Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Центр з обслуговування закладів освіти" Виноградівської міської ради Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 43229131 |
Місцезнаходження: | 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, вул. Копанська 10 |
Контактна особа: |
Крічфалуші Юрій Андрійович +380960897470 jurakrichi@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2021 18:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 13:31 |
Очікувана вартість: | 838 141,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 381,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2021 14:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2021 13:50 |
Перелік змін до тендерної документації з закупівлі.docx | |
04 листопада 2021 13:50 |
Тендерна документація оброблені овочі і фрукти(нова редакція).docx | |
01 листопада 2021 08:46 |
Додаток 4 Проєкт договору(нова редакція).docx |
04 листопада 2021 14:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 листопада 2021 13:50 |
Перелік змін до тендерної документації з закупівлі.docx
|
||||||
04 листопада 2021 13:50 |
Тендерна документація оброблені овочі і фрукти(нова редакція).docx
|
||||||
01 листопада 2021 08:46 |
Додаток 4 Проєкт договору(нова редакція).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-15-000114 ● 9c00bce7cfea41d59d517c5840ad1fca
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2022 13:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
15.02.2022 № 90
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 15.02.2022 № 90
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-10-22-012793-b 22.10.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-15 15:49:56
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Заправка для борщу, Горошок (конс.), Квасоля (конс.), Кукурудза (конс.), Огірки (конс.), Томатна паста, Повидло, Ізюм, Сухофрукти)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-22-012793-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Чим Ви, як уповноважена особа КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі Замовник), можете обґрунтувати відповідність тендерної пропозиції ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА умовам тендерної документації та прийняте рішення про визначення її переможцем закупівлі (протокол від 09 грудня 2021 р. № 186), тоді як:
В тендерній документації (додаток 3) Замовником установлено, що «Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується наступними документами поданими а тендерній пропозиції:
-копії (або скановані-оригінали) сертифіката якості виробника (офіційного імпортера чи дистрибютора) або посвідчення про якість або декларація виробника(офіційного імпортера чи дистрибютора) на кожний різновид товару що вимагається тендерною документацією не більше 30 – тиденної давнини на день подання пропозиції. В Учасника повинен бути наявний чинний договір поставки, що також надається у складі тендерної пропозиції.
- Гарантійний лист від виробника(офіційного імпортера чи дистрибютора) з яким укладено договір поставки адресований учаснику і замовнику ,яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі. У листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі...»
При цьому, що учасником ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА у складі тендерної пропозиції надано договір поставки від 19.11.2020 №17560604, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА» щодо поставки товару, якій є в наявності у торгівельному центрі постачальника, гарантійний лист від Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА», згідно якого гарантує можливість постачання заявленого товару протягом строку дії договору, за умови наявності товару у продажу з долученням декларації імпортера ТОВ «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА» на окремі види товару, що є предметом закупівлі за ID: UA-2021-10-22-012793-b. Також учасником ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА надано декларації наступних постачальників: Приватного акціонерного товариства «ЧУМАК», Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІДЖІ ТРЕЙД», ТОВ «ДЖЕМ Лтд», ТОВ «Консервний завод «Консерваторія», Товариства з обмеженою відповідальністю «АСС», щодо яких відсутні підтверджуючі документи про наявність договірних відносин та гарантійні листи щодо можливості поставки товару, а також які не є виробниками (офіційними імпортерами чи дистриб’юторами), що суперечить установленим умовам Замовника викладених у додатку 3 до тендерної документації щодо якості на кожний різновид товару.
3. Яким чином, Замовник, може обґрунтувати рішення щодо укладання договору з ФОП «ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА» на 28-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09 грудня 2021 № 186)? Надайте інформацію (документи), що підтверджує обґрунтовану необхідність продовження строку для укладання договору.
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-17 14:35:51
Пояснення по запиту на моніторинг
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України що до моніторингу на закупівлю ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Заправка для борщу, Горошок (конс.), Квасоля (конс.), Кукурудза (конс.), Огірки (конс.), Томатна паста, Повидло, Ізюм, Сухофрукти) (Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2021-10-22-012793-b
На Ваш запит щодо надання інформацію по суті заданих питань повідомляємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість? Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області ( далі – Замовник ) здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275. та Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані виключно згідно діючих на момент оголошення закупівлі державних стандартів : ДСТУ 4636:2006 Консерви. Суміші овочеві зимові. Технічні умови, ДСТУ 7165:2010 Горошок зелений консервований. Технічні умови, ДСТУ 6074:2009 Консерви. Квасоля консервована. Технічні умови, ДСТУ 7164:2010 Кукурудза цукрова консервована. Технічні умови, ДСТУ 7989:2015 Огірки консервовані. Технічні умови, ДСТУ 5081:2008 Продукти томатні концентровані. Загальні технічні умови. Зміна № 2 ДСТУ 6072:2009 Повидло. Загальні технічні умови, ДСТУ 8661:2016 Фрукти сушені. Правила приймання та методи випробувань, а також Постанови КМУ від 24 березня 2021 р. № 305 Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку крім того використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, Для розрахунку очікуваної вартості використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовуються: для індексу інфляції - офіційний веб-сайт Державної служби статистики України, для курсів іноземних валют - офіційний веб-сайт Національного банку України. При визначенні очікуваної вартості та обґрунтування розміру бюджетного призначення враховано Інформацію про споживчі ціни на продукти харчування по області за вересень 2021 року Головного управління статистики у Закарпатській області від 11.10.2021 року (що додається до пояснення) та індекс споживчих цін відповідно показників зазначених у Постанові КМУ від 31 травня 2021 р. № 586 Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки. Замовником визначена загальна кількість товарів які були предметом закупівлі на підставі фактичних потреб у 2021 році та прогнозованих потреб підпорядкованих закладів освіти у 2022 році з врахуванням норм харчування Методологічні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 р.№2208 (зі змінами). Оскільки, Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області, на даний час немає діючої веб-сторінки, то інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», публікується на сайті головного розпорядника коштів Відділу освіти, молоді та спорту Виноградівської міської ради, за посиланням: http://vynogradiv.osv.org.ua/news/1642430023/
2. Чим Ви, як уповноважена особа КУ «Центр з обслуговування закладів освіти» Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі Замовник), можете обґрунтувати відповідність тендерної пропозиції ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА умовам тендерної документації та прийняте рішення про визначення її переможцем закупівлі (протокол від 09 грудня 2021 р. № 186), тоді як:
В тендерній документації (додаток 3) Замовником установлено, що «Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується наступними документами поданими а тендерній пропозиції:
-копії (або скановані-оригінали) сертифіката якості виробника (офіційного імпортера чи дистриб’ютора) або посвідчення про якість або декларація виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) на кожний різновид товару що вимагається тендерною документацією не більше 30 – ти денної давнини на день подання пропозиції. В Учасника повинен бути наявний чинний договір поставки, що також надається у складі тендерної пропозиції.
- Гарантійний лист від виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) з яким укладено договір поставки адресований учаснику і замовнику ,яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі. У листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі...»
При цьому, що учасником ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА у складі тендерної пропозиції надано договір поставки від 19.11.2020 №17560604, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА» щодо поставки товару, якій є в наявності у торгівельному центрі постачальника, гарантійний лист від Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА», згідно якого гарантує можливість постачання заявленого товару протягом строку дії договору, за умови наявності товару у продажу з долученням декларації імпортера ТОВ «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА» на окремі види товару, що є предметом закупівлі за ID: UA-2021-10-22-012793-b. Також учасником ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА надано декларації наступних постачальників: Приватного акціонерного товариства «ЧУМАК», Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІДЖІ ТРЕЙД», ТОВ «ДЖЕМ Лтд», ТОВ «Консервний завод «Консерваторія», Товариства з обмеженою відповідальністю «АСС», щодо яких відсутні підтверджуючі документи про наявність договірних відносин та гарантійні листи щодо можливості поставки товару, а також які не є виробниками (офіційними імпортерами чи дистриб’юторами), що суперечить установленим умовам Замовника викладених у додатку 3 до тендерної документації щодо якості на кожний різновид товару.
В тендерній документації (додаток 3) Замовником установлено, що Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору та підтверджується наступними документами поданими а тендерній пропозиції:
-копії (або скановані-оригінали) сертифіката якості виробника (офіційного імпортера чи дистриб’ютора) або посвідчення про якість або декларація виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) на кожний різновид товару що вимагається тендерною документацією не більше 30 – ти денної давнини на день подання пропозиції. В Учасника повинен бути наявний чинний договір поставки, що також надається у складі тендерної пропозиції.
- Гарантійний лист від виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) з яким укладено договір поставки адресований учаснику і замовнику ,яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі. У листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі.
Тендерною документацією не конкретизовано з ким саме в Учасника повинен бути наявний договір поставки єдиною умовою документації є те, що наявність (чинність) такого договору поставки повинно бути підтверджено Гарантійним листом від виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) з яким укладено договір поставки адресований учаснику і замовнику ,яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі учасником ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА у складі тендерної пропозиції надано договір поставки від 19.11.2020 №17560604, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА» щодо поставки товару, який є в наявності у торгівельному центрі постачальника, гарантійний лист від Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА», згідно якого гарантує можливість постачання заявленого товару протягом строку дії договору. Виходячи з інформації яку замовник перевірив у публічному доступі в мережі Інтернет, в тому числі за допомогою державних реєстрів , що містять відкриті дані Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА» є дистриб’ютором та імпортером продукції харчування, та здійснює оптові поставки товарів виключно суб'єктам підприємницької діяльності. Враховуючи те, що при оцінці тендерної пропозиції було встановлено наявність в учасника договірних відносин з постачальником, а реальність і доброчесність таких відносин відповідно до наданих Учасником документів не викликає жодних сумнівів, щодо достовірності наданої інформації, Замовником було встановлено під час перевірки тендерної пропозиції наявність у її складі відповідних копій (або сканованих-оригіналів) сертифікатів якості виробника (офіційного імпортера чи дистриб’ютора) або посвідчення про якість або декларацій виробника(офіційного імпортера чи дистриб’ютора) на кожний різновид товару що вимагається тендерною документацією не більше 30 – ти денної давнини на день подання пропозиції. ТД не було передбачено щодо кожної декларації та/або сертифікату має бути діючий договір. Замовнику було достатньо одного договору до будь якого поданого сертифікату, декларації або посвідчення якості. Відповідно учасником виконано вимоги ТД а Замовником визнано тендерну пропозицію, яка відповідає в повному обсязі кваліфікаційним критеріям.
Враховуючи відсутність в умовах тендерної документації конкретизованих вимог, щодо оформлення зазначених вище документів учасником, а також відсутність у чинному законодавстві типових форм їх складання, що дало б можливість Замовнику проводити оцінку такого документу, вважаємо, що надані учасником вказані документи відповідають вимогам тендерної документації. Тендерна пропозиція Учасника ФОП ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА є найбільш економічно вигідною та місить всю необхідну для замовника інформацію щодо якості товару, а також те, що подані декларації якості як постачальниками не спростовують їх приналежність до виробників, дистриб’юторів або імпортерів.
3. Яким чином, Замовник, може обґрунтувати рішення щодо укладання договору з ФОП «ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА» на 28-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 09 грудня 2021 № 186)? Надайте інформацію (документи), що підтверджує обґрунтовану необхідність продовження строку для укладання договору.
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.-Відповідно до положень ст.33 ЗУ «Про публічні закупівлі» Уповноваженою особою замовника Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Враховуючи те, що у замовника виникла об'єктивна необхідність опрацювання значного обсягу інформації для підготовки договору про закупівлю, уповноваженою особою було прийнято рішення про продовження строку укладання договору до 01 лютого 2022 р., яке було затверджено Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №214 від 28.12.2021 року (що додається). Враховуючи положення ЗУ «Про публічні закупівлі» з нього не випливає обов'язку замовника публікувати зазначений вище протокол у електронній системі закупівлі під час проведення процедури закупівлі, а також законодавство не містить чітко визначеного поняття «обґрунтована необхідність» відносно продовження строків укладання договору про закупівлю.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 лютого 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА" |
836 984,34
UAH з ПДВ
|
836 984,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "НЕМЧЕНКО ДМИТРО КОСТЯНТИНОВИЧ" |
838 141,00
UAH з ПДВ
|
838 141,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ІСАЄВИЧ ЯНА МИХАЙЛІВНА" #2821516389 |
Переможець |
836 984,34
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2021 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 13:25
|
Договір №17 | укладений |
05 січня 2022 13:24
|