Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по створенню системи протидимного захисту приміщень та евакуаційних коридорів РВ
Очікувана вартість
23 261 576,11 UAH
UA-2019-09-09-001726-b ● 200701e72338487fa24eaf30b751395f
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Контактна особа: |
Міронов Сергій Леонідович +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2019 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2019 16:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2019 16:15 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 13:01 |
Очікувана вартість: | 23 261 576,11 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,07% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер з налагоджування та випробування систем КВП – Труханов Сергій Валентинович, тел.(05136) 4-21-34, s_trukhanov@sunpp.atom.gov.ua; Інженер-технолог 2 кат. ВВ СМтаР – Руденко Олександр Вадимович, тел. (05136) 4-12-62, av_rudenko@sunpp.atom.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по створенню системи протидимного захисту приміщень та евакуаційних коридорів РВ.Джерело фінансування закупівлі: 141 (короткострокові кредити)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55001, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП «Южно-Українська АЕС», промзона. Строк виконання робіт: початок – дата укладання договору, закінчення - 30.03.2020 – постачання обладнання, 30.01.2021 – будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 січня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в протягом 45 банківських днів. Підрядник складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 90% |
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: | 10% |
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 10% |
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 8% |
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 6% |
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 4% |
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 0% |
23 жовтня 2019 14:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2019 14:41 |
Перелік змін .doc | |
23 жовтня 2019 14:41 |
Додаток 4 Технічні вимоги.pdf | |
23 жовтня 2019 14:41 |
Додаток 3 Істотні умови до договору.doc | |
23 жовтня 2019 14:41 |
Додаток 2 Проект договору.doc | |
23 жовтня 2019 14:41 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx | |
23 жовтня 2019 14:41 |
Зміни до Тендерної документації.docx | |
21 жовтня 2019 14:37 |
3 Перелік змін.doc | |
10 жовтня 2019 14:52 |
Перелік змін.doc | |
25 вересня 2019 14:09 |
Перелік змін.doc | |
09 вересня 2019 16:10 |
Креслення.rar | |
09 вересня 2019 16:10 |
Кошториси.rar | |
09 вересня 2019 16:10 |
Додаток 6 Технічні вимоги та умови постачання.PDF | |
09 вересня 2019 16:10 |
Додаток 5 Форма страхової гарантії забезпечення виконання договору закупівлі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стосовно умов оплати в ТД
Дата подання: 11 вересня 2019 10:59
Дата відповіді: 13 вересня 2019 15:56
На сьогодні Ваше підприємство не виконує зобов'язання щодо оплати богру за поставлений товар. Прострочення триває вже 60 календарних днів. Чи плануєте Ви оплачувати у строкі, зазначені в ТД?
Відповідь: Згідно ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" питання не має відношення до умов ТД.
ВИМОГА
Дата подання: 13 вересня 2019 19:11
Дата відповіді: 17 вересня 2019 12:45
Згідно абз. 7 ч. 2 ст. 22 "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити «проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов». Проект договору про закупівлю є Додатком №2 до оприлюдненої ТД, а тому являється її невід`ємною частиною. Спираючись на пп. 4.1.1 та 4.1.2 Додатка №2 Проекту договору про закупівлю бачимо, що є прописані чіткі строки оплати за роботи та поставлене обладнання, а саме - протягом 45 календарних днів.
Тому на підставі ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме введення в оману Постачальників строками оплати за роботи та поставлене обладнання протягом 45 календарних днів. Спираючись на досвід роботи з Вашим підприємством, зазначені строки оплати суперечать дійсному становищу і потребують суттєвого коригування в бік збільшення.
Вважаємо, що це є істотним ризиком для бізнесу, який повинен бути закладений в ціновій пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше звернення знаходиться на розгляді. У разу позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-09-001726-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОКОМПРЕСОРДЕТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:34657024
Дата подання: 13 вересня 2019 19:14
ВИМОГА
Згідно абз. 7 ч. 2 ст. 22 "Про публічні закупівлі" ТД повинна містити «проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов». Проект договору про закупівлю є Додатком №2 до оприлюдненої ТД, а тому являється її невід`ємною частиною. Спираючись на пп. 4.1.1 та 4.1.2 Додатка №2 Проекту договору про закупівлю бачимо, що є прописані чіткі строки оплати за роботи та поставлене обладнання, а саме - протягом 45 календарних днів.
Тому на підставі ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме введення в оману Постачальників строками оплати за роботи та поставлене обладнання протягом 45 календарних днів. Спираючись на досвід роботи з Вашим підприємством, зазначені строки оплати суперечать дійсному становищу і потребують суттєвого коригування в бік збільшення.
Вважаємо, що це є істотним ризиком для бізнесу, який повинен бути закладений в ціновій пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Тому на підставі ч. 1 статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, а саме введення в оману Постачальників строками оплати за роботи та поставлене обладнання протягом 45 календарних днів. Спираючись на досвід роботи з Вашим підприємством, зазначені строки оплати суперечать дійсному становищу і потребують суттєвого коригування в бік збільшення.
Вважаємо, що це є істотним ризиком для бізнесу, який повинен бути закладений в ціновій пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 вересня 2019 12:45
Ваше звернення знаходиться на розгляді. У разі позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-09-001726-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПК-ЕЛЕКТРИК", Код ЄДРПОУ:39460284
Дата подання: 19 вересня 2019 18:46
Дата подання: 19 вересня 2019 18:46
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
Скаржник має намір прийняти участь у тендері UA-2019-09-09-001726-b ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по створенню системи протидимного захисту приміщень та евакуаційних коридорів РВ за процедурою – відкриті торги.
Згідно пункту 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Таким чином скарга подається у встановлений законом строк.
На нашу думку, Замовник допустив значні порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що полягають у недотриманні принципів здійснення закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», обмеженні конкуренції, встановленні дискримінаційних вимог у тендерній документації, що стало підставами подання даної Скарги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 вересня 2019 23:02
рішення від 24.09.2019 № 13522 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2019 23:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.10.2019 № 14447.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2019 19:45
рішення від 08.10.2019 № 14447 .pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2019 18:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконали рішення АМКУ в частині внесеня змін від 08.10.2019 року №14447.
Дата виконання рішення замовником: 04 листопада 2019 09:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПК-ЕЛЕКТРИК" |
23 227 370,00
UAH
|
23 227 370,00
UAH
|
1.1111111111 | 20 904 633 | Документи |
ООО "ИППК "СПЕЦЗАЩИТА" |
23 248 362,00
UAH
|
23 248 362,00
UAH
|
1 | 23 248 362 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПК-ЕЛЕКТРИК" #39460284 |
Переможець |
23 227 370,00
UAH
|
06 листопада 2019 14:43
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 28 листопада 2019 09:09 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити торги на закупівлю робіт - ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по створенню системи протидимного захисту приміщень та евакуаційних коридорів РВ, згідно п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» так як неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
28 листопада 2019 09:09
|
Виписка з протоколу ТК.pdf |