Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція школи(блок №2) з добудовою приміщень шкільної майстерні та актового залу на вул. Стародорожна, 1 в с. Клубівці, Тисменицького району Івано – Франківської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
14 412 425,00 UAH
UA-2020-02-25-001086-b 2056369b95d24e08be727103ad9736ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рекетчук КЛУБОВЕЦЬКА С.Р.

+380343631701 zoriana2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЛУБОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04356225
Місцезнаходження: 77433, Україна , Івано-Франківська обл., с. Клубівці, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Рекетчук КЛУБОВЕЦЬКА С.Р.
+380343631701
zoriana2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 19:00
Початок аукціону: 12 березня 2020 13:04
Очікувана вартість: 14 412 425,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 72000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція школи(блок №2) з добудовою приміщень шкільної майстерні та актового залу на вул. Стародорожна, 1 в с. Клубівці, Тисменицького району Івано – Франківської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція школи(блок №2) з добудовою приміщень шкільної майстерні та актового залу на вул. Стародорожна, 1 в с. Клубівці, Тисменицького району Івано – Франківської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Закупівля за кошти державного та місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77443, Україна, Івано-Франківська область, с. Клубівці, Стародорожна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводитиметься протягом 10 календарних днів після прийняття замовником закінчених Робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконаних робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 17:36
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).doc
25 лютого 2020 17:36
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-25-001086-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТзОВ "ТТ- Будівничий", Код ЄДРПОУ:42403577
Дата подання: 25 лютого 2020 18:46
Дискримінаційна вимога..
Оборот підприємства за 2019 рік повинен бути не менше 12,0 млн. грн., такого роду вимоги замовника суперечать Закону, законодавець ніде не приписує таких вимог , що дискримінують учасників тим більш новоутворених. ПРОСИМО прибрати дискримінаційну вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 15:44
На Вашу вимогу повідомляємо, що вартість закупівлі становить близько 14 млн. Вимога про наявність обороту за 2019 рік не менше 12 млн. не є дискримінаційною, оскільки свідчить про фінансову спроможність учасника, а також стосується всіх учасників закупівлі, а не якогось конкретного учасника.
Також Скаржник не повідомив яким чином зазначена вимога перешкоджає йому взяти участь в процедурі закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-02-25-001086-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП АрхІміджБуд, Код ЄДРПОУ:37638114
Дата подання: 22 березня 2020 13:46
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2020 15:36
На Вашу вимогу повідомляємо:
1. В складі пропозиції ТОВ «Планетабуд» подано пояснення, що виконання робіт з джерелом підвищеної небезпеки здійснюється на підставі декларації відповідності, а також подана відповідна декларація.
2. Відповідно до вимог документації вимагалось подання копії виконання аналогічного договору та лист – відгук. В складі пропозиції ТОВ «Планетабуд» подано копію аналогічних договорів та листи – відгуки від УКБ в Івано – Франківській області та Тлумацької міської ради.
3. Вимогами документації не встановлювалось окремих вимог до орендодавців стосовно наявності чи відсутності податкового боргу. Договори оренди діють до 31.12.2020 року, далі вони продовжуються про що зазначено в договорах.
4. В складі пропозиції ТОВ «Планетабуд» подано копії всіх сторінок паспорту з відмітками.
5. Пропозиція та кошторисна документація ТОВ «Планетабуд» відповідає вимогам тендерної документації та технічного завдання.

Документи подані скаржником

22 березня 2020 13:45
Вимога Замовнику
22 березня 2020 13:45
Вимога Замовнику
22 березня 2020 13:45
Вимога Замовнику
22 березня 2020 13:45
Вимога Замовнику

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-01-000019 ● a0cc1ba251ca4c6999c54d86593c20fb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2020 15:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

01.04.2020 № 19

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.04.2020 № 19

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
5 UA-2020-02-25-001086-b 25.02.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-13 10:54:37

пояснення

На ваш моніторинг UA-M-2020-04-01-000019 повідомляємо, що в складі пропозиції ТОВ «Планетабуд» подано банківську гарантію від АТ КБ «Приватбанк» підписану ЕЦП, про що зазначено в гарантії, вказано перевірочний код та посилання на ресурси банку та АЦСК органів юстиції де можна перевірити справжність підпису.
Враховуючи вищенаведене банківська гарантія оформлена згідно вимог документації.
В складі пропозиції ТОВ «Планетабуд» подано календарний графік виконання робіт, де описано початок робіт орієнтовно з квітня 2020 року. Замовником підписано договір з переможцем 01 квітня 2020 року, в якому п.5.1 передбачено почати виконання робіт з травня 2020 року. Також повідомляємо, що згідно плану фінансування початок фінансування передбачено з травня 2020 року, а також в зв’язку з епідемією коронавірусу фізично розпочати роботи раніше травня буде неможливо.
Також повідомляємо, що Замовником не вчинено порушення ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» при укладанні договору, оскільки договір укладено за ціною тендерної пропозиції ТОВ «Планетабуд».
Враховуючи вищенаведене Замовником не допущено порушень ЗУ «Про публічні закупівлі».

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД" 11 851 910,00
UAH з ПДВ
11 851 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АрхІміджБуд 14 119 995,60
UAH з ПДВ
14 119 995,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 10:45
Електронний підпис
20 березня 2020 10:44
Довідка з МВС.pdf
11 березня 2020 18:56
Електронний підпис
11 березня 2020 18:53
Підсумкова відомість.PDF
11 березня 2020 18:53
Розрахунки до кошториси.PDF
11 березня 2020 18:14
Електронний підпис
11 березня 2020 18:13
Наявність обладнання.PDF
11 березня 2020 18:13
Локальні кошториси.PDF
11 березня 2020 17:16
Електронний підпис
11 березня 2020 17:14
Технічне завдання.PDF
11 березня 2020 17:14
Наявність працівників.PDF
11 березня 2020 17:14
53.imd
11 березня 2020 17:14
Проект договору.PDF

Публічні документи

11 березня 2020 15:00
Електронний підпис
11 березня 2020 14:23
99.imd
11 березня 2020 14:23
Уповноважена особа.pdf
11 березня 2020 14:23
Підписаний_Лицензия (2).pdf
11 березня 2020 14:23
Підписаний_gar3405.pdf
11 березня 2020 14:23
Лист-погодження.pdf
11 березня 2020 14:23
Договірна ціна.pdf
11 березня 2020 14:23
Довідка щодо строку.pdf
11 березня 2020 14:23
Гарантійні листи.pdf
11 березня 2020 14:23
Баланс 2019 рік.pdf
11 березня 2020 14:23
СТАТУТ.pdf
11 березня 2020 14:23
ЛІЦЕНЗІЯ з додатками.pdf
11 березня 2020 14:23
Витяг з статистики.pdf
11 березня 2020 14:23
витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЛАНЕТАБУД"

ПП АрхІміджБуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД"
#41467865
Переможець 11 851 910,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 18:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 18:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД"
#41467865
11 851 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 16:53
ДОГОВІР.pdf укладений
01 квітня 2020 16:52