Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАТЕЇВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04354048 |
Місцезнаходження: | 78267, Україна , Івано-Франківська обл., село Матеївці, вул. ВІДРОДЖЕННЯ, буд. 10 |
Контактна особа: |
Мар'яна Блида +380343392197 mateivtender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2020 11:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 13:54 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється шляхом перерахування Замовником грошових коштів на рахунок Виконавця впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами акту наданих послуг або акту здачі-приймання наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2020 11:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2020 11:15 |
Пилипівська(1) 6 граф.jpg | |
18 червня 2020 11:15 |
Пилип_вська3.jpg | |
18 червня 2020 11:15 |
Пилип_вська2.jpg | |
18 червня 2020 11:15 |
Дебеславцівська-1.JPG | |
18 червня 2020 11:15 |
Дебеславц_вська2.jpg | |
18 червня 2020 11:15 |
Дебеславц_вська.jpg | |
18 червня 2020 11:15 |
Проект договору.docx | |
18 червня 2020 11:15 |
ДКТ Генплан.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 21 серпня 2020 11:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-19-000011 ● f0fc8cde90414a4cb148ae1aff62953e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2020 11:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2020 № 49
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.08.2020 №49
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-06-18-002432-c 18.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-27 13:29:57
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, з огляду на розміщення суб’єктами оскарження скарги за номером UA-2020-06-18-002432-c.a1 в електронній системі закупівель
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-18-002432-c (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 18 червня 2020 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 19 серпня 2020 року № 49 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто шляхом відмінити процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування (Генеральний план з планом зонування сіл Пилипи, Тростянка, Кропивище, Залуччя, Дебеславці, Липники, Ганнів, Кринички Матеївецької сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області в обсягах передбачених ДБН Б.2.2-12:2019, ДБН Б.1.1-15:2012, ДБН Б.2.2-5-2011, ДБН Б.1.1-22:2017 та завдання на проектування (за виключенням комплексу топографо-геодезичних робіт із складанням топографічного плану)), з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2020-09-25 14:33:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2020 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД" |
448 000,00
UAH з ПДВ
|
344 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ" |
452 193,94
UAH з ПДВ
|
345 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГРАНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
595 500,00
UAH з ПДВ
|
521 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МИКУЛЯК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" |
534 000,00
UAH з ПДВ
|
524 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ" |
599 054,26
UAH з ПДВ
|
525 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛУКОМСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ЮРІЙОВИЧ" |
580 000,00
UAH з ПДВ
|
580 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД" #02497683 |
Очікує рішення |
344 999,99
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 13:47
|
|
ДП "Український науково-дослідний і проектний інститут цивільного будівництва "УКРНДПІЦИВІЛЬБУД" #02497683 |
Рішення скасоване |
344 999,99
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 13:47
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ" #43581904 |
Рішення скасоване |
345 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 13:47
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 серпня 2020 00:00
|
ФОП "ГРАНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3227721475 |
Рішення скасоване |
521 999,99
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 13:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 13:08
|
ФОП "МИКУЛЯК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" #2062522111 |
Рішення скасоване |
524 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2020 13:47
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2020 14:31 |
Кінець періоду оскарження: | 06 жовтня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 06 жовтня 2020 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
25 вересня 2020 14:31
|
Електронний підпис |
25 вересня 2020 14:30
|
119.PDF |