Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт конструкцій градирні (споруда № 21) Банкнотно-монетного двору Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7
Очікувана вартість
1 668 817,94 UAH
UA-2020-11-27-001335-c ● 16d1f04f3ae04300b73e534d719be681
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Банкнотно-монетний двір Національного банку України |
Код ЄДРПОУ: | 21575489 |
Місцезнаходження: | 02222, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір |
Контактна особа: |
Голіков Дмитро Миколайович +380445311123 DMYTRO_HOLIKOV@BANK.GOV.UA |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2020 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 668 817,94 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,70% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками:
З організаційних питань - Панченко Ігор Миколайович, тел.: (044) 531-11-19, електронна адреса: ihor_panchenko@bank.gov.ua.
З технічних питань - Лермонтова Наталія Юріївна, тел. (044) 530-65-36, 512-21-78, e-mail: nataliia_lermontova@bank.gov.ua.
З організаційних питань - Панченко Ігор Миколайович, тел.: (044) 531-11-19, електронна адреса: ihor_panchenko@bank.gov.ua.
З технічних питань - Лермонтова Наталія Юріївна, тел. (044) 530-65-36, 512-21-78, e-mail: nataliia_lermontova@bank.gov.ua.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт конструкцій градирні (споруда № 21) Банкнотно-монетного двору Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Пухівська, 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється за фактично виконані Роботи протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін довідки за формою № КБ-3 “Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати”, що складена згідно з актом про приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2020 11:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2020 11:54 |
Додаток 4 до ТД. Градирня2. 234_лс - водопровід та каналізація.XLS | |
27 листопада 2020 11:54 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ. Градирня2. 26.11.2020.docx | |
27 листопада 2020 11:54 |
Оголошення. Градирня2. 26.11.2020.docx | |
27 листопада 2020 11:54 |
Додаток 4 до ТД. Градирня2. 234_лс - озеленення.XLS | |
27 листопада 2020 11:54 |
Додаток 4 до ТД. Градирня2. 234_лс - металоконструкції.XLS | |
27 листопада 2020 11:54 |
Додаток 4 до ТД. Градирня2. 234_лс - капітальний ремонт.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перегляд умов оплати по договору (порядок здійснення розрахунків)
Дата подання: 01 грудня 2020 10:39
Дата відповіді: 03 грудня 2020 15:50
Прохання до Замовника надати інформацію, щодо авансування робіт для придбання необхідних матеріалів, а саме:
1. Тендерною документацією передбачено обшивку градирні листами іноземного виробництва, яких не має на складі в Україні.
2. Виробник за відповідні листи обшивки просить 100% передоплату.
3. Чи може Замовник змінити умови оплати по договору (порядок здійснення розрахунків) за виконані роботи з урахуванням попередньої оплати (авансового платежу) для придбання необхідних матеріалів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації та вимог замовника авансовий платіж не передбачається, зміни до умов оплати вноситись замовником не будуть.
Інформація про відміну
Дата відміни
14 грудня 2020 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій