Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт тротуару по вул. Київська в с. Осещина Вишгородської територіальної громади» (код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 45450000-6. Інші завершальні будівельні роботи. 45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 436 309,00 UAH
UA-2024-09-16-010600-a ● 1ca14541d8b540db8163ab3a72088dbf
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИШГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04054866 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., м. Вишгород, площа Шевченка, будинок 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Мирієвська +380505565089 vyshgorodtender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2024 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2024 14:17 |
Очікувана вартість: | 4 436 309,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 181,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених тендерною документацією. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 22 181,54 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих/банківських (робочі або банківські – визначається згідно з вимогами цієї ТД) днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Крім інших, обов'язковими реквізитами банківської гарантії є: сума гарантії (що має бути зазначена цифрами і словами, назва валюти - словами), дата початку строку дії гарантії (має бути зазначено дату видачі гарантії або дата набрання нею чинності), дата закінчення строку дії гарантії, назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі, дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, строк сплати коштів за гарантією (має бути конкретно зазначено в банківських днях), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі «UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X». Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку, можливості часткової сплати суми гарантії. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (з додатками та іншими його невід'ємними частинами) разом з банківською гарантією. У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є не голова правління банку, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (а саме – уповноваженої особи банка-гаранта, яка підписала відповідний документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, тобто, особи, яка уповноважила підписанта банківської гарантії на підпис банківської гарантії; наприклад, голови правління банку, члена правління банку тощо). У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є голова правління – його повноваження повинні бути підтверджені статутом (або іншим установчим документом банку) з накладенням КЕП банку, а також документом, згідно з яким такого голову правління було призначено на посаду, з накладенням КЕП банку. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції (у тому числі, грошового покриття), здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії згідно з вимогами законодавства. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 22181.54 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт тротуару по вул. Київська в с. Осещина Вишгородської територіальної громади» (код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 45450000-6. Інші завершальні будівельні роботи. 45453000-7. Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07363, Україна, Київська область, с. Осещина, вул. Київська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2024 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2024 15:27 |
ТД_капремонт Осещина.docx | |
16 вересня 2024 15:27 |
Додаток 3_ТД_капремонт Осещина.docx | |
16 вересня 2024 15:27 |
Додаток 1_ТД_капремонт Осещина.docx | |
16 вересня 2024 15:27 |
Додаток 2_ТД_капремонт Осещина.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 25 вересня 2024 13:19
Добрий день! Замовником у Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що будь-який з працівників учасника, який обіймає будь-яку посаду, з переліку обов’язкових ключових посад, повинен мати чинний сертифікат внутрішнього аудитора, виданий такому працівнику на підставі проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем управління якістю» згідно з вимогами ДСТУ ISO 19011:2019 та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), яким підтверджується, що дана особа склала іспит та може виконувати функції аудитора, а також повинен мати чинний сертифікат внутрішнього аудитора, виданий такому працівнику на підставі проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем управління якістю» згідно з вимогами ДСТУ ISO 19011:2019 та ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), яким підтверджується, що дана особа склала іспит та може виконувати функції аудитора, а також повинен мати чинний сертифікат внутрішнього аудитора, виданий такому працівнику на підставі проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно з вимогами ISO 19011:2018 та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); зазначені сертифікати повинні міститись у складі ТП учасника.
Враховуючи той факт, що Замовником визначено, «до переліку обов’язкових ключових посад працівників по предмету закупівлі відносяться:- головний інженер або виконавець робіт;- інженер-проектувальник.», вищезазначена вимога є дискримінаційною та такою, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, оскільки у закупівлі зможуть прийняти тільки ті учасники які мають, зазначені у тендерній документації, сертифікати внутрішнього, аудитора видані на головного інженера, виконавця робіт або інженера-проектувальника.
Просимо прибрати дискримінаційні вимоги з тендерної документації та зазначити, що будь-який з працівників учасника, який обіймає будь-яку посаду, повинен мати чинний сертифікат внутрішнього аудитора, виданий такому працівнику на підставі проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем управління якістю» згідно з вимогами ДСТУ ISO 19011:2019 та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), яким підтверджується, що дана особа склала іспит та може виконувати функції аудитора, а також повинен мати чинний сертифікат внутрішнього аудитора, виданий такому працівнику на підставі проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем управління якістю» згідно з вимогами ДСТУ ISO 19011:2019 та ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), яким підтверджується, що дана особа склала іспит та може виконувати функції аудитора, а також повинен мати чинний сертифікат внутрішнього аудитора, виданий такому працівнику на підставі проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно з вимогами ISO 19011:2018 та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); зазначені сертифікати повинні міститись у складі ТП учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 26 вересня 2024 10:30
Вітаємо! Замовник вимагає:
6.1. Чинний сертифікат на систему управління щодо протидії корупції, яким підтверджується, що система управління щодо протидії корупції стосовно надання послуг з організації будівництва (у тому числі, доріг), інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва тощо, які надаються учасником згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий учаснику органом з сертифікації (далі – ОС), акредитованим у відповідності до законодавства (Національним агентством з акредитації України, далі – НААУ) відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017; на підтвердження акредитації ОС, який видав учаснику вказаний у цій вимозі сертифікат, учасник у складі ТП повинен надати в повному обсязі чинний атестат про акредитацію, виданий відповідному ОС НААУ, яким засвідчується компетентність такого ОС з сертифікації систем менеджменту відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 в сфері, зокрема, ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT).
6.2. Чинний сертифікат на систему управління якістю, яким підтверджується, що система управління якістю стосовно надання послуг з організації будівництва (у тому числі, доріг), інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва тощо, які надаються учасником згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT;
ISO 9001:2015, IDT), виданий учаснику ОС, акредитованим у відповідності до законодавства (НААУ); на підтвердження акредитації ОС, який видав учаснику вказаний у цій вимозі сертифікат, учасник у складі ТП повинен надати в повному обсязі чинний атестат про акредитацію, виданий відповідному ОС НААУ, яким засвідчується компетентність такого ОС відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 в сфері, зокрема, ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); крім того, у складі ТП учасник повинен надати звіт за результатами аудиту щодо визначення відповідності системи вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018, на підставі якого учаснику надано сертифікацію щодо ДСТУ EN ISO 9001:2018.
6.3. Чинний сертифікат на систему екологічного управління, яким підтверджується, що система екологічного управління стосовно надання послуг з організації будівництва (у тому числі, доріг), інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва тощо, які надаються учасником згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданий учаснику ОС, акредитованим у відповідності до законодавства (НААУ); на підтвердження акредитації ОС, який видав учаснику вказаний у цій вимозі сертифікат, учасник у складі ТП повинен надати в повному обсязі чинний атестат про акредитацію, виданий відповідному ОС НААУ, яким засвідчується компетентність такого ОС відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 в сфері, зокрема, ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT); крім того, у складі ТП учасник повинен надати звіт за результатами аудиту щодо визначення відповідності системи вимогам ДСТУ
ISO 14001:2015, на підставі якого учаснику надано сертифікацію щодо ДСТУ I
SO 14001:2015.
6.4. Чинний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, яким підтверджується, що система управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно надання послуг з організації будівництва (у тому числі, доріг), інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва тощо, які надаються учасником згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий учаснику ОС, акредитованим у відповідності до законодавства (НААУ); на підтвердження акредитації ОС, який видав учаснику вказаний у цій вимозі сертифікат, учасник у складі ТП повинен надати в повному обсязі чинний атестат про акредитацію, виданий відповідному ОС НААУ, яким засвідчується компетентність такого ОС відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 в сфері, зокрема, ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); крім того, у складі ТП учасник повинен надати звіт за результатами аудиту щодо визначення відповідності системи вимогам ДСТУ ISO 45001:2019, на підставі якого учаснику надано сертифікацію щодо ДСТУ ISO 45001:2019.
1) Ми як потенційний учасник не маємо сертифікату на систему управління щодо протидії корупції з організації будівництва (у тому числі, доріг), інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва тощо, згідно ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий учаснику органом з сертифікації (далі – ОС), акредитованим у відповідності до законодавства (Національним агентством з акредитації України, далі – НААУ) відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017. Ця вимога дискримінує нас, як потенційних учасників, оскільки даний сертифікат не має відношення до предмета закупівлі, не характеризує специфікацію до предмета закупівлі, не впливає на якість робіт чи послуг по закупівлі. Очікувана вартість закупівлі не перевищує 20 млн. грн, у зв’язку з чим відсутні підстави вимагати антикорупційну програму чи вказаний вище сертифікат. Більше того у замовника є пункт 47 Особливостей, згідно з яким корупційні прояви є підставою недопущення учасника до участі в процедурі закупівлі. Отже участь в закупівлі зможуть взяти лише учасники, які мають зазначений сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). Це порушує ч. 4 ст. 22 Закону, ст. 5 Закону й дискримінує учасника, не допускаючи до участі в закупівлі. ВИМАГАЄМО виключити оскаржувану вимогу із тендерної документації цілком.
2) Ми маємо чинний сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); Чинний сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT); Чинний сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), які видані акредитованим органом щодо будівництва доріг та автострад, підготовчих робіт на будівельному майданчику, електромонтажних робіт, спеціалізованих будівельних робіт, що цілком відповідає предмету закупівлі.
Однак ми не маємо цих сертифікатів стосовно організації будівництва (у тому числі, доріг), інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва тощо, що у свою чергу може бути підставою для відхилення зі сторони Замовника. Отже участь в закупівлі зможуть взяти лиш ті учасники, котрі мають відповідні сертифікати зі сферою поширення стосовно організації будівництва (у тому числі, доріг), інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва тощо. Це дискримінує нас і усуває від участі в закупівлі. Конкретизація вимог Замовником не повинна суперечити основним принципам закупівель, що передбачені статтею 5, статтею 22 та статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі». ВИМАГАЄМО виключити дискримінаційні вимоги з тендерної документації про поширення сертифікатів стосовно організації будівництва (у тому числі, доріг), інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва тощо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-09-16-010600-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 26 вересня 2024 16:47
Дата подання: 26 вересня 2024 16:47
дискримінаційні вимоги тендерної документації
дискримінаційні вимоги тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Очікується
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро