Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
199 750,00 UAH
UA-2020-06-25-001846-b ● 18cdc3e6df444e5c8e3737825a4dd53a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Херсонський державний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02125609 |
Місцезнаходження: | 73003, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Університетська, 27 |
Контактна особа: |
Яржемська Ірина Степанівна +380552326742 IYarzhemska@ksu.ks.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2020 15:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2020 15:59 |
Початок аукціону: | 08 липня 2020 15:24 |
Очікувана вартість: | 199 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
комп’ютери та ноутбуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 шт
ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Університетська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Університетська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | впродовж 10 робочих днів з моменту отримання товару на підставі належно оформлених первинних документів , наданих Постачальником при оформленні поставки | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2020 16:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2020 15:55 |
договір ноутбук.doc | |
25 червня 2020 15:55 |
техвимоги ноутбук.docx | |
25 червня 2020 15:55 |
оголошення ноутбук.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 27 червня 2020 21:32
Дата відповіді: 30 червня 2020 16:30
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник!
Будуть розглядатися тільки аналоги або еквіваленти товару, технічні характеристики яких не гірші за потрібні, а саме системні блоки на базі процесора Intel Core I3-8100 або вище. Системні блоки на базі процесора AMD не підходять для роботи нашої інформаційної системи.
Уповноважена особа Яржемська І.С.
Будуть розглядатися тільки аналоги або еквіваленти товару, технічні характеристики яких не гірші за потрібні, а саме системні блоки на базі процесора Intel Core I3-8100 або вище. Системні блоки на базі процесора AMD не підходять для роботи нашої інформаційної системи.
Уповноважена особа Яржемська І.С.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-25-001846-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 26 червня 2020 06:46
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 14:01
Шановний можливий майбутній Учасник!
За результатами детального розгляду вашої вимоги повідомляю:
На сьогоднішній день в Законі не міститься заборони щодо встановлення Замовником в вимогах до предмету закупівлі під час проведення спрощеної закупівлі вимоги стосовно надання учасником авторизаційного листа від безпосереднього виробника продукції або офіційного представника. Авторизаційний лист потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару, як підтвердження права учасника закупівлі на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції, яка була у використанні, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа ніяк не обмежує коло можливих учасників закупівлі тому що виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Дійсно, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами. Згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі: «У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів), Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте». Тому, якщо ви запропонуєте найменшу ціну та надасте аргументоване пояснення в довільній формі про відсутність авторизаційного листа, ваша пропозиція буде розглянута.
Таким чином, вимога щодо надання авторизаційного листа не перешкоджає взяти участь у закупівлі.
Уповноважена особа ______________ Яржемська І.С.
За результатами детального розгляду вашої вимоги повідомляю:
На сьогоднішній день в Законі не міститься заборони щодо встановлення Замовником в вимогах до предмету закупівлі під час проведення спрощеної закупівлі вимоги стосовно надання учасником авторизаційного листа від безпосереднього виробника продукції або офіційного представника. Авторизаційний лист потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару, як підтвердження права учасника закупівлі на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції, яка була у використанні, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника.
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа ніяк не обмежує коло можливих учасників закупівлі тому що виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Дійсно, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами. Згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі: «У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів), Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте». Тому, якщо ви запропонуєте найменшу ціну та надасте аргументоване пояснення в довільній формі про відсутність авторизаційного листа, ваша пропозиція буде розглянута.
Таким чином, вимога щодо надання авторизаційного листа не перешкоджає взяти участь у закупівлі.
Уповноважена особа ______________ Яржемська І.С.
Номер вимоги: UA-2020-06-25-001846-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 13 липня 2020 15:21
Вимога відхилити пропозицію ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"в тендерній закупівлі, звертаємо Вашу увагу на те, що запропонована пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
Відповідно до вимог Додатку №1 якщо учасник не є оригінальним виробником товару, що пропонуються для постачання, то він у складі своєї пропозиції повинен надати оригінал авторизаційного листа від виробника (або офіційного представництва в Україні).
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" в складі пропозиції не надано авторизаційного листа від виробників запропонованих моніторів, клавіатур та мишок.
1. Враховуючи наведене вище, просимо ретельно розглянути пропозицію ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" та дискваліфікувати, як таку що не відповідає вимогам закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог Додатку №1 якщо учасник не є оригінальним виробником товару, що пропонуються для постачання, то він у складі своєї пропозиції повинен надати оригінал авторизаційного листа від виробника (або офіційного представництва в Україні).
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" в складі пропозиції не надано авторизаційного листа від виробників запропонованих моніторів, клавіатур та мишок.
1. Враховуючи наведене вище, просимо ретельно розглянути пропозицію ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" та дискваліфікувати, як таку що не відповідає вимогам закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 14:06
Вимогами до кваліфікації Учасників було встановлено, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати лист - підтвердження статусу Учасника як авторизованого партнера виробника.
На виконання вищенаведеної вимоги Учасник ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ» у складі пропозиції надав Лист про виробників, засвідчений належним чином, відповідно до якого ТОВ «С.М.Б.СИСТЕМ» в особі директора Мухіна Дмитра Володимировича, є виробником персональних комп’ютерів «S.M.B. – ICS» та підтвердив оригінальність зазначеного товару. Також надано Лист авторизації на запропоновані ноутбуки.
Під час розгляду пропозиції даного Учасника були розглянуті усі надані ним документи та перевірена відповідність характеристик запропонованого товару характеристикам, які вимагались Замовником.
Так як вимогами до кваліфікації Учасників не було встановлено вимоги про подання Листа - підтвердження статусу Учасника як авторизованого партнера виробника на кожен комплектуючий елемент предмету закупівлі, на виконання вимог чинного законодавства прийнято рішення про визнання ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ» переможцем даної спрощеної закупівлі.
Уповноважена особа Яржемська І.С.
На виконання вищенаведеної вимоги Учасник ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ» у складі пропозиції надав Лист про виробників, засвідчений належним чином, відповідно до якого ТОВ «С.М.Б.СИСТЕМ» в особі директора Мухіна Дмитра Володимировича, є виробником персональних комп’ютерів «S.M.B. – ICS» та підтвердив оригінальність зазначеного товару. Також надано Лист авторизації на запропоновані ноутбуки.
Під час розгляду пропозиції даного Учасника були розглянуті усі надані ним документи та перевірена відповідність характеристик запропонованого товару характеристикам, які вимагались Замовником.
Так як вимогами до кваліфікації Учасників не було встановлено вимоги про подання Листа - підтвердження статусу Учасника як авторизованого партнера виробника на кожен комплектуючий елемент предмету закупівлі, на виконання вимог чинного законодавства прийнято рішення про визнання ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ» переможцем даної спрощеної закупівлі.
Уповноважена особа Яржемська І.С.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2020 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" |
191 628,48
UAH з ПДВ
|
185 616,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
192 200,22
UAH з ПДВ
|
186 100,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
192 351,00
UAH з ПДВ
|
186 351,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
198 895,74
UAH з ПДВ
|
194 895,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШЕВЦОВ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
196 990,00
UAH з ПДВ
|
194 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" #41206217 |
Переможець |
185 616,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2020 13:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:53
|
накладна 28.07.2020 | укладений |
04 січня 2021 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 14:04
|
договір 24.07.2020 | укладений |
24 липня 2020 14:00
|