Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЛУБОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04356225 |
Місцезнаходження: | 77433, Україна , Івано-Франківська обл., с. Клубівці, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Рекетчук КЛУБОВЕЦЬКА С.Р. +380343631701 zoriana2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2020 13:04 |
Очікувана вартість: | 14 412 425,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 72000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводитиметься протягом 10 календарних днів після прийняття замовником закінчених Робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 17:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 17:36 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).doc | |
25 лютого 2020 17:36 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Також Скаржник не повідомив яким чином зазначена вимога перешкоджає йому взяти участь в процедурі закупівлі.
1. В складі пропозиції ТОВ «Планетабуд» подано пояснення, що виконання робіт з джерелом підвищеної небезпеки здійснюється на підставі декларації відповідності, а також подана відповідна декларація.
2. Відповідно до вимог документації вимагалось подання копії виконання аналогічного договору та лист – відгук. В складі пропозиції ТОВ «Планетабуд» подано копію аналогічних договорів та листи – відгуки від УКБ в Івано – Франківській області та Тлумацької міської ради.
3. Вимогами документації не встановлювалось окремих вимог до орендодавців стосовно наявності чи відсутності податкового боргу. Договори оренди діють до 31.12.2020 року, далі вони продовжуються про що зазначено в договорах.
4. В складі пропозиції ТОВ «Планетабуд» подано копії всіх сторінок паспорту з відмітками.
5. Пропозиція та кошторисна документація ТОВ «Планетабуд» відповідає вимогам тендерної документації та технічного завдання.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-01-000019 ● a0cc1ba251ca4c6999c54d86593c20fb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2020 15:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2020 № 19
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.04.2020 № 19
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
5 UA-2020-02-25-001086-b 25.02.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-04-13 10:54:37
пояснення
На ваш моніторинг UA-M-2020-04-01-000019 повідомляємо, що в складі пропозиції ТОВ «Планетабуд» подано банківську гарантію від АТ КБ «Приватбанк» підписану ЕЦП, про що зазначено в гарантії, вказано перевірочний код та посилання на ресурси банку та АЦСК органів юстиції де можна перевірити справжність підпису.
Враховуючи вищенаведене банківська гарантія оформлена згідно вимог документації.
В складі пропозиції ТОВ «Планетабуд» подано календарний графік виконання робіт, де описано початок робіт орієнтовно з квітня 2020 року. Замовником підписано договір з переможцем 01 квітня 2020 року, в якому п.5.1 передбачено почати виконання робіт з травня 2020 року. Також повідомляємо, що згідно плану фінансування початок фінансування передбачено з травня 2020 року, а також в зв’язку з епідемією коронавірусу фізично розпочати роботи раніше травня буде неможливо.
Також повідомляємо, що Замовником не вчинено порушення ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» при укладанні договору, оскільки договір укладено за ціною тендерної пропозиції ТОВ «Планетабуд».
Враховуючи вищенаведене Замовником не допущено порушень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД" #41467865 |
Переможець |
11 851 910,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 18:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 16:53
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
01 квітня 2020 16:52
|