Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Electric power
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Вінницяоблводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03339012 |
Місцезнаходження: | 21022, Україна , Вінницька область обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 173 |
Контактна особа: |
Олександр Стельмащук +380503131920,+380432537398 kpvodokan@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Стельмащук О М +380503131920 kpvodokan@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Utility enterprise " Vinnitsyaoblvodokanal" |
National ID: | 03339012 |
Contact point: |
Stelmashchuk O +380503131920,+380432537398 kpvodokan@gmail.com |
Additional contacts: |
Стельмащук О М +380503131920 kpvodokan@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 10:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2019 14:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2019 14:20 |
Початок аукціону: | 26 грудня 2019 15:14 |
Очікувана вартість: | 112 330 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 561 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2100000 UAH |
Publication date: | 08 листопада 2019 10:37 |
Enquiries until: | 03 грудня 2019 14:20 |
Complaints submission until: | до 09 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 грудня 2019 14:20 |
Information
Estimated total value: | 112 330 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 561 650 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата закінчення звітного періоду | Пiсляоплата | 12 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2019 13:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2019 13:38 |
Тендерна документація електроенергія 2020 (відкорегований гарантія).doc | |
06 грудня 2019 13:38 |
Зміно ТД.odt |
06 грудня 2019 13:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 грудня 2019 13:38 |
Тендерна документація електроенергія 2020 (відкорегований гарантія).doc
|
||||||
06 грудня 2019 13:38 |
Зміно ТД.odt
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
За результатами розгляду вимога ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» підлягає відхиленню з наступних підстав.
1. Статтею 1 Закону України «Про запобігання корупції», серед іншого, визначені наступні терміни:
потенційний конфлікт інтересів - наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об'єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень;
приватний інтерес - будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв'язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях;
реальний конфлікт інтересів - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
Частиною 4 ст. 64 Закону України «Про запобігання корупції» вказано, що несумісною з діяльністю Уповноваженого є робота на посадах, зазначених у пункті 1, частини першої статті 3 цього Закону, а також будь-яка інша діяльність, яка створює реальний чи потенційний конфлікт інтересів з діяльністю юридичної особи.
Посада, на якій працює Чугунов Віктор Сергійович у ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ», згідно наданих до тендерної пропозиції документів, не включена до переліку посад, зазначених у пункті 1 частини першої статті 3 Закону України «Про запобігання корупції».
Статутом ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ», який був наданий зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції, не передбачено, що посада заступника генерального директора, яку обіймає Чугунов Віктор Сергійович, включена до складу Виконавчого органу Товариства, яким одноосібно є генеральний директор Товариства.
Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 14.11.2019 року для ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» особою, яка обирається (призначається) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори є Більченко Євгеній Валерійович.
Реальний чи потенційний конфлікт інтересів з діяльністю юридичної особи є оціночним поняттям! Завантажені у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» документи не дозволяють зробити висновок про несумісність діяльності Уповноваженого Чугунова Віктора Сергійовича з роботою на посаді заступника генерального директора ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ», крім того, Чугунов Віктор Сергійович та його близькі особи не займають будь-які посади на КП «Вінницяоблводоканал».
Так як, ч. 2 ст. 61 Закону України «Про запобігання корупції» покладає на засновників (учасники) юридичної особи обов’язок забезпечувати регулярну оцінку корупційних ризиків у її діяльності і здійснювати відповідні антикорупційні заходи!
Щодо положень антикорупційного законодавства відносно саме призначення особи на посаду Уповноваженого відповідно до законодавства про працю, а не покладання обов’язків (визначення) на одного з працівників юридичної особи, зазначаємо, що ст.
105 Кодексу законів про працю України передбачена можливість суміщення посад.
2. У пункті 3 розділу «Інша інформація, яка має надаватись учасниками (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації учаснику для визначення повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі надається можливість надати один з вказаних далі документів: протокол (або виписку з протоколу) засновників або копію наказу про призначення, або довіреність або доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору.
ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» цілком правомірно надало копію наказу №1-К від 22 травня 2012 року про прийняття на посаду генерального директора ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» Більченко Євгенія Валерійовича.
Крім того, ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» у складі тендерної пропозиції завантажило протокол загальних зборів учасників ТОВ «ЕК «ЕНОЛ» від 06 грудня 2019 року, яким було надане право генеральному директору Більченко Євгенію Валерійовичу підписати документи тендерної пропозиції Товариства для участі у процедурі закупівлі UA-2019-11-08-000729-b, а також договір про постачання електричної енергії споживачу у разі оголошення ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» переможцем у зазначеній процедурі та Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 14.11.2019 року для ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» з інформацією про уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності.
3. Закон України «Про електронні довірчі послуги» та тендерна документація процедури закупівлі UA-2019-11-08-000729-b не передбачають необхідності надання учасниками інформації щодо відповідальної особи за накладення ЕЦП.
У зв’язку з викладеним вимога ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» щодо прийнятих рішень, дій замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям у закупівлі UA-2019-11-08-000729-b підлягає відхиленню.
Скарги до процедури
Дата подання: 23 січня 2020 11:53
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-27-000033 ● f1027532b84048fb80cddd641e6e2b9b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2020 13:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.11.2020 № 40
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами.
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.09.2020 №003100-18/4942-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 27.11.2020 № 40
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-11-08-000729-b 11.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-30 13:45:49
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-08-000729-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні (інформації та документів) із такого питання:
На підставі яких додаткових угод та підтверджуючих документів внесено зміни до договору від 05.02.2020 № 71 в частині зміни ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання, такого товару на ринку та зміни встановленого згідно із законодавством регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю?
Пояснення та запитувані документи (підтверджуючі документи щодо зміни ціни електроенергії) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-02 17:44:40
Пояснення на запит Держаудитслужби , що оприлюднено в електронній системі закупівель від 27 листопада 2020 року за предметом закупівлі,- UA-2019-11-08-000729-b Електрична енергія
Процедура закупівлі електричної енергії Комунальним підприємством «Вінницяоблводоканал» за ідентифікатором: UA-2019-11-08-000729-b була проведена у період з 08 листопада 2019 року по 13 січня 2020 року.
За наслідками проведеної закупівлі між Комунальним підприємством «Вінницяоблводоканал» та ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» було укладено договір № 71 про постачання електричної енергії споживачу від 05 лютого 2020 року (далі – Договір).
На той час діяв Закон України «Про публічні закупівлі» у редакції Закону №922 від 25.12.2015 року.
Законом України № 114 від 19.09.2019 року Закон України «Про публічні закупівлі» з 19.04.2020 року було викладено у новій редакції.
Пунктом 5 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Таким чином, до відносин між ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» та КП «Вінницяоблводоканал» щодо укладення та виконання договору № 71 про постачання електричної енергії споживачу від 05 лютого 2020 року повинні застосовуватися положення Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діяла до 19 квітня 2020 року (далі – Закон).
Пунктом 7 частини 2 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Частиною 1 ст. 36 Закону передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Умови укладеного між КП «Вінницяоблводоканал» та ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» договору №71 про постачання електричної енергії споживачу від 05 лютого 2020 року за своїм змістом повністю відповідають змісту тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв'язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв'язку із застосуванням положень частини п'ятої цієї статті.
Закон «Про публічні закупівлі» передбачає окремі винятки для зміни істотних умов договору, серед них – зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону).
Таким чином, Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору про закупівлю може здійснюватися виключно у випадках, визначених статтею 36 Закону.
Пунктом 12.3. Договору передбачено, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків, передбачених частинами 4, 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII. Зокрема, зміна Ціни за одиницю товару по даному Договору допускається у випадку зміни регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю. Зміна ціни за одиницю товару залежно від зміни тарифу на послуги з передачі електроенергії розраховується в наступному порядку:
Ц=Цд – РТд – РТн, де:
Ц – змінена ціна за одиницю товару; Цд – діюча ціна за одиницю товару;
РТд – регульований тариф діючий; РТн – регульований тариф новий.
Постачальник зобов’язується надати документальне підтвердження, видане уповноваженим органом, зміни ціни за одиницю товару у разі: коливання ціни такого товару на ринку, у зв’язку із зміною ставок податків і зборів, зміни індексу інфляції, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань, зміни регульованих цін (тарифів) і нормативів.
НКРЕКП у листі від 08.08.2019 року вих. № 8312/13.1/7-19, серед іншого, роз’яснило, що кінцева ціна електропостачальників у загальному випадку складається з таких складових:
закупівельна ціна на електричну енергію як товар (ціна, за якою електропостачальник закупив електричну енергію на ринку електричної енергії);
тариф на послуги з передачі електричної енергії (який у загальному випадку оплачується електропостачальником оператору системи передачі);
тариф на послуги з розподілу електричної енергії оператора системи розподілу на підставі договору, укладеного між споживачем/електропостачальником та оператором системи розподілу, на території якого знаходяться споживачі електропостачальника. У випадку вибору споживачем оплати послуг з розподілу електричної енергії безпосередньо оператору системи розподілу, ця складова не враховуватиметься у кінцевій ціні електропостачальника;
тариф (ціна) на послуги електропостачальника. У разі постачання електричної енергії за вільними цінами, ціна на послуги електропостачальника визначається електропостачальником самостійно.
КП «Вінницяоблводоканал» до очікуваної вартості предмету закупівлі не включало тариф на послуги з розподілу електричної енергії, про що Замовником було окремо зазначено у тендерній документації до закупівлі UA-2019-11-08-000729-b.
Таким чином, ціна електричної енергії за договором № 71 про постачання електричної енергії споживачу від 05 лютого 2020 року складається з таких складових:
закупівельна ціна на електричну енергію як товар (ціна, за якою електропостачальник закупив електричну енергію на ринку електричної енергії);
тариф на послуги з передачі електричної енергії (який у загальному випадку оплачується електропостачальником оператору системи передачі);
тариф (ціна) на послуги електропостачальника.
Пунктом 5.1. Договору було встановлено, що ціна за 1 кВт*год електричної енергії 1-го класу та 2-го класу за цим договором становить 1,723848 грн. (одна грн. 723848 коп.) у тому числі ПДВ 0,287308 грн. (нуль грн. 287308 коп.). До складу ціни електричної енергії включається тариф на послуги з її передачі, який затверджується НКРЕКП та на момент укладення даного договору складає 0,18648 грн/кВт*год (з ПДВ).
Згідно роз`яснення Мінекономрозвитку від 27.10.2016р. №3302-06/34307-06 у залежності від коливання ціни товару на ринку сторони протягом дії договору про закупівлю можуть вносити зміни декілька разів в частині ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків кожного разу з урахуванням попередніх змін, внесених до нього, сукупність яких може перевищувати 10 відсотків від ціни за одиницю товару, визначеної сторонами на момент укладання договору про закупівлю та за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, і виконати свої зобов`язання відповідно до такого договору з урахуванням зазначених змін. Крім того, зазначено, що таке внесення змін ціни повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Утім, перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, не є вичерпним.
Крім того, Мінекономрозвитку у листі від 14.08.2019 року вих. № 3304-04/33869-06 роз’яснило, що згідно із частиною шостою статті 67 Закону № 2019 відповідно до правил ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку за результатами торгів оприлюднюються ціна та обсяги купівлі-продажу електричної енергії для кожного розрахункового періоду та інші показники, що можуть використовуватися як орієнтир (індикатор) для укладення правочинів щодо купівлі-продажу електричної енергії на ринку електричної енергії. Оприлюднення результатів торів на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку відповідно до Закону № 2019 забезпечує ДП «Оператор ринку» на своєму вебсайті (https://www.oree.com.ua ). Отже, для документального підтвердження факту коливання ціни електричної енергії на ринку, сторони можуть використовувати інформацію з вищезазначеного сайту. (копія листа додається).
Відповідно до роз’яснювального листа НКРЕКП від 08.08.2019 року вих. № 8312/13.1/7-19 згідно з частиною шостою статті 67 Закону відповідно до Правил РДН/ВДР за результатами торгів оприлюднюються ціна та обсяги купівлі-продажу електричної енергії для кожного розрахункового періоду та інші показники, що можуть використовуватися як орієнтир (індикатор) для укладення правочинів щодо купівлі-продажу електричної енергії на ринку електричної енергії. Оприлюднення результатів торгів на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку відповідно до Закону забезпечує ДП «Оператор ринку» на своєму веб-сайті (http://oree.com.ua).
Пунктами 3.1.3, 3.1.5 Правил ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року № 308, встановлено, що предметом торгів є обсяг електричної енергії, що заявляється учасниками РДН/ВДР для продажу або купівлі на кожний розрахунковий період доби постачання у визначеній торговій зоні. Учасники РДН/ВДР зобов’язані зазначати в заявках торгову зону для продажу або купівлі електричної енергії відповідно до місцезнаходження точок відпуску/імпорту та/або відбору/експорту електричної енергії.
Пунктом 1.1.5 Правил ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку встановлено, що торгова зона – зона, визначена відповідно до Правил ринку, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14 березня 2018 року № 307 (далі - Правила ринку);
Постановою НКРЕКП від 27.06.2019 року № 1307 погоджено дві відокремлені зони в межах України – торгову зону «Острів Бурштинської ТЕС» та торгова зона «ОЕС України».
Розділом ІІІ Правил ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку передбачено, що Оператор ринку повинен визначати ціни купівлі-продажу електричної енергії на РДН, визначені для кожної торгової зони кожного розрахункового періоду.
На виконання вимог Правил ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку ДП «Оператор ринку» публікує на своєму офіційному веб-сайті середньозважені та середні погодинні ціни купівлі-продажу електричної енергії на ринку «на добу наперед» окремо для кожної торгової зони – «Острів Бурштинської ТЕС» та «ОЕС України».
Об’єкти КП «Вінницяоблводоканал» живляться від Об’єднаної енергетичної системи (ОЕС).
Таким чином, для забезпечення потреб електроустановок КП «Вінницяоблводоканал» електрична енергія закуповується у торговій зоні – «ОЕС України».
На офіційному веб-сайті ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua/index.php/pricectr) оприлюднюються середні погодинні ціни купівлі-продажу електричної енергії на ринку «добу наперед» з розподілом на торгові зони, зокрема «ОЕС України».
Частиною 2 ст. 3 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» встановлено, що одним із завдань торгово-промислових палат є надання довідково-інформаційних послуг, основних відомостей, що не є комерційною таємницею, про діяльність українських підприємців і підприємців зарубіжних країн згідно з національним законодавством, сприяння поширенню, зокрема через засоби масової інформації, знань про економіку і науково-технічні досягнення, законодавство, звичаї та правила торгівлі в Україні і зарубіжних країнах, можливості зовнішньоекономічного співробітництва українських підприємців.
Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» торгово-промислові палати мають право проводити на замовлення українських та іноземних підприємств експертизу, контроль якості, кількості, комплектності товарів (у тому числі експортних та імпортних) і визначати їх вартість.
Таким чином законодавство відносить торгово-промислові палати до кола суб’єктів, які мають право визначати вартість товарів та порівнювати її.
У зв’язку з викладеним КП «Вінницяоблводоканал» вважає належним та обґрунтованим доказом коливання ціни електроенергії на ринку «на добу наперед» цінові довідки щодо коливання ціни електричної енергії на ринку «на добу наперед» у торговій зоні «ОЕС України» за відповідні проміжки часу, які видаються органами Торгово-промислової палати, зокрема Харківською торгово-промисловою палатою. Крім того, у цих цінових довідках, використовується інформація щодо рівня цін з офіційного веб-сайту ДП «Оператор ринку».
Зміни в Договір № 71 про постачання електричної енергії споживачу від 05.02.2020 року щодо збільшення ціни за одиницю товару вносилися наступними додатковими угодами:
- №1 від 13 квітня 2020 року;
- №2 від 14 серпня 2020 року
- №3 від 20 листопада 2020 року.
1. Додаткова угода № 1 від 13 квітня 2020 року.
Зазначеною додатковою угодою було збільшено ціну за одиницю товару на 9,99% до рівня 1,896060 грн/кВт*год (з ПДВ) на підставі п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону у зв’язку з коливанням ціни на ринку.
В якості обґрунтування необхідності зміни ціни за Договором ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» надало лист від 08.04.2020 року вих. № 10275, в якому повідомило, що на дату укладення Договору для визначення ціни електроенергії були застосовані діючі на той момент положення пункту 5.1. розділу V Правил ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку щодо формування ціни електроенергії у заявках на торги на РДН/ВДР в редакції постанови НКРЕКП від 26.11.2019 № 2485. Постановою від 28.02.2020 № 517 НКРЕКП внесла чергові зміни до пункту 5.1. розділу V Правил ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку, якими було змінено порядок формування цін на електроенергію на РДН/ВДР, а також періоди доби для годин максимального навантаження (з 07:00до 23:00) та мінімального навантаження (з 00:00 до 07:00 та з 23:00 до 24:00). Зазначені зміни, введені постановою НКРЕКП від 28.02.2020 року № 517, спричинили коливання з 01 березня 2020 року середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед» порівняно з лютим 2020 року.
Згідно з повідомленням на офіційному веб-сайті ДП «Оператор ринку» середньозважена ціна акцептованої на ринку «на добу наперед» електроенергії у торговій зоні «ОЕС України» за лютий 2020 року становила 1232,08 грн/МВт*год. (https://www.oree.com.ua/index.php/web/75)
Згідно з повідомленням на офіційному веб-сайті ДП «Оператор ринку» середньозважена ціна акцептованої на ринку «на добу наперед» електроенергії за 20 днів березня 2020 року становить 1 378,49 грн/МВт*год. Це на 8,57% вище, ніж за 20 днів лютого, та на 8,42% вище, ніж за лютий в цілому. (https://www.oree.com.ua/index.php/web/78)
Згідно з повідомленням на офіційному веб-сайті ДП «Оператор ринку» середньозважена ціна акцептованої на ринку «на добу наперед» електроенергії у торговій зоні «ОЕС України» за березень 2020 року становить 1 357,90 грн/МВт*год. (https://www.oree.com.ua/index.php/pricectr) Це на 10,2% вище, ніж за лютий в цілому.
Відповідно до цінової довідки № 351/20 від 01.04.2020 року Харківської торгово-промислової палати середньозважена ціна електроенергії на РДН у лютому 2020 року склала 1232,08 грн/МВгод, у березні 2020 року – 1357,90 грн/МВт*год, що призвело до коливання середньозваженої ціни на ринку «на добу наперед» у бік зростання на 10,2 %.
До зазначеного листа ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» додало копію цінової довідки № 351/20 від 01.04.2020 року Харківської торгово-промислової палати, в якій було зазначено, що середньозважена ціна купівлі-продажу електроенергії на майданчику РДН (ринок «на добу наперед») у торговій зоні ОЕС України (об’єднаної енергетичної системи України) станом за лютий вцілому 2020 року складала 1232,08 грн/МВт*год, середньозважена ціна купівлі-продажу електроенергії на майданчику РДН (ринок «на добу наперед») у торговій зоні ОЕС України (об’єднаної енергетичної системи України) станом за березень вцілому 2020 року складала 1357,90 грн/МВт*год. Внаслідок вказаного вище коливання станом на 01 квітня 2020 середньозважена ціна купівлі-продажу електроенергії на майданчику РДН у торговій зоні ОЕС України за березень 2020 року в порівнянні з лютим 2020 року зросла на 10,2%.
Керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» запропонувало з 01 квітня 2020 року збільшити ціну електричної енергії за Договором на 9,99% до рівня 1,896060 грн/кВт*год (з ПДВ).
КП «Вінницяоблводоканал» здійснило перевірку відомостей, вказаних у листі ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» від 08.04.2020 року вих. № 10275 і ціновій довідці № 351/20 від 01.04.2020 року Харківської торгово-промислової палати з відомостями, розміщеними на офіційному веб-сайті ДП «Оператор ринку» та встановило їх відповідність.
У зв’язку з викладеним КП «Вінницяоблводоканал» погодилось на підписання додаткової угоди № 1 від 13.04.2020 року.
2. Додаткова угода № 2 від 14 серпня 2020 року.
Зазначеною додатковою угодою було збільшено ціну за одиницю товару на 0,08483 грн/кВт*год (без ПДВ) на підставі п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону у зв’язку із зміною регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю.
В якості обґрунтування необхідності зміни ціни за Договором ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» надало лист від 30.07.2020 року вих. № 11042, в якому повідомило, що частиною 3 ст. 189 Господарського кодексу України встановлено, що суб’єкти господарювання використовують у своїй діяльності вільні та державні регульовані ціни.
Відповідно до ч. 2 ст. 191 Господарського кодексу державне регулювання цін здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».
Статтею 11 Закону України «Про ціни і ціноутворення» встановлено, що вільні ціни встановлюються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін.
Частини 1, 4, 7 статті 7 Закону України «Про ринок електричної енергії» передбачають, що на ринку електричної енергії державному регулюванню підлягають тарифи на послуги з передачі електричної енергії. Тарифи на послуги з передачі та розподілу електричної енергії розраховуються незалежно від відстані, на яку вона передається та розподіляється. Рішення Регулятора про встановлення таких цін, тарифів та ставок підлягають оприлюдненню шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Регулятора.
Частиною 5 ст. 33 Закону України «Про ринок електричної енергії» встановлено, що оплата послуг з передачі електричної енергії здійснюється за тарифами, які визначаються Регулятором відповідно до затвердженої ним методики.
НКРЕКП у листі від 08.08.2019 року вих. № 8312/13.1/7-19 роз’яснило, що з урахуванням змін, що відбулися з 01.07.2019 у структурі ринку електричної енергії, а також у взаємовідносинах між учасниками ринку електричної енергії, кінцева ціна електропостачальників як за вільними цінами, так і постачальників універсальних послуг та постачальника «останньої надії», за якою вони здійснюють постачання електричної енергії, у загальному випадку складається з таких складових:
закупівельна ціна на електричну енергію як товар (ціна, за якою електропостачальник закупив електричну енергію на ринку електричної енергії);
тариф на послуги з передачі електричної енергії (який у загальному випадку оплачується електропостачальником оператору системи передачі);
тариф (ціна) на послуги електропостачальника.
Таким чином, тариф на послуги з передачі електричної енергії є постійною складовою ціни будь-якої групи електропостачальників.
Під час укладення Договору для розрахунку ціни електроенергії був використаний тариф на послуги з передачі електричної енергії ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» у розмірі 155,40 грн/МВт*год (без ПДВ), затверджений постановою НКРЕКП від 10.12.2019 року № 2668.
Постановою від 11.07.2020 року № 1329 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг підвищила з 01 серпня 2020 року тариф на послуги з передачі електричної енергії ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» до рівня 240,23 грн/МВт*год (без ПДВ).
В якості підтвердження зміни (зростання) тарифу на послуги з передачі електричної енергії ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» надало копію постанови НКРЕКП від 11.07.2020 року № 1329 та експертний висновок № Ц-722 від 20.07.2020 року Київської торгово-промислової палати, в якому було вказано, що з 01 серпня 2020 року відсоток коливання (росту) тарифу на передачу електричної енергії складе +54,588%, розмір зростання тарифу (абсолютне значення) складе + 84,83 грн/МВт*год (без ПДВ).
Керуючись п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 12.3 Договору ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» запропонувало з 01 серпня 2020 року збільшити ціну електричної енергії за Договором на 0,08483 грн/кВт*год (без ПДВ) до рівня 1,66488 грн/кВт*год (без ПДВ).
Зважаючи на викладені вище обставини, положення чинного законодавства в галузі енергетики, умови Договору щодо структури ціни електроенергії та порядку її зміни, КП «Вінницяоблводоканал» погодилось на підписання додаткової угоди № 2 від 14.08.2020 року.
3. Додаткова угода № 3 від 20 листопада вересня 2020 року
Зазначеною додатковою угодою було збільшено ціну за одиницю товару на 0,07253 грн/кВт*год (без ПДВ) на підставі п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону у зв’язку із зміною регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю.
В якості обґрунтування необхідності зміни ціни за Договором ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» надало лист від 10.11.2020 року вих. № 11830, в якому повідомило, що частиною 3 ст. 189 Господарського кодексу України встановлено, що суб’єкти господарювання використовують у своїй діяльності вільні та державні регульовані ціни.
Відповідно до ч. 2 ст. 191 Господарського кодексу державне регулювання цін здійснюється згідно із Законом України «Про ціни і ціноутворення».
Статтею 11 Закону України «Про ціни і ціноутворення» встановлено, що вільні ціни встановлюються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін.
Частини 1, 4, 7 статті 7 Закону України «Про ринок електричної енергії» передбачають, що на ринку електричної енергії державному регулюванню підлягають тарифи на послуги з передачі електричної енергії. Тарифи на послуги з передачі та розподілу електричної енергії розраховуються незалежно від відстані, на яку вона передається та розподіляється. Рішення Регулятора про встановлення таких цін, тарифів та ставок підлягають оприлюдненню шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Регулятора.
Частиною 5 ст. 33 Закону України «Про ринок електричної енергії» встановлено, що оплата послуг з передачі електричної енергії здійснюється за тарифами, які визначаються Регулятором відповідно до затвердженої ним методики.
НКРЕКП у листі від 08.08.2019 року вих. № 8312/13.1/7-19 роз’яснило, що з урахуванням змін, що відбулися з 01.07.2019 у структурі ринку електричної енергії, а також у взаємовідносинах між учасниками ринку електричної енергії, кінцева ціна електропостачальників як за вільними цінами, так і постачальників універсальних послуг та постачальника «останньої надії», за якою вони здійснюють постачання електричної енергії, у загальному випадку складається з таких складових:
закупівельна ціна на електричну енергію як товар (ціна, за якою електропостачальник закупив електричну енергію на ринку електричної енергії);
тариф на послуги з передачі електричної енергії (який у загальному випадку оплачується електропостачальником оператору системи передачі);
тариф (ціна) на послуги електропостачальника.
Таким чином, тариф на послуги з передачі електричної енергії є постійною складовою ціни будь-якої групи електропостачальників.
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору про закупівлю може здійснюватися виключно у випадках, визначених статтею 36 Закону.
Пунктом 7 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 922-VIII від 25.12.2015 року) передбачена можливість зміни істотних умов договору про закупівлю, в тому числі ціни за одиницю товару, у випадку зміни регульованих цін (тарифів), які застосовуються в договорі про закупівлю.
Пунктом 12.3. Договору встановлено, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків передбачених частинами 4, 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII. Зокрема, зміна Ціни за одиницю товару по даному Договору допускається у випадку зміни регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю. В даному Договорі застосовується регульований тариф на послуги з передачі електроенергії, який затверджується НКРЕКП.
При цьому, зміна ціни за одиницю товару залежно від зміни тарифу на послуги з передачі електроенергії розраховується в наступному порядку:
Ц=Цд -РТд + РТн , де:
Ц- змінена ціна за одиницю товару; Цд - діюча ціна за одиницю товару;
РТд - регульований тариф діючий; РТн - регульований тариф новий.
Постачальник зобов'язується надати документальне підтвердження, видане уповноваженим органом, зміни ціни за одиницю товару у разі: коливання ціни такого товару на ринку, у зв'язку із зміною ставок податків і зборів, зміни індексу інфляції, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань, зміни регульованих цін (тарифів) і нормативів.
Пунктом 3.2.4. Правил роздрібного ринку електричної енергії встановлено, що у разі надання у встановленому порядку електропостачальником споживачу повідомлення про зміни умов договору про постачання електричної енергії (у тому числі зміну ціни), що викликані змінами регульованих складових ціни (тарифу на послуги з передачі та/або розподілу електричної енергії, ціни (тарифу) на послуги постачальника універсальних послуг та/або "останньої надії") та/або змінами в нормативно-правових актах щодо формування цієї ціни або умов постачання електричної енергії, договір вважається із зазначеної в повідомленні дати зміни його умов (але не раніше ніж через 20 днів від дня надання споживачу повідомлення):
1) розірваним (без штрафних санкцій) за ініціативою споживача - у разі надання електропостачальнику письмової заяви споживача про незгоду/неприйняття змін;
2) зміненим на запропонованих електропостачальником умовах - якщо споживач не надав електропостачальнику письмову заяву про незгоду/неприйняття змін.
Під час укладення Договору для розрахунку ціни електроенергії був використаний тариф на послуги з передачі електричної енергії ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» у розмірі 155,40 грн/МВтгод (без ПДВ), затверджений постановою НКРЕКП від 10.12.2019 року № 2668.
Постановою від 11.07.2020 року № 1329 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг підвищила з 01 серпня 2020 року тариф на послуги з передачі електричної енергії ПрАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» до рівня 240,23 грн/МВтгод (без ПДВ). Відповідно до експертного висновку № Ц-722 від 20.07.2020 року Київської торгово-промислової палати з 01 серпня 2020 року відсоток коливання (росту) тарифу на передачу електричної енергії складе +54,588%, розмір зростання тарифу (абсолютне значення) складе + 84,83 грн/МВтгод (без ПДВ).
Постановою НКРЕКП від 04.11.2020 року № 1998 тариф на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» з 01 грудня 2020 року підвищено до 312,76 грн/МВт*год (без ПДВ).
Відповідно до цінової довідки Харківської торгово-промислової палати № 1365/20 від 09 листопада 2020 року відсоток коливання (росту) тарифу на послуги з передачі електричної енергії з 01 грудня 2020 року порівняно з листопадом 2020 року складе +30,19%. В абсолютних цифрах зростання склало +0,07253 грн/кВт*год (без ПДВ).
Таким чином, ціна 1 кВт*год електричної енергії за Договором підлягає підвищенню на величину зростання тарифу на послуги з передачі електричної енергії у розмірі 0,07253 грн/кВт*год (без ПДВ).
В якості підтвердження зміни (зростання) тарифу на послуги з передачі електричної енергії ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» надало копію постанови НКРЕКП від 04.11.2020 року № 1998 та копію цінової довідки Харківської торгово-промислової палати № 1365/20 від 09.11.2020 року, в якій було вказано, що з 01 грудня 2020 року відсоток коливання (росту) тарифу на передачу електричної енергії складе +30,19%, розмір зростання тарифу (абсолютне значення) складе +0,07253 грн/кВт*год (без ПДВ).
Керуючись п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 12.3 Договору ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» запропонувало з 01 грудня 2020 року збільшити ціну електричної енергії за Договором до економічно обґрунтованого рівня – 2,084892 грн/кВт*год (з ПДВ), тобто збільшити на 0,07253 грн/кВт*год (без ПДВ).
Зважаючи на викладені вище обставини, положення чинного законодавства в галузі енергетики, умови Договору щодо структури ціни електроенергії та порядку її зміни, КП «Вінницяоблводоканал» погодилось на підписання додаткової угоди № 3 від 20.11.2020 року.
Усі зміни ціни товару за Договором № 71 про постачання електричної енергії споживачу від 05 лютого 2020 року відбувалися з чітким дотриманням вимог ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов Договору.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-07 14:34:30
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-08-000729-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні (інформації та документів) із такого питання:
Чи вживалися тендерним комітетом заходи щодо неповернення тендерного забезпечення Товариству з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА Вінниця», у зв’язку з ненаданням переможцем документів у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону? Та у разі здійснення таких заходів чи перераховано кошти що надійшли від тендерного забезпечення у відповідний бюджет та/або замовнику в разі здійснення закупівлі не за бюджетні кошти?
Пояснення та запитувані документи (підтверджуючі документи щодо вжиття заходів неповернення тендерного забезпечення, первинні документи щодо отриманих коштів від тендерного забезпечення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-10 16:31:38
Пояснення на запит Держаудитслужби , що оприлюднено в електронній системі закупівель від 07 грудня 2020 року за предметом закупівлі,- UA-2019-11-08-000729-b Електрична енергія
Розглянувши Ваш запит, КП Вінницяоблводолканал” інформує, що закупівля “Електрична енергія” за кодом ДК 021:2015:09310000-5 “Електрична енергія” (номер ID: UA-2019-11-08-000729-b), була проведена у період з 08 листопада 2019 року по 13 січня 2020 року. За наслідками проведеної закупівлі між Комунальним підприємством «Вінницяоблводоканал» та ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» укладено договір № 71 про постачання електричної енергії споживачу від 05 лютого 2020 року (далі – Договір).
З метою забезпечення участі в торгах та на виконання вимог Тендерної документації, учасник закупівлі - ТОВ “Енера-Вінниця” надало банківську гарантію № IG/191807/B00 від 11.12.2019 року. Строк дії банківської гарантії до 19.04.2020 року.
Зважаючи на те, що ТОВ “Енера-Вінниця” порушило своє зобов'язання згідно з Тендерною документацією, а саме: не надало у визначений строк, після оголошення його переможцем процедури торгів, документи, що підтверджують відсутність підстав передбачених статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, КП Вінницяоблводоканал” 16.03.2020 року, в межах дії банківської гарантії, звернулося з Листом-вимогою про сплату повної суми по гарантії до Гаранта - АТ “ОТП БАНК” (копія листа Додається).
У відповідь на вимогу, Гарант (АТ “ОТП БАНК”) надіслав лист-відмову (копія листа додається), в якому повідомляється про те, що оплата суми по гарантії неможлива, оскільки відповідно до п. 44 Постанови НБУ від 15.12.2004 року № 639 про затвердження “Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” та п. 4 ст. 25 Закону України “Про публічні закупівлі”, зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром припиняється в разі укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендера.
Звертаємо Вашу увагу, що закупівля “Електричної енергії” проводилась не за бюджетні кошти.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області (далі - Держаудитслужба) від 15.12.2020 року зроблений за результатами моніторингу закупівлі “Електрична енергія” за кодом ДК 021:2015:09310000-5 “Електрична енергія” оприлюдненої через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу (номер ID: UA-2019-11-08-000729-b), виконуючи Закон України “Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні”, КП “Вінницяоблводоканал” повідомляє, що стягнути кошти по банківській гарантії № IG/191807/B00 від 11.12.2019 року на даний час не є можливим, оскільки закінчився строк її дії, також не можливо відкорегувати інформацію в електронному оголошенні, оскільки закупівля завершена. З огляду на вищевикладене інформуємо, що нашим підприємством вжито всіх необхідних заходів спрямованих на недопущення в подальшому порушень вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, які відображені у висновку Держаудитслужби. КП “Вінницяоблводоканал” проведено роз'яснювальну роботу та навчання з посадовими особами та працівниками підприємства відповідальними за реалізацію положень Закону України “Про публічні закупівлі”.
2020-12-21 16:47:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів встановлено порушення вимог абзацу восьмого частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частинні забезпечення тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу четвертого частини третьої та частини п’ятої статті 24 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "Вінницяоблводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03339012 |
Місцезнаходження: | 21022, Україна, Вінницька область обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 173 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЕНЕРА Вінниця" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА Вінниця" |
99 412 050,00
UAH з ПДВ
|
81 020 855,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" |
102 452 856,00
UAH з ПДВ
|
81 020 856,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА Вінниця" #41835359 |
Рішення скасоване |
81 020 855,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 11:05
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА Вінниця" #41835359 |
Відхилено |
81 020 855,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 11:09
|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" #38157139 |
Переможець |
81 020 856,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2020 13:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 13:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2021 14:04
|
Додаткова угода №7.pdf | зміни до договору |
15 березня 2021 13:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2021 11:15
|
Додаткова угода №6.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2021 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:05
|
Дод. угода 5 електрична енергія.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 11:33
|
Дод. угода 4.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2020 14:07
|
Scan_20201120_133233.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2020 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2020 11:37
|
Scan_20200814_110544.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2020 11:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2020 11:53
|
Scan_20200413_114109.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2020 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2020 13:38
|
Scan_20200205_132643.pdf | укладений |
05 лютого 2020 13:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів. |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів. |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дію договору про закупівлю продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році згідно п.8 ч.4 та ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"( в редакції яка діяла до 19.04.2020року) |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів. |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |