Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електричні побутові прилади (придбання обладнання для їдальні) (бюджет)
Очікувана вартість
363 900,00 UAH
UA-2019-09-13-001494-b ● 16d0363e129347b3bb56d11cbe934f4e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Львівської обласної ради Державний ліцей з посиленою військово -фізичною підготовкою імені Героїв Крут |
Код ЄДРПОУ: | 25556649 |
Місцезнаходження: | 79038, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Пасічна, 68 |
Контактна особа: |
Олег Шишка +380678860885 mail@lgk.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 14:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2019 11:09 |
Очікувана вартість: | 363 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 819,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Електричні побутові прилади (придбання обладнання для їдальні) (бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79038, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.Пасічна, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2019 09:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2019 14:14 |
ТД обладнання для їдальні130919.docx |
30 вересня 2019 09:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 вересня 2019 14:14 |
ТД обладнання для їдальні130919.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:06
Дата відповіді: 30 вересня 2019 10:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до ТД до усіх зазначених матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару).
Постачальник повинен надати всі дозвільні документи на дане обладнання ,щодо його відповідності технічним нормам, чинним в Україні (з наданням копій сертифікатів якості). Читаємо уважно тендерну документацію!!!
2. Читати відповідь 1.
3. Участь у закупівлі можуть здійснювати будь-які суб'єкти господарювання.
4. Електронна система майданчика сама оцінює цінову пропозицію учасника.
Постачальник повинен надати всі дозвільні документи на дане обладнання ,щодо його відповідності технічним нормам, чинним в Україні (з наданням копій сертифікатів якості). Читаємо уважно тендерну документацію!!!
2. Читати відповідь 1.
3. Участь у закупівлі можуть здійснювати будь-які суб'єкти господарювання.
4. Електронна система майданчика сама оцінює цінову пропозицію учасника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-13-001494-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 09 жовтня 2019 17:27
Невідповідність пропозиції учасника "ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІАНА""
Вимога дискваліфікувати учасника "ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІАНА"" через невідповідність його пропозиції умовам тендерної документації, а саме: 1) завантажена довідка з банку видана раніше як за 10 днів до дати розкриття; 2) у листі про хахист довкілля не надано опис методів, застосованих при виконані умов договору, що сприяють захисту довкілля.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2019 01:28
Станом на 11.10.2019 року строк оцінки тендерної пропозиції учасника якого електронна система визначела переможцем не закінчився. При оцінці тендерної пропозиції учасника вказаного у Вашій вимозі буде перевірено достовірність порушень виявлених вами та вказаних у вимозі та буде врахована при прийнятті рішення тендерним комітетом.
Номер вимоги: UA-2019-09-13-001494-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 15 жовтня 2019 18:11
Вимога дискваліфікувати "ТОВ "РЕСТЕКВІП""
Пропозиція учасника "ТОВ "РЕСТЕКВІП"" не відповідає вимогам замовника, викладеним в тендерній документації, а саме: 1. Довідки з банку видані раніше ніж за 10 днів до дати розкриття (розділ 5, пудкт 2.1/4 пункт документації); 2. Як аналогічний подано лише один договір (розділ 3 пункт документації); 3. Неповна довідка про захист довкілля (додаток 2 документації).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2019 22:22
Станом на 16.10.2019 року строк оцінки тендерної пропозиції учасника відносно якого подана вимога не закінчився. При оцінці тендерної пропозиції учасника вказаного у Вашій вимозі буде перевірено достовірність порушень виявлених вами та вказаних у вимозі та буде врахована при прийнятті рішення тендерним комітетом.
Номер вимоги: UA-2019-09-13-001494-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 18 жовтня 2019 12:36
Незгода із протоколом (рішенням) засідання Комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника у процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові від 17.10.2019
1. Щодо довідки № В6-01/3-1858 вiд 02.10.2019p., що видана АТ «Райффайзен Банк Аваль» про те, що даний учасник має відкритий рахунок в даній установі. В довідці надана інформація, яка вимагалася Замовником. Хоча в довідці відсутній підпис виконавця, вона оформлена на номерному фірмовому бланку, із зазначенням виконавця та його номеру телефону. Також, беручи до уваги пункт 1.2. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Замовник визначив як формальну помилу "відсутність підписів, печаток на окремих сторінках пропозиції". Тому відсутність підпису на довідці є формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на її зміст. Така помилка не повинна призводити до відхилення пропозиції учасника. Також, оскільки в даній довідці вказано номер телефону виконавця, а саме начальника відділення «Центру обслуговування корпоративних клієнтів» АТ «Райфайзен Банк Аваль» Третьякової А.В., Замовник керуючись пунктом 5.10 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, може звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до виконавця даної довідки. 2. Щодо видаткової накладної Рнк/L3-0016111 від 20.08.2019 року, то наявність номеру Угоди є додатковим реквізитом (відповідно до пункту 2.4. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року № 88), і його внесення в видаткову накладну є добровільним, тобто не обов'язковим. Що стосується місця поставки товару, то такий реквізит у видатковій накладній також не є обов'язковим, а інформація про місце розвантаження наводиться у товарно-транспортних накладних (форма № 1-ТН). У наданій видатковій накладній Рнк/L3-0016111 від 20.08.2019 року дотримано основних реквізитів. Надпис «товар має бути забраний в день виписки документів і вихід з товаром здійснюється через каси», застосовується до вісіх видаткових накладних ТОВ "Епіцентр К", адже винос товару за межі торгових центрів службою доставки, відбувається також через каси. Щодо видаткової накладної Рнк/02-0117120 від 09.11.2018 р., то відсутність номеру Угоди та адреси поставки в документі пояснюється аналогічно. Невідповідність інформації у видатковій накладній Рнк/02-0117120 від 09.11.2018 р. про товар та ціну за товар з інформацією наведеною у специфікації, що є додатком до договору, пояснюється тим, що "Конвектор електричний з опорами "Atlantic" в в бухгалтерському обліку ТОВ "Епіцентр К" відобраєажться як два товари: окремо "конвектор", і окремо "опори". Загальна сума накладної відповідає сумі договору. Зобов'язання перед замовниками, що вказані у довідці про виконання аналогічних договорів виконані вчасно та якісно. Комунальний заклад Львівської обласної ради Львівський державний ліцей з посиленою військово -фізичною підготовкою імені Героїв Крут, може перевірити цю інформацію звернувшись до цих замовників.
Отже, посилаючись на ці факти, вимагаємо у Замовника торгів №UA-2019-09-13-001494-b відмінити рішення про дискваліфікацію Учасника ТОВ "Епіцентр К".
Розгорнути
Згорнути
Отже, посилаючись на ці факти, вимагаємо у Замовника торгів №UA-2019-09-13-001494-b відмінити рішення про дискваліфікацію Учасника ТОВ "Епіцентр К".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2019 23:30
Протокол
(рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення учасника
Учасника у процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові від 21.10.2019
1. Замовник.
1.1.Найменування. Комунальний заклад Львівської обласної ради Львівського державного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут
1.2. Код за ЄДРПОУ 25556649
1.3. Місцезнаходження: Україна, 79038, м. Львів, вул. Пасічна, 68.
2. Предмет закупівлі.
Найменування предмета закупівлі: ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади
Присутні:
ГРИВУЛ Т.Т. – голова комітету, заступник начальника ліцею з виховної роботи;
ЛОПУШНЯК О.М. – заступник голови комітету, вчитель історії;
ЯРЕМИШИН О.Н. – секретар комітету, педагог-організатор;
ШИШКА О.М. – член комітету, юрисконсульт;
СВІТЛИК Н.С. – член комітету, завідувач складом;
БАРИЛО Л.І. - член комітету, спеціаліст з питань кадрової роботи.
ПАШУЛЯ Г.Я. - член комітету, методист.
Порядок ленний: про (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення вимоги Учасника у процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади
Слухали: Голову тендерного комітету, котрий запропонував затвердити порядок денний.
Голосували:
За Проти Утримались
Голова тендерного комітету:
Гривул Т.Т.
За за за
Шишка О.М За
Барило Л.І. За
Яримишин О.Н. За
Лопушняк О.М. За
Пашуля Г.Я. За
Світлик Н.С. За
Ухвалили: Затвердити порядок денний.
Слухали: Голову тендерного комітету, котрий повідомив членам тендерного комітету про те, що 08.10.2019 о 11.42 год. відбувся аукціон у процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади
У аукціоні прийняв участь Товариство з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К»
17.10.2019 тендерним комітетом було розглянуто тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К».
При перевірці тендерної пропозиції вище вказаного учасника було встановлено наступне: відповідно до тендерної документації для підтвердження тендерної пропозиції іншим вимогам документації, учаснику необхідно надати наступні документи, а саме: довідку (довідки) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам, видану не раніше як за 10 днів до дати розкриття. Дата розкриття тендерних пропозицій відбулася 08.10.2019 року. Як вбачається із тендерної пропозиції учасника до складу своєї пропозиції даний учасник додав дві оновлені довідки, а саме: довідка № В6-01/3-1858 вiд 02.10.2019p. видана АТ «Райффайзен Банк Аваль» про те, що даний учасник має відкритий рахунок в даній установі; довідку № 150-21072 вiд 03.10.2019 року видана АТ «Райффайзен Банк Аваль» про відсутність кредитної заборгованості. Аналізуючи довідку № В6-01/3-1858 вiд 02.10.2019p. видана АТ «Райффайзен Банк Аваль» про те, що даний учасник має відкритий рахунок в даній установі було виявлено відсутність підпису начальника відділення «Центру обслуговування корпоративних клієнтів» АТ «Райфайзен Банк Аваль» Третьякової А.В.. При цьому, хотілося б зазначити, що в довідці № В6-01/3-963 від 26.09.2019 року виданою АТ «Райффайзен Банк Аваль» про те, що даний учасник має відкритий рахунок в даній установі є підпис керівника з питань здійснення операцій по рахунках корпоративних клієнтів «Центру обслуговування корпоративних клієнтів» АТ «Райфайзен Банк Аваль» Мироненко Ю.Є. Однак, зазначена довідка не може братися до уваги, оскільки видана раніше ніж 10 днів до дати розкриття. Отже виходячи з наведеного вище, вбачається, що тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Крім цього, при перевірці тендерної пропозиції учасника було виявлені інші невідповідності тендерній документації, а саме:
Відповідно до тендерної документації учасник для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям, зокрема: довідку про виконання аналогічних договорів – договорів на поставку продукції, що є предметом закупівлі, які виконувалися у 2018 - 2019 р.р. (не менше двох одиниць), із зазначенням назви, адреси замовників; номерів телефонів контактних осіб замовників, яким постачався; копії аналогічних договорів (крім інформації, що становить комерційну таємницю), відповідна накладна, що свідчить про виконання договору.
До складу тендерної пропозиції учасником було завантажено довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, два аналогічні договори та видаткові накладні. Аналізуючи вище зазначені документи було встановлено, що 13 серпня 2019 року між Військово-медичним клінічним центром Західного регіону та ТОВ «Епіцентр К» було укладено договір купівлі-продажу № 2/19-155. Сума даного договору складала 16860,00 грн., місце поставки м. Львів, вул. Личаківська, 26. До даного договору, як на підтвердження його виконання учасником було надано видаткову накладну Рнк/L3-0016111 від 20.08.2019 року, з якої не вбачається, що дана накладна видана в рахунок виконання договору № 2/19-155, оскільки в розділі «угода» не вказано, що накладна видана по договору № 2/19-155. Крім цього, у видатковій накладній не вбачається, що поставка товару була здійснена у м. Львові по вул. Личаківська, 26, а навпаки міститься напис, що «товар має бути забраний в день виписки документів і вихід з товаром здійснюється через каси», що не не відповідає умовам договору.
Що стосується іншого договору, що був завантажений учасником як аналогічний, то вбачається ідентичні невідповідності інформації наведеній у видатковій накладній та інформації щодо істотних умов укладеного договору. Крім цього, інформація у видатковій накладній про товар та ціну за товар не відповідає інформації наведеній у специфікації, що є додатком до договору.
Враховуючи вище зазначена тендерна пропозиція учасника була відхилена.
Непогоджуючись із рішенням тендерного комітету було подано вимогу з якої вбачається, що суб’єкт подання вимоги не погоджується з рішенням тендерного комітету, обґрунтовуючи її наступним: «1. Щодо довідки № В6-01/3-1858 вiд 02.10.2019p., що видана АТ «Райффайзен Банк Аваль» про те, що даний учасник має відкритий рахунок в даній установі. В довідці надана інформація, яка вимагалася Замовником. Хоча в довідці відсутній підпис виконавця, вона оформлена на номерному фірмовому бланку, із зазначенням виконавця та його номеру телефону. Також, беручи до уваги пункт 1.2. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Замовник визначив як формальну помилу "відсутність підписів, печаток на окремих сторінках пропозиції". Тому відсутність підпису на довідці є формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на її зміст. Така помилка не повинна призводити до відхилення пропозиції учасника. Також, оскільки в даній довідці вказано номер телефону виконавця, а саме начальника відділення «Центру обслуговування корпоративних клієнтів» АТ «Райфайзен Банк Аваль» Третьякової А.В., Замовник керуючись пунктом 5.10 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, може звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до виконавця даної довідки. 2. Щодо видаткової накладної Рнк/L3-0016111 від 20.08.2019 року, то наявність номеру Угоди є додатковим реквізитом (відповідно до пункту 2.4. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року № 88), і його внесення в видаткову накладну є добровільним, тобто не обов'язковим. Що стосується місця поставки товару, то такий реквізит у видатковій накладній також не є обов'язковим, а інформація про місце розвантаження наводиться у товарно-транспортних накладних (форма № 1-ТН). У наданій видатковій накладній Рнк/L3-0016111 від 20.08.2019 року дотримано основних реквізитів. Надпис «товар має бути забраний в день виписки документів і вихід з товаром здійснюється через каси», застосовується до вісіх видаткових накладних ТОВ "Епіцентр К", адже винос товару за межі торгових центрів службою доставки, відбувається також через каси. Щодо видаткової накладної Рнк/02-0117120 від 09.11.2018 р., то відсутність номеру Угоди та адреси поставки в документі пояснюється аналогічно. Невідповідність інформації у видатковій накладній Рнк/02-0117120 від 09.11.2018 р. про товар та ціну за товар з інформацією наведеною у специфікації, що є додатком до договору, пояснюється тим, що "Конвектор електричний з опорами "Atlantic" в в бухгалтерському обліку ТОВ "Епіцентр К" відобраєажться як два товари: окремо "конвектор", і окремо "опори". Загальна сума накладної відповідає сумі договору. Зобов'язання перед замовниками, що вказані у довідці про виконання аналогічних договорів виконані вчасно та якісно. Комунальний заклад Львівської обласної ради Львівський державний ліцей з посиленою військово -фізичною підготовкою імені Героїв Крут, може перевірити цю інформацію звернувшись до цих замовників. Отже, посилаючись на ці факти, вимагаємо у Замовника торгів №UA-2019-09-13-001494-b відмінити рішення про дискваліфікацію Учасника ТОВ "Епіцентр К".»
Розглянувши дану вимогу вважаю, що така підлягає відхиленню виходячи з наступного:
1. Необгрунтованість посилання суб’єкта подання на формальну помилку у зв’язку з відсутністю підпису на довідці.
Звертаєю особливу увагу на те, що п. 1.2. тендерної пропозиції передбачено допущення учасником у документах, наданих у складі його пропозиції формальних (несуттєвих) помилок та описок, а саме помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції. Однак, як вбачається із самої довідки, то дану довідку складав та видавав не учасник процедури закупівлі, а установа банку, тому відсутність підпису на довідці не може відноситися до формальних (несуттєвих) помилок чи описок. Посилання на п. 5.10 тендерної документації підтверджує право, а не обов’язок Замовника на звернення для підтвердження інформації. З використанням такого права, Замовник мав можливість підтверджувати інформації відносно інших учасників процедури закупівлі, пропозиції яких були відхилені.
2. Неогрунтованість посилання суб’єкта подання відносно накладних до аналогічних договорів.
Відповідно до тендерної документації учасник для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям, зокрема: довідку про виконання аналогічних договорів – договорів на поставку продукції, що є предметом закупівлі, які виконувалися у 2018 - 2019 р.р. (не менше двох одиниць), із зазначенням назви, адреси замовників; номерів телефонів контактних осіб замовників, яким постачався; копії аналогічних договорів (крім інформації, що становить комерційну таємницю), відповідна накладна, що свідчить про виконання договору.
Як вбачається із змісту тендерної документації словосполучення «відповідна накладна, що свідчить про виконання договору» означає відповідність накладній договору поставки. До складу тендерної пропозиції учасником було завантажено довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, два аналогічні договори та видаткові накладні. Аналізуючи вище зазначені документи було встановлено, що 13 серпня 2019 року між Військово-медичним клінічним центром Західного регіону та ТОВ «Епіцентр К» було укладено договір купівлі-продажу № 2/19-155. Сума даного договору складала 16860,00 грн., місце поставки м. Львів, вул. Личаківська, 26. До даного договору, як на підтвердження його виконання учасником було надано видаткову накладну Рнк/L3-0016111 від 20.08.2019 року, з якої не вбачається, що дана накладна видана в рахунок виконання договору № 2/19-155, оскільки в розділі «угода» не вказано, що накладна видана по договору № 2/19-155. Крім цього, у видатковій накладній не вбачається, що поставка товару була здійснена у м. Львові по вул. Личаківська, 26, а навпаки міститься напис, що «товар має бути забраний в день виписки документів і вихід з товаром здійснюється через каси», що не не відповідає умовам договору.
Що стосується іншого договору, що був завантажений учасником як аналогічний, то вбачається ідентичні невідповідності інформації наведеній у видатковій накладній та інформації щодо істотних умов укладеного договору. Крім цього, інформація у видатковій накладній про товар та ціну за товар не відповідає інформації наведеній у специфікації, що є додатком до договору.
Отже, суб'єктом подання вимоги не наведено обгрунтовуючого аргументу неправомірності протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення учасника Учасника у процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові від 17.10.2019.
Враховуючи вище зазначене, вважаю, що вимогу від 18.10.2019 слід відхилити.
Голосували:
За Проти Утримались
Голова тендерного комітету:
Гривул Т.Т.
За за за
Шишка О.М За
Барило Л.І. За
Яримишин О.Н. За
Лопушняк О.М. За
Пашуля Г.Я. За
Світлик Н.С. За
Ухвалили: вимогу від 18.10.2019 у процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади відхилити відхилити.
(рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення учасника
Учасника у процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові від 21.10.2019
1. Замовник.
1.1.Найменування. Комунальний заклад Львівської обласної ради Львівського державного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут
1.2. Код за ЄДРПОУ 25556649
1.3. Місцезнаходження: Україна, 79038, м. Львів, вул. Пасічна, 68.
2. Предмет закупівлі.
Найменування предмета закупівлі: ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади
Присутні:
ГРИВУЛ Т.Т. – голова комітету, заступник начальника ліцею з виховної роботи;
ЛОПУШНЯК О.М. – заступник голови комітету, вчитель історії;
ЯРЕМИШИН О.Н. – секретар комітету, педагог-організатор;
ШИШКА О.М. – член комітету, юрисконсульт;
СВІТЛИК Н.С. – член комітету, завідувач складом;
БАРИЛО Л.І. - член комітету, спеціаліст з питань кадрової роботи.
ПАШУЛЯ Г.Я. - член комітету, методист.
Порядок ленний: про (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення вимоги Учасника у процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади
Слухали: Голову тендерного комітету, котрий запропонував затвердити порядок денний.
Голосували:
За Проти Утримались
Голова тендерного комітету:
Гривул Т.Т.
За за за
Шишка О.М За
Барило Л.І. За
Яримишин О.Н. За
Лопушняк О.М. За
Пашуля Г.Я. За
Світлик Н.С. За
Ухвалили: Затвердити порядок денний.
Слухали: Голову тендерного комітету, котрий повідомив членам тендерного комітету про те, що 08.10.2019 о 11.42 год. відбувся аукціон у процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади
У аукціоні прийняв участь Товариство з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К»
17.10.2019 тендерним комітетом було розглянуто тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К».
При перевірці тендерної пропозиції вище вказаного учасника було встановлено наступне: відповідно до тендерної документації для підтвердження тендерної пропозиції іншим вимогам документації, учаснику необхідно надати наступні документи, а саме: довідку (довідки) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам, видану не раніше як за 10 днів до дати розкриття. Дата розкриття тендерних пропозицій відбулася 08.10.2019 року. Як вбачається із тендерної пропозиції учасника до складу своєї пропозиції даний учасник додав дві оновлені довідки, а саме: довідка № В6-01/3-1858 вiд 02.10.2019p. видана АТ «Райффайзен Банк Аваль» про те, що даний учасник має відкритий рахунок в даній установі; довідку № 150-21072 вiд 03.10.2019 року видана АТ «Райффайзен Банк Аваль» про відсутність кредитної заборгованості. Аналізуючи довідку № В6-01/3-1858 вiд 02.10.2019p. видана АТ «Райффайзен Банк Аваль» про те, що даний учасник має відкритий рахунок в даній установі було виявлено відсутність підпису начальника відділення «Центру обслуговування корпоративних клієнтів» АТ «Райфайзен Банк Аваль» Третьякової А.В.. При цьому, хотілося б зазначити, що в довідці № В6-01/3-963 від 26.09.2019 року виданою АТ «Райффайзен Банк Аваль» про те, що даний учасник має відкритий рахунок в даній установі є підпис керівника з питань здійснення операцій по рахунках корпоративних клієнтів «Центру обслуговування корпоративних клієнтів» АТ «Райфайзен Банк Аваль» Мироненко Ю.Є. Однак, зазначена довідка не може братися до уваги, оскільки видана раніше ніж 10 днів до дати розкриття. Отже виходячи з наведеного вище, вбачається, що тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Крім цього, при перевірці тендерної пропозиції учасника було виявлені інші невідповідності тендерній документації, а саме:
Відповідно до тендерної документації учасник для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям, зокрема: довідку про виконання аналогічних договорів – договорів на поставку продукції, що є предметом закупівлі, які виконувалися у 2018 - 2019 р.р. (не менше двох одиниць), із зазначенням назви, адреси замовників; номерів телефонів контактних осіб замовників, яким постачався; копії аналогічних договорів (крім інформації, що становить комерційну таємницю), відповідна накладна, що свідчить про виконання договору.
До складу тендерної пропозиції учасником було завантажено довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, два аналогічні договори та видаткові накладні. Аналізуючи вище зазначені документи було встановлено, що 13 серпня 2019 року між Військово-медичним клінічним центром Західного регіону та ТОВ «Епіцентр К» було укладено договір купівлі-продажу № 2/19-155. Сума даного договору складала 16860,00 грн., місце поставки м. Львів, вул. Личаківська, 26. До даного договору, як на підтвердження його виконання учасником було надано видаткову накладну Рнк/L3-0016111 від 20.08.2019 року, з якої не вбачається, що дана накладна видана в рахунок виконання договору № 2/19-155, оскільки в розділі «угода» не вказано, що накладна видана по договору № 2/19-155. Крім цього, у видатковій накладній не вбачається, що поставка товару була здійснена у м. Львові по вул. Личаківська, 26, а навпаки міститься напис, що «товар має бути забраний в день виписки документів і вихід з товаром здійснюється через каси», що не не відповідає умовам договору.
Що стосується іншого договору, що був завантажений учасником як аналогічний, то вбачається ідентичні невідповідності інформації наведеній у видатковій накладній та інформації щодо істотних умов укладеного договору. Крім цього, інформація у видатковій накладній про товар та ціну за товар не відповідає інформації наведеній у специфікації, що є додатком до договору.
Враховуючи вище зазначена тендерна пропозиція учасника була відхилена.
Непогоджуючись із рішенням тендерного комітету було подано вимогу з якої вбачається, що суб’єкт подання вимоги не погоджується з рішенням тендерного комітету, обґрунтовуючи її наступним: «1. Щодо довідки № В6-01/3-1858 вiд 02.10.2019p., що видана АТ «Райффайзен Банк Аваль» про те, що даний учасник має відкритий рахунок в даній установі. В довідці надана інформація, яка вимагалася Замовником. Хоча в довідці відсутній підпис виконавця, вона оформлена на номерному фірмовому бланку, із зазначенням виконавця та його номеру телефону. Також, беручи до уваги пункт 1.2. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Замовник визначив як формальну помилу "відсутність підписів, печаток на окремих сторінках пропозиції". Тому відсутність підпису на довідці є формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на її зміст. Така помилка не повинна призводити до відхилення пропозиції учасника. Також, оскільки в даній довідці вказано номер телефону виконавця, а саме начальника відділення «Центру обслуговування корпоративних клієнтів» АТ «Райфайзен Банк Аваль» Третьякової А.В., Замовник керуючись пунктом 5.10 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, може звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до виконавця даної довідки. 2. Щодо видаткової накладної Рнк/L3-0016111 від 20.08.2019 року, то наявність номеру Угоди є додатковим реквізитом (відповідно до пункту 2.4. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затверджене наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року № 88), і його внесення в видаткову накладну є добровільним, тобто не обов'язковим. Що стосується місця поставки товару, то такий реквізит у видатковій накладній також не є обов'язковим, а інформація про місце розвантаження наводиться у товарно-транспортних накладних (форма № 1-ТН). У наданій видатковій накладній Рнк/L3-0016111 від 20.08.2019 року дотримано основних реквізитів. Надпис «товар має бути забраний в день виписки документів і вихід з товаром здійснюється через каси», застосовується до вісіх видаткових накладних ТОВ "Епіцентр К", адже винос товару за межі торгових центрів службою доставки, відбувається також через каси. Щодо видаткової накладної Рнк/02-0117120 від 09.11.2018 р., то відсутність номеру Угоди та адреси поставки в документі пояснюється аналогічно. Невідповідність інформації у видатковій накладній Рнк/02-0117120 від 09.11.2018 р. про товар та ціну за товар з інформацією наведеною у специфікації, що є додатком до договору, пояснюється тим, що "Конвектор електричний з опорами "Atlantic" в в бухгалтерському обліку ТОВ "Епіцентр К" відобраєажться як два товари: окремо "конвектор", і окремо "опори". Загальна сума накладної відповідає сумі договору. Зобов'язання перед замовниками, що вказані у довідці про виконання аналогічних договорів виконані вчасно та якісно. Комунальний заклад Львівської обласної ради Львівський державний ліцей з посиленою військово -фізичною підготовкою імені Героїв Крут, може перевірити цю інформацію звернувшись до цих замовників. Отже, посилаючись на ці факти, вимагаємо у Замовника торгів №UA-2019-09-13-001494-b відмінити рішення про дискваліфікацію Учасника ТОВ "Епіцентр К".»
Розглянувши дану вимогу вважаю, що така підлягає відхиленню виходячи з наступного:
1. Необгрунтованість посилання суб’єкта подання на формальну помилку у зв’язку з відсутністю підпису на довідці.
Звертаєю особливу увагу на те, що п. 1.2. тендерної пропозиції передбачено допущення учасником у документах, наданих у складі його пропозиції формальних (несуттєвих) помилок та описок, а саме помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції. Однак, як вбачається із самої довідки, то дану довідку складав та видавав не учасник процедури закупівлі, а установа банку, тому відсутність підпису на довідці не може відноситися до формальних (несуттєвих) помилок чи описок. Посилання на п. 5.10 тендерної документації підтверджує право, а не обов’язок Замовника на звернення для підтвердження інформації. З використанням такого права, Замовник мав можливість підтверджувати інформації відносно інших учасників процедури закупівлі, пропозиції яких були відхилені.
2. Неогрунтованість посилання суб’єкта подання відносно накладних до аналогічних договорів.
Відповідно до тендерної документації учасник для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям, зокрема: довідку про виконання аналогічних договорів – договорів на поставку продукції, що є предметом закупівлі, які виконувалися у 2018 - 2019 р.р. (не менше двох одиниць), із зазначенням назви, адреси замовників; номерів телефонів контактних осіб замовників, яким постачався; копії аналогічних договорів (крім інформації, що становить комерційну таємницю), відповідна накладна, що свідчить про виконання договору.
Як вбачається із змісту тендерної документації словосполучення «відповідна накладна, що свідчить про виконання договору» означає відповідність накладній договору поставки. До складу тендерної пропозиції учасником було завантажено довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, два аналогічні договори та видаткові накладні. Аналізуючи вище зазначені документи було встановлено, що 13 серпня 2019 року між Військово-медичним клінічним центром Західного регіону та ТОВ «Епіцентр К» було укладено договір купівлі-продажу № 2/19-155. Сума даного договору складала 16860,00 грн., місце поставки м. Львів, вул. Личаківська, 26. До даного договору, як на підтвердження його виконання учасником було надано видаткову накладну Рнк/L3-0016111 від 20.08.2019 року, з якої не вбачається, що дана накладна видана в рахунок виконання договору № 2/19-155, оскільки в розділі «угода» не вказано, що накладна видана по договору № 2/19-155. Крім цього, у видатковій накладній не вбачається, що поставка товару була здійснена у м. Львові по вул. Личаківська, 26, а навпаки міститься напис, що «товар має бути забраний в день виписки документів і вихід з товаром здійснюється через каси», що не не відповідає умовам договору.
Що стосується іншого договору, що був завантажений учасником як аналогічний, то вбачається ідентичні невідповідності інформації наведеній у видатковій накладній та інформації щодо істотних умов укладеного договору. Крім цього, інформація у видатковій накладній про товар та ціну за товар не відповідає інформації наведеній у специфікації, що є додатком до договору.
Отже, суб'єктом подання вимоги не наведено обгрунтовуючого аргументу неправомірності протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення учасника Учасника у процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові від 17.10.2019.
Враховуючи вище зазначене, вважаю, що вимогу від 18.10.2019 слід відхилити.
Голосували:
За Проти Утримались
Голова тендерного комітету:
Гривул Т.Т.
За за за
Шишка О.М За
Барило Л.І. За
Яримишин О.Н. За
Лопушняк О.М. За
Пашуля Г.Я. За
Світлик Н.С. За
Ухвалили: вимогу від 18.10.2019 у процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади відхилити відхилити.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Діана |
290 610,00
UAH з ПДВ
|
286 970,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕСТЕКВІП" |
337 892,89
UAH з ПДВ
|
288 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
324 999,96
UAH з ПДВ
|
299 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Грегорі |
339 500,00
UAH з ПДВ
|
339 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Діана #13835261 |
Відхилено |
286 970,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 17:10
|
ТОВ "РЕСТЕКВІП" #41047380 |
Відхилено |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 23:18
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Відхилено |
299 999,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2019 22:28
|
ТОВ Грегорі #41861043 |
Відхилено |
339 500,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2019 23:16
|
Інформація про відміну
Дата відміни
22 жовтня 2019 23:16
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі