Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
" Поточний ремонт покрівель виробничих приміщень в Сторожинецькій експлуатаційній дільниці в м. Сторожинець, вул. Хотинська, 5"
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-11-23-014442-c ● 16e5916ac9714e6b8228ddaa558f0e4e
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Басейнове управління водних ресурсів річок Прут та Сірет |
Код ЄДРПОУ: | 34519322 |
Місцезнаходження: | 58013, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Героїв Майдану, 194-Б |
Контактна особа: |
Харитон Анжела Юріївна dpbuvr@dpbuvr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2020 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2020 11:53 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
категорія замовника- згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону.Мова підготовки тендерної пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
" Поточний ремонт покрівель виробничих приміщень в Сторожинецькій експлуатаційній дільниці в м. Сторожинець, вул. Хотинська, 5"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник після підписання Договору, але тільки за наявності відкритого рахунку в Державній казначейській службі України може сплатити підряднику аванс у розмірі не більше ніж 30 відсотків вартості договору. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 1 (одного) місяця після одержання авансу. По закінченні вказаного терміну невикористані суми повертаються Замовнику. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2020 17:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2020 17:36 |
Додаток № 5 Проект договору.doc | |
23 листопада 2020 17:36 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
23 листопада 2020 17:36 |
Додаток № 3 Технічна специфікація.docx | |
23 листопада 2020 17:36 |
Тендерна документація.docx | |
23 листопада 2020 17:36 |
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дескримінація Учасника
Дата подання: 24 листопада 2020 11:27
Дата відповіді: 26 листопада 2020 14:49
Шановний Замовнику просимо Вас не дискримінувати новостворені Організації та внести зміни в тендерну документацію згідно додадку№2 розділу 4 Пункт 4Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі. Ви дискримінуєте учасників учасників які є новостворені. Ми вважаємо що Ви порядний Замовник і внесете зміни в тендерну документацію та надасте змогу новоствореним організаціям стати учасниками цієї закупівлі та не будете звужувати коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Однією із кваліфікаційних вимог згідно ст.16 Закону є: п.4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно Ч.3. ст.16. Закону «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)».
Отже, встановлення вимоги про те, що «Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі» не порушує вимоги Закону.
Згідно Ч.3. ст.16. Закону «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)».
Отже, встановлення вимоги про те, що «Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі» не порушує вимоги Закону.
Технічне завдання
Дата подання: 24 листопада 2020 17:57
Дата відповіді: 26 листопада 2020 15:06
Добрий день, в технічному завданні не вказано чи є необхідність в заміні лат (обрешітки ) під металопрофіль.
Відповідь: Так, заміну необхідно проводити
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-23-014442-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МІД СЕРВІС ГРУП", Код ЄДРПОУ:42946557
Дата подання: 24 листопада 2020 11:27
Дескримінація учасника
Шановний Замовнику просимо Вас не дискримінувати новостворені Організації та внести зміни в тендерну документацію згідно додадку№2 розділу 4 Пункт 4Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі. Ви дискримінуєте учасників учасників які є новостворені. Ми вважаємо що Ви порядний Замовник і внесете зміни в тендерну документацію та надасте змогу новоствореним організаціям стати учасниками цієї закупівлі та не будете звужувати коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2020 14:49
Однією із кваліфікаційних вимог згідно ст.16 Закону є: п.4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно Ч.3. ст.16. Закону «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)».
Отже, встановлення вимоги про те, що «Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі» не порушує вимоги Закону.
Згідно Ч.3. ст.16. Закону «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)».
Отже, встановлення вимоги про те, що «Оборот за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі» не порушує вимоги Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА" |
709 998,00
UAH з ПДВ
|
705 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" |
725 499,00
UAH з ПДВ
|
707 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство Модена |
777 000,16
UAH з ПДВ
|
708 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА" #39957071 |
Очікує рішення |
705 998,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 12:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 грудня 2020 21:11
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2020 14:20 |
Кінець періоду оскарження: | 27 грудня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 27 грудня 2020 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність потреби |
Документи:
16 грудня 2020 14:20
|
Електронний підпис |
16 грудня 2020 14:18
|
протокол відміна пот.рем.покрівель.pdf |