |
Проект договору Microsoft Office Word.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання до замовника
Дата подання: 29 червня 2023 14:16
Дата відповіді: 30 червня 2023 09:34
Шановний Замовник. Відповідно до п.15. додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Учасники до кінцевого строку подання пропозицій повинні здійснити огляд об’єкту, про що складається відповідний акт огляду (датований не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі) з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель, підписаний учасником та представником замовника, та подається серед документів пропозиції учасника. У разі відсутності в складі пропозиції учасників підписаного сторонами акту огляду, пропозиція такого учасника відхиляється у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації. Дана вимога є незаконною! Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження обєкту будівництва, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівль та недискирмінація учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту обстеження . Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції, замовнику достатньо було б завантажити робочий проект, і необхідність обстеження об'єкту була б недоречною. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - спрощену закупівлю, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши Ваше питання повідомляємо про те, що: • Поняття «дискримінація» не визначено нормами Закону України «Про публічні закупівлі», проте пунктом 3 ст. 22 Закону чітко визначено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Враховуючи те, що, з метою уникнення непорозумінь між Учасником/Виконавцем та Замовником після укладення договору, Замовник передбачив у Додатку 2 тендерної документації вимогу щодо здійснення огляду об’єкту та складання відповідного акту огляду. Це дасть можливість у період подання пропозиції Учаснику здійснити огляд об’єкту, та оцінити складність роботи, передбачену даною закупівлею і визначити реальний обсяг матеріалів та робіт, необхідних для виконання даної роботи та максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Закупівлі. Всі Учасники, які дійсно мають намір брати участь у закупівлі та надати Замовнику, послугу, відповідно до Технічної специфікації по закупівлі за Кодом ДК 021:2015: (45330000-9) – водопровідні та санітарно-технічні роботи UA-2023-06-26-011476-a мають достатньо часу для того, щоб здійснити огляд об’єкту та скласти відповідний акт, тому Замовник ніяким чином не обмежив права Учасників, адже звернутись до Замовника щодо акту обстеження об’єкту можуть всі зацікавлені.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТРЕЙДБУД" #38411000 |
Переможець |
144 969,60
UAH з ПДВ
|
06 липня 2023 16:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 липня 2023 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2023 14:36
|
Договір 108.PDF | укладений |
17 липня 2023 14:35
|