Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«CODE DK 021: 2015: 09130000-9 - OIL AND DISTILLATES (GASOLINE)»
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Вебсайт: | http://vodokanal.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а |
Контактна особа: |
Геннадій Михайлович Деменін +380567324646,+380563774103 td_dneprovodokanal@i.ua |
Додаткові контактні особи: |
Геннадій Михайлович Деменін +380563774103 td_dneprovodokanal@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public Utility “Dniprovodokanal” of Dnipropetrovsk |
National ID: | 03341305 |
Contact point: |
Gennadiy Demenin +380567324646,+380563774103 td_dneprovodokanal@i.ua |
Additional contacts: |
Геннадій Михайлович Деменін +380563774103 td_dneprovodokanal@i.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 липня 2020 10:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2020 14:38 |
Очікувана вартість: | 10 196 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 30 липня 2020 10:37 |
Enquiries until: | 25 серпня 2020 20:00 |
Complaints submission until: | до 31 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 вересня 2020 20:00 |
Information
Estimated total value: | 10 196 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 980 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію мовою передбачуваною законодавством країни, де він зареєстрований з обов’язковим наданням автентичного перекладу на українську мову(у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача).
If the document or information provided by this tender documentation is drawn up in a language (s) other than those provided by the terms of this tender documentation, the tender offer shall be accompanied by a document in the original language with mandatory translation into Ukrainian, (in understanding of this documentation authentic translation into Ukrainian is performed as follows: translation agency and / or with translation into Ukrainian with notarized signature of the translator). The defining text is in Ukrainian.If the bidder is a non-resident of Ukraine, he may submit his tender offer in the language required by the legislation of the country where he is registered with the mandatory provision of authentic translation into Ukrainian (in the sense of this documentation authentic translation into Ukrainian is performed as follows: with translation into Ukrainian with notarized signature of the translator).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата партії товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок учасника на протязі 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної на підставі виставлених до сплати рахунків. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2020 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2020 14:39 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації від 27.08.2020.doc | |
27 серпня 2020 14:39 |
нова редакція ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ.pdf | |
27 серпня 2020 14:39 |
нова редакція оголошення.docx | |
27 серпня 2020 14:39 |
нова редакція ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf | |
30 липня 2020 10:37 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf | |
30 липня 2020 10:37 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf |
27 серпня 2020 15:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 серпня 2020 14:39 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації від 27.08.2020.doc
|
|||
27 серпня 2020 14:39 |
нова редакція ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ.pdf
|
|||
27 серпня 2020 14:39 |
нова редакція оголошення.docx
|
|||
27 серпня 2020 14:39 |
нова редакція ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf
|
|||
30 липня 2020 10:37 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
|
|||
30 липня 2020 10:37 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-30-001643-c.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» (далі - Товариство) у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі, взяло участь в Процедурі закупівлі.
04.09.2020р. (до кінцевого строку подачі тендерних пропозицій) Товариство подало тендерну пропозицію через електронну систему закупівель.
17.09.2019р. Замовником було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій (далі - Рішення). Відповідно до Рішення Замовника пропозицію Товариства було відхилено на підставі ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), а саме що тендерна пропозиція вказаного учасника містить недоліки, які є підставою для відхилення поданої тендерної пропозиції, та які не могли бути виправлені учасником у порядку, визначеному частиною 16 статті 29 Закону.
В Рішенні Замовника зазначено, що «відповідно до вимог ч.4 Розділу 6 Тендерної документації Учасники у складі пропозиції повинні були надати довідку про те, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених статтею сорок першою Закону. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВОГ КАРД" відсутня вищевказана довідка. Зважаючи на викладене, пропонується відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ВОГ КАРД" з причини, визначеної у п.2 частини 1 статті 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.»
З даним Рішенням Товариство категорично не погоджується з огляду на наступне:
Тендерна документація складена таким чином, щоб ввести в оману потенційних учасників та в подальшому дискваліфікувати їх за надуманими підставами.
1. Зокрема, вимога щодо надання довідки «про те, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених статтею сорок першою Закону» (далі – Спірна довідка) не містилася в розділах щодо підготовки та подання тендерних пропозиції, зокрема така інформація наводиться в Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» де надається перелік документів та інформації, що повинен надати потенційний учасник, або Додаток № 3 до Тендерної документації.
Водночас, Замовник таку вимогу розмістив в Розділі 6 Тендерної документації, що називається «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» в п. 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» між умовами, що фактично дублюють положення п. 5 ст. 41Закону України «Про державні закупівлі», а саме, що «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків…» встановлених законом.
Норми п. 5 ст. 41 Закону України «Про державні закупівлі» є імперативними, тобто такими, що чітко вказують на необхідність вчинити певні дії або утриматися від їх вчинення і не допускають ніяких відхилень від вичерпного переліку прав і обов'язків суб'єктів правовідносин. Тобто відповідні норми Закону є обов’язковими до виконання, а їх порушення Учасником призведе до застосування відповідальності до такого Учасника.
Таким чином, наявність чи відсутність Спірної довідки жодним чином не обмежую права Замовника та не надає Учасникам додаткових переваг при подані та оцінці тендерних пропозицій.
2. Також в Тендерній документації зазначено, що Спірна довідка повинна підтвердити, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених статтею сорок першою Закону. Однак, Замовником не зазначено, конкретної назви закону. І саме з таким формулюванням (чітко не зазначено назву якого закону) було відхилено пропозицію одного з учасників.
3. В п. 4 Розділу 6 Тендерної документації зазначено, що «Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю, викладені у Проекті договору, наведеному в Додатку 1 до Документації». Учасником на підтвердження згоди з Проектом договору Замовника було надано погодження з проектом договору та долучено його до складу Тендерної пропозиції у вигляді файлу «Проект договору».
4. Також вимогами Тендерної документації затверджено форму тендерної пропозиції (додаток № 2), п.14 якого передбачено, що «14. Ми погоджуємося з проектом Договору, який викладено у Додатку 1 до Документації, та з тим, що основні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених частиною п’ятою статті 41 Закону.».
Фактично п. 14 форми тендерної пропозиції затвердженої Замовником повністю за змістом відповідає вимозі про надання Спірної довідки.
Учасник погодився з текстом форми тендерної пропозиції Замовника та подав підписану пропозиції складі Тендерної пропозиції, в т.ч. погодився з вимогами п. 14. такої тендерної пропозиції. Файл «Тендерна пропозиція пуста».
Таким чином, Замовник створив штучні та необгрунтовані перешкоди для учасників закупівель з метою допустити до оцінки лише обраних учасників та дискваліфікувавши інших.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.».
Однак, Замовник в порушення вимог ч. 9 ст. 26 Закону не надав можливості Товариству виправити такі невідповідності та надати Товариству можливість завантажити Спірну довідку. При цьому можливість дозавантажити додаткові документи була надана ТОВ "ОЛІС ОІЛ", якого в подальшому було допущено до аукціону.
У зв’язку з цим, враховуючи вищевикладене, просимо усунути порушення законодавства під час проведення державних закупівель та допустити Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОГ КАРД» до аукціону.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-18-000064 ● e7abb6b36b694dec97ee3e3062738508
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 15:42 |
27.10.2020 № 222
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 222
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2
UA-2020-07-30-001643-c
30.07.2020 Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 03341305) Дані автоматичних індикатарів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-05 11:19:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ««КОД ДК 021:2015 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (БЕНЗИН)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-30-001643-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Згідно із протоколом розгляду тендерних пропозицій Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ВОГ КАРД" з причини, визначеної у п.2 частини 1 статті 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, учасник ТОВ "ВОГ КАРД" 22 вересня 2020 звернувся до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції (вимога UA-2020-07-30-001643-c.a3), проте Замовник не надав йому відповідь, що не порушує вимоги частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Чому Замовник не надав відповідь на вимогу UA-2020-07-30-001643-c.a3?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-09 11:33:59
Надання пояснень
Оскільки вимога в закупівлі UA-2020-07-30-001643-c подана Учасником ТОВ "ВОГ КАРД" в останній день періоду оскарження результатів пре-кваліфікації після закінчення робочого графіку роботи членів тендерного комітету (після 16-00), на наступний робочий день система технічно не дала можливості відповісти на вимогу (оскільки закінчився період оскарження). Також, аналогічна ситуація була по закупівлі UA-2019-04-02-001584-b, де Замовник (КП «ДНІПРОВОДОКАНАЛ») оскаржив висновок Східного офісу Держаудитслужби. Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду та ПОСТАНОВОЮ третього апеляційного адміністративного суду по справі №160/9171/19, було визнано протиправним та зобов’язано скасувати висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2019-04-02-001584-b «КОД ДК 021:2015 44110000-4-Конструкційні матеріали (Кільця Стінові Залізобетонні)».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення по висновку по закупівлі «КОД ДК 021:2015 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (БЕНЗИН)». Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради заперечує щодо результатів висновку Східного офісу Держаудитслужби по закупівлі «КОД ДК 021:2015 09130000-9 - НАФТА І ДИСТИЛЯТИ (БЕНЗИН)». Щодо висновку Східного офісу Держаудитслужби щодо не надання відповіді на вимогу Учасника. В поясненнях Замовник надавав коментарі через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби. Вимога в закупівлі UA-2020-07-30-001643-c подана Учасником ТОВ "ВОГ КАРД" 22.09.2020, 17:11 - в останній день періоду оскарження результатів пре-кваліфікації після закінчення робочого графіку роботи членів тендерного комітету (після 16-00). На наступний робочий день - 23.09.2020 о 00:00 система технічно не дала можливості відповісти на вимогу (оскільки закінчився період оскарження). Враховуючи встановлене законом право Замовника на надання відповіді протягом п`яти днів з дня звернення, подання вимоги Учасником 22.09.2020 о 17:11 – після закінчення робочого графіку роботи членів тендерного комітету (після 16-00) , відсутність технічної можливості надання через електронну систему закупівель такої відповіді на вимогу з 23.09.2020 00:00, та оскільки Замовник не має впливу на роботу електронної системи, надати відповідь Замовником на звернення Учасника було технічно не можливо. Щодо висновку Східного офісу Держаудитслужби щодо не звернення Замовника до Учасника з повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі" Учасника ТОВ "ВОГ КАРД": За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВОГ КАРД" було встановлено, що тендерна пропозиція вказаного учасника містить наступні недоліки, які є підставою для відхилення поданої тендерної пропозиції, та які не могли бути виправлені учасником у порядку, визначеному частиною 16 статті 29 Закону: Відповідно до ч.1 Розділу 1 зазначено, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Також, відповідно до вимог ч.4 Розділу 6 Тендерної документації Учасники у складі пропозиції повинні були надати довідку про те, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених статтею сорок першою Закону. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВОГ КАРД" відсутня вищевказана довідка. Відповідно до норми ч.16 ст.29 Закону – «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1)що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Враховуючи той факт, що надання Учасником у складі тендерної пропозиції довідки про те, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених статтею сорок першою Закону – не відноситься до вищеперерахованих випадків, відповідно до ч.16 ст.29 Закону, а тому у Замовника були відсутні правові підстави для оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. У зв’язку з вищевикладеним, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ВОГ КАРД" з причини, визначеної у п.2 частини 1 статті 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
2020-11-19 11:07:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо ненадання замовником відповіді на звернення (UA-2020-07-30-001643-c.a3) встановлено порушення вимоги частини третьої статті 31 Закону. На порушення норми частини 16 статті 29 Закону Замовник не звернувся до учасника ТОВ «ВОГ КАРД» з повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.)
Оскарження в суді
Опис: | Позов про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі. |
Дата публікації: | 30 листопада 2020 |
Документи:
16 грудня 2020 09:56
|
Електронний підпис |
30 листопада 2020 14:09
|
Електронний підпис |
16 грудня 2020 09:55
|
Оскарження.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "НЄФТЕК СІТІ ОІЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ОЛІС ОІЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2020 11:47
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" #32489155 |
Переможець |
9 072 000,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 12:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2021 11:23
|
ДУ розірвання 285Т.pdf | укладений |
20 травня 2021 11:07
|
ЗВІТ виконання (розірвання) 285Т.docx | укладений |
20 травня 2021 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2021 13:11
|
Зміни 285Т.docx | зміни до договору |
09 квітня 2021 13:08
|
ДУ 4 дог.285Т.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2021 13:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2021 11:20
|
Зміни 285Т.docx | зміни до договору |
22 лютого 2021 10:38
|
ДУ3 дог.285Т.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2021 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2021 08:46
|
ДУ2 285Т.pdf | зміни до договору |
26 січня 2021 08:39
|
Зміни 285Т.docx | зміни до договору |
26 січня 2021 08:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:29
|
ДУ №1 до Дог.№ 285Т.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:20
|
Зміни 285Т.docx | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 10:13
|
Договір 285Т бензин.pdf | укладений |
09 жовтня 2020 10:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі по закупівлю Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю може містити іншу інформацію: Номер додаткової угоди: 1 Сума договору після внесення змін: 9 072 000,00 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 376585,36585366 літрів. |
Номер договору про закупівлю: | 285Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі по закупівлю. Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю може містити іншу інформацію: Номер додаткової угоди: 2 Сума договору після внесення змін: 9 072 000,00 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 372110,3117506 літрів. |
Номер договору про закупівлю: | 285Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі по закупівлю. Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю може містити іншу інформацію: Номер додаткової угоди: 3 Сума договору після внесення змін: 9 072 000,00 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 354854,58613 літрів. |
Номер договору про закупівлю: | 285Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару, у зв’язку з коливанням ціни такого товару на ринку, з урахуванням того, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі по закупівлю Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю може містити іншу інформацію* Номер додаткової угоди: 4 Сума договору після внесення змін: 9 072 000,00 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 334 815,306123 літрів. |
Номер договору про закупівлю: | 285Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |