Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 90910000-9 «Послуги з прибирання»
Очікувана вартість
1 151 197,95 UAH
UA-2020-04-09-003818-b ● 197753c613704011b9d1c0a54dd67968
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03491398 |
Вебсайт: | http://www.dcz.gov.ua/zhy |
Місцезнаходження: | 10001, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 83 |
Контактна особа: |
Тетяна Супруненко +380412361391,+380969737578 zhitom@ocz.ic.zt.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2020 17:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2020 14:38 |
Очікувана вартість: | 1 151 197,95 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 755,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 травня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2020 17:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2020 17:46 |
ТД Прибирання 2020 зі змінами від 22.04.2020.docx | |
22 квітня 2020 17:46 |
ТД Прибирання 2020 зі змінами від 22.04.2020.docx | |
22 квітня 2020 17:32 |
Перелік змін до тендерної документації від 22.04.2020 року.docx | |
16 квітня 2020 15:59 |
Проект Договору Додаток 5.doc | |
09 квітня 2020 17:38 |
Проект Договору Додаток 5.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-09-003818-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа підприємець Поляркш КірілПетрович, Код ЄДРПОУ:2937406713
Дата подання: 13 травня 2020 11:34
Не відповідність вимог Т.Д.
Тендерним комітетом було визнано переможцем закупівлі на прибирання ФОП Заєць Т.П.
Прощу ще раз розглянути пропозицію ФОП Заєць Т.П. та звернути увагу на те, що в тендерній документації розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» вимагається: оформлення офіційних трудових відносин з працівниками, що надаватимуть послуги за даним предметом закупівлі та забезпеченістю їх заробітною платою не нижче, передбаченої Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік». В розділі V. Оцінка тендерної пропозиції, пункт 2 зазначено: Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надати на підставі технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмета закупівлі, визначених у Додатку №4 до цієї документації, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі податку на додану вартість. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень та за будь-яких обставин не підлягають зміні або коригуванню, у тому числі, шляхом знижок/надбавок.
Прорахувавши витрати можна визначити, що ціна пропозиції ФОП Заєць Т.П. є суттєво заниженою і ніяк не може допустити оформлення офіційних трудових відносин заробітною платою не нижче, передбаченої Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік».
Ціна пропозиції ФОП Заєць Т.П.: 928900,00
5% єдиного податку: 46455,0
1% банківські послуги: 8824,55
Заробітна плата 19 працівників, включаючи 22% ЄСВ та відпускних на період з 19 травня по 31 грудня: 851093,55
Розмір закупки дезінфікуючих засобів та витратних матеріалів (для надання технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі), як мінімум 500 грн. на 1 об’єкт в міс., та в період надання послуг становить 67500,00
Всього збитку: 44973,1
Вимагаю відхилити тендерну пропозицію ФОП Заєць Т.П таку як не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Прощу ще раз розглянути пропозицію ФОП Заєць Т.П. та звернути увагу на те, що в тендерній документації розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» вимагається: оформлення офіційних трудових відносин з працівниками, що надаватимуть послуги за даним предметом закупівлі та забезпеченістю їх заробітною платою не нижче, передбаченої Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік». В розділі V. Оцінка тендерної пропозиції, пункт 2 зазначено: Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надати на підставі технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмета закупівлі, визначених у Додатку №4 до цієї документації, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі податку на додану вартість. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень та за будь-яких обставин не підлягають зміні або коригуванню, у тому числі, шляхом знижок/надбавок.
Прорахувавши витрати можна визначити, що ціна пропозиції ФОП Заєць Т.П. є суттєво заниженою і ніяк не може допустити оформлення офіційних трудових відносин заробітною платою не нижче, передбаченої Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік».
Ціна пропозиції ФОП Заєць Т.П.: 928900,00
5% єдиного податку: 46455,0
1% банківські послуги: 8824,55
Заробітна плата 19 працівників, включаючи 22% ЄСВ та відпускних на період з 19 травня по 31 грудня: 851093,55
Розмір закупки дезінфікуючих засобів та витратних матеріалів (для надання технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі), як мінімум 500 грн. на 1 об’єкт в міс., та в період надання послуг становить 67500,00
Всього збитку: 44973,1
Вимагаю відхилити тендерну пропозицію ФОП Заєць Т.П таку як не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2020 16:48
Відхилити вимогу ФОП Поляруш Кіріла Петровича про оскарження визначення Переможця за процедурою відкритих торгів на закупівлю: код ДК 021:2015 – 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території) як таку, у якій викладені обставини не знайшли свого підтвердження та спростовуються наданими у складі ФОП Заєць Т.П. матеріалами тендерної пропозиції згідно з обгрунтуваннями, зазначеними у рішенні тендерного комітету Житомирського обласного центру зайнятості від 14.05.2020 року №75, що додається.
Номер вимоги: UA-2020-04-09-003818-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Заєць Тетяна Петрівна", Код ЄДРПОУ:2800304704
Дата подання: 17 червня 2020 11:58
Оскарження визначення переможця
Оскарження визначення переможця.
Просимо скасувати Рішення засідання тендерного комітету Житомирського обласного центру зайнятості протокол №78 від 10.06.2020р. після повторної кваліфікації щодо визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» переможцем за предметом закупiвлi "ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № иА-2020-04-09-003818-Ь. з тендерною пропозицiєю 848986,49 грн. в т.ч ПДВ 141497,75грн.
Цінова пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» становить 848986,49 грн. (в т.ч ПДВ 141497,75грн.) Строк поставки товару (надання послуг, виконання робіт) з 19.05.2020 року по 31.12.2020 року.
Звертаємо Ващу увагу, що цінова пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» на період з 19.05.2020-31.12.2020р. становить:
Травень 9 р.д-53808,89 грн.
Червень-грудень 2020р.-в місяць 113596,80 грн (113596,80грн.*7 м.=795177,60грн)
Разом за період 848986,49 грн. (в т.ч ПДВ 141497,75грн.)
Учасник ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» не дотримувався вимог тендерної документації:
Згідно Додатку 4 до тендерної документації на закупівлю: код за ДК 021:2015 – 90910000-9 «Послуги з прибирання»(Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території ) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
1. Прибирання приміщень та прибудинкової території повинно здійснюватись не менш як одним прибиральником службових приміщень, а у Житомирському обласному центрі зайнятості – не менше як двома прибиральниками службових приміщень, шляхом обслуговування службових приміщень та санітарних вузлів, прибудинкової території щоденно, окрім суботи та неділі, згідно із графіком.
Обслуговування службових приміщень та санітарних вузлів, прибудинкової території Житомирського обласного центру зайнятості та його філій .
Площа приміщень 9380,2м2
Площа прибудинкової території 385м2
Час виконання
Понеділок- четвер 08.00-17.00 П’ятниця з 08.00-15.45 Перерва з 12.00-12.45
Обсяг робіт по прибиранню приміщення при 8-ми годинному робочому дні, який потрібен для нарахування мінімальної заробітної плати на одного прибиральника службових приміщень становить 518,4м2, відповідно до Міжгалузевих норм чисельності робітників , що обслуговують громадські будівлі , затверджених наказом Міністерства праці України від 11.05.2004р. №105.
РОЗРАХУНОК
-Адміністративне приміщення Житомирського обласного центру зайнятості м. Житомир, вул. Київська,83 Площа приміщення 1050 м2 -2 прибиральника сл. приміщень;
-Адміністративні приміщення районних/міських філій Житомирського обласного центру зайнятості 17 філій Площа прибирання 8715,2 м2 -17 прибиральників сл. приміщень.
Загальна кількість працівників згідно технічних вимог -19 чол.
2. Тендерна документація р.ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції гарантійним листом щодо оформлення офіційних трудових відносин з працівниками, що надаватимуть послуги за даним предметом закупівлі та забезпеченістю їх заробітною платою не нижче передбаченої Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік»
ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» надав Pdf -формату файла 8. Гарантійний лист щодо працівників в якому учасник гарантує офіційне оформлення трудових відносин з працівниками, що надаватимуть послуги за даним предметом закупівлі та забезпеченістю їх заробітною платою не нижче, передбаченої Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік».
Згідно розрахунків, наведених вище, п.1 відповідно до норм чисельності працівників мінімальна заробітна плата на 1 прибиральницю становить 4723,00 грн. передбачено Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік».
РОЗРАХУНОК
19 чол. *4723,00 грн=89737,00 грн
Нарахування ЄСВ 22% 19742,14 грн
Витрати на заробітну плату з урахування ЄСВ становлять 109479,14 грн./ місяць.
3. Розділі V. Оцінка тендерної пропозиції, пункт 2 зазначено: Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надати на підставі технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмета закупівлі, визначених у Додатку №4 до цієї документації, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі податку на додану вартість. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень та за будь-яких обставин не підлягають зміні або коригуванню, у тому числі, шляхом знижок/надбавок.
РОЗРАХУНОК
Травень 9 р.д-53808,89 грн.
Червень-грудень 2020р.-в місяць113596,80 грн (113596,80*7 м.=795177,60)
Разом за період 848986,49 грн. в т.ч ПДВ 141497,75грн.
Оскільки ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» є платником ПДВ (20%), тому місячна оплата за послуги становить суму з ПДВ 113596,80 грн., (113596,80-18932,8грн) сума без ПДВ -94664,00 грн. , що свідчить про нестачу коштів на оплату праці найманих працівників в кількості 19 чол. І не відповідає технічним вимогам Замовника та нормам чинного законодавства України щодо оплати праці Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР (зі змінами).
Прорахувавши витрати, можна визначити, що ціна пропозиції ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» є суттєво заниженою і не дає можливості офіційного оформлення трудових відносин з працівниками та забезпеченістю нарахування мінімальної заробітній плати, передбаченої Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік», що призведе до несплати відповідних податків до Державного бюджету та недотримання соціальних гарантій перед працівниками задіяними до виконання робіт.
З огляду на вище надані аргументи, вимагаємо перевірити відповідність розрахунку цінової пропозиції технічним вимогам предмета закупівлі та повернути пропозицію Учасника ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» на повторний розгляд і дискваліфікувати даного учасника через невідповідність кваліфікаційним (кваліфікаційним) критеріям, установленим статтею 16 Закону та з причини невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації Замовника та за необґрунтованим заниженням (демпінгу) ціни тендерної пропозиції.
Одночасно повідомляємо, що у разі відхилення вимоги про оскарження визначення переможця ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» тендерним комітетом Житомирського обласного центру зайнятості , я Фізична особа -підприємець Заєць Тетяна Петрівна буду подавати Скаргу до колегії Антимонопольного Комітету України за виявленні порушення відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та подам заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі з визначенням переможця торгів.
Розгорнути
Згорнути
Просимо скасувати Рішення засідання тендерного комітету Житомирського обласного центру зайнятості протокол №78 від 10.06.2020р. після повторної кваліфікації щодо визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» переможцем за предметом закупiвлi "ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № иА-2020-04-09-003818-Ь. з тендерною пропозицiєю 848986,49 грн. в т.ч ПДВ 141497,75грн.
Цінова пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» становить 848986,49 грн. (в т.ч ПДВ 141497,75грн.) Строк поставки товару (надання послуг, виконання робіт) з 19.05.2020 року по 31.12.2020 року.
Звертаємо Ващу увагу, що цінова пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» на період з 19.05.2020-31.12.2020р. становить:
Травень 9 р.д-53808,89 грн.
Червень-грудень 2020р.-в місяць 113596,80 грн (113596,80грн.*7 м.=795177,60грн)
Разом за період 848986,49 грн. (в т.ч ПДВ 141497,75грн.)
Учасник ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» не дотримувався вимог тендерної документації:
Згідно Додатку 4 до тендерної документації на закупівлю: код за ДК 021:2015 – 90910000-9 «Послуги з прибирання»(Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території ) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
1. Прибирання приміщень та прибудинкової території повинно здійснюватись не менш як одним прибиральником службових приміщень, а у Житомирському обласному центрі зайнятості – не менше як двома прибиральниками службових приміщень, шляхом обслуговування службових приміщень та санітарних вузлів, прибудинкової території щоденно, окрім суботи та неділі, згідно із графіком.
Обслуговування службових приміщень та санітарних вузлів, прибудинкової території Житомирського обласного центру зайнятості та його філій .
Площа приміщень 9380,2м2
Площа прибудинкової території 385м2
Час виконання
Понеділок- четвер 08.00-17.00 П’ятниця з 08.00-15.45 Перерва з 12.00-12.45
Обсяг робіт по прибиранню приміщення при 8-ми годинному робочому дні, який потрібен для нарахування мінімальної заробітної плати на одного прибиральника службових приміщень становить 518,4м2, відповідно до Міжгалузевих норм чисельності робітників , що обслуговують громадські будівлі , затверджених наказом Міністерства праці України від 11.05.2004р. №105.
РОЗРАХУНОК
-Адміністративне приміщення Житомирського обласного центру зайнятості м. Житомир, вул. Київська,83 Площа приміщення 1050 м2 -2 прибиральника сл. приміщень;
-Адміністративні приміщення районних/міських філій Житомирського обласного центру зайнятості 17 філій Площа прибирання 8715,2 м2 -17 прибиральників сл. приміщень.
Загальна кількість працівників згідно технічних вимог -19 чол.
2. Тендерна документація р.ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції гарантійним листом щодо оформлення офіційних трудових відносин з працівниками, що надаватимуть послуги за даним предметом закупівлі та забезпеченістю їх заробітною платою не нижче передбаченої Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік»
ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» надав Pdf -формату файла 8. Гарантійний лист щодо працівників в якому учасник гарантує офіційне оформлення трудових відносин з працівниками, що надаватимуть послуги за даним предметом закупівлі та забезпеченістю їх заробітною платою не нижче, передбаченої Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік».
Згідно розрахунків, наведених вище, п.1 відповідно до норм чисельності працівників мінімальна заробітна плата на 1 прибиральницю становить 4723,00 грн. передбачено Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік».
РОЗРАХУНОК
19 чол. *4723,00 грн=89737,00 грн
Нарахування ЄСВ 22% 19742,14 грн
Витрати на заробітну плату з урахування ЄСВ становлять 109479,14 грн./ місяць.
3. Розділі V. Оцінка тендерної пропозиції, пункт 2 зазначено: Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надати на підставі технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмета закупівлі, визначених у Додатку №4 до цієї документації, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі податку на додану вартість. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень та за будь-яких обставин не підлягають зміні або коригуванню, у тому числі, шляхом знижок/надбавок.
РОЗРАХУНОК
Травень 9 р.д-53808,89 грн.
Червень-грудень 2020р.-в місяць113596,80 грн (113596,80*7 м.=795177,60)
Разом за період 848986,49 грн. в т.ч ПДВ 141497,75грн.
Оскільки ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» є платником ПДВ (20%), тому місячна оплата за послуги становить суму з ПДВ 113596,80 грн., (113596,80-18932,8грн) сума без ПДВ -94664,00 грн. , що свідчить про нестачу коштів на оплату праці найманих працівників в кількості 19 чол. І не відповідає технічним вимогам Замовника та нормам чинного законодавства України щодо оплати праці Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР (зі змінами).
Прорахувавши витрати, можна визначити, що ціна пропозиції ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» є суттєво заниженою і не дає можливості офіційного оформлення трудових відносин з працівниками та забезпеченістю нарахування мінімальної заробітній плати, передбаченої Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік», що призведе до несплати відповідних податків до Державного бюджету та недотримання соціальних гарантій перед працівниками задіяними до виконання робіт.
З огляду на вище надані аргументи, вимагаємо перевірити відповідність розрахунку цінової пропозиції технічним вимогам предмета закупівлі та повернути пропозицію Учасника ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» на повторний розгляд і дискваліфікувати даного учасника через невідповідність кваліфікаційним (кваліфікаційним) критеріям, установленим статтею 16 Закону та з причини невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації Замовника та за необґрунтованим заниженням (демпінгу) ціни тендерної пропозиції.
Одночасно повідомляємо, що у разі відхилення вимоги про оскарження визначення переможця ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» тендерним комітетом Житомирського обласного центру зайнятості , я Фізична особа -підприємець Заєць Тетяна Петрівна буду подавати Скаргу до колегії Антимонопольного Комітету України за виявленні порушення відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та подам заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі з визначенням переможця торгів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2020 18:14
Відхилити вимогу ФОП Заєць Тетяни Петрівни про оскарження визначення Переможця за процедурою відкритих торгів на закупівлю: код ДК 021:2015 – 90910000-9 «Послуги з прибирання» (Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території) як таку, у якій викладені обставини не знайшли свого підтвердження та спростовуються наданими у складі ТОВ "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ". матеріалами тендерної пропозиції згідно з обгрунтуваннями, зазначеними у рішенні тендерного комітету Житомирського обласного центру зайнятості від 19.06.2020 року №81, що додається.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-09-003818-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41788608
Дата подання: 15 травня 2020 14:16
Дата подання: 15 травня 2020 14:16
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 травня 2020 09:19
Рішення від 19.05.2020 № 9702+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 травня 2020 09:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.06.2020 № 10981.pdf
Дата публікації: 04 червня 2020 20:04
рішення від 03.06.2020 № 10981.pdf
Дата публікації: 09 червня 2020 21:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Житомирським обласним центром зайнятості виконано рішенння АМКУ згідно рішення тендерного комітету від 10.06.2020 року №78, відповідну інформацію оприлюднено.
Дата виконання рішення замовником: 10 червня 2020 11:48
Номер скарги: UA-2020-04-09-003818-b.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "Заєць Тетяна Петрівна", Код ЄДРПОУ:2800304704
Дата подання: 20 червня 2020 16:12
Дата подання: 20 червня 2020 16:12
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 червня 2020 20:15
Рішення від 24.06.2020 № 12453.pdf
Дата публікації: 24 червня 2020 20:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2020 № 13377.pdf
Дата публікації: 10 липня 2020 14:11
Рішення від 09.07.2020 № 13377.pdf
Дата публікації: 14 липня 2020 21:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
848 986,49
UAH з ПДВ
|
848 986,49
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Заєць Тетяна Петрівна" |
978 961,30
UAH з ПДВ
|
928 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Власюк Наталія Яківна |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
929 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТИМОШКОВА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
994 927,40
UAH з ПДВ
|
949 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС" |
1 139 000,00
UAH з ПДВ
|
950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Шлянін Валерій Борисович |
955 494,29
UAH з ПДВ
|
955 494,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Поляркш КірілПетрович |
1 059 719,50
UAH з ПДВ
|
1 059 719,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41788608 |
Рішення скасоване |
848 986,49
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 11:34
|
ФОП "Заєць Тетяна Петрівна" #2800304704 |
Рішення скасоване |
928 900,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 11:34
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41788608 |
Переможець |
848 986,49
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2020 14:34
|
Додаткова угода 1 від 14.07.2020 року до Договору 167.pdf | зміни до договору |
15 липня 2020 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2020 12:10
|
Договір від 14.07.2020 №167.pdf | укладений |
15 липня 2020 12:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Викласти пункт 2.1 Договору у такій редакції: «2.1. Виконавець зобов’язується надати Замовнику Послуги, які відповідають умовам цього Договору та вимогам чинного законодавства України з 14.07.2020 року по 31.12.2020 року. Час надання Послуг: понеділок - четвер з 08.00-17.00 години, п’ятниця з 08.00-15.45 з перервою з 12.00-12.45.». 2. Викласти пункт 6.1. Договору у такій редакції: «6.1. Цей Договір після його підписання уповноваженими представниками Сторін набирає чинності від дати його підписання обома Сторонами та діє з 14.07.2020 року до 31 грудня 2020 року, а в частині зобов'язань фінансового характеру - до їх повного виконання.». |
Номер договору про закупівлю: | 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |