Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вовковинецька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04406222 |
Вебсайт: | http://vovkovynecka-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 32223, Україна , Хмельницька обл., Вовковинці, Миру 24 |
Контактна особа: |
Олег Веселовський 380677432815 ole1609@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2020 13:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 12:09 |
Очікувана вартість: | 24 587 126,03 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 122 935,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Код ДК 021:2015-45231000-5 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів. | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 30 банківських днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2020 12:14 |
сканований додаток №1 технічне завдання.pdf | |
14 липня 2020 13:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2020 13:27 |
ДОДАТОК 2 Тендерна пропозиція.docx | |
14 липня 2020 13:26 |
додаток 3.pdf | |
14 липня 2020 13:23 |
Додаток проект договору.docx | |
14 липня 2020 13:22 |
тендерна документація водопровід.pdf |
21 липня 2020 12:14 |
сканований додаток №1 технічне завдання.pdf
|
||
14 липня 2020 13:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
14 липня 2020 13:27 |
ДОДАТОК 2 Тендерна пропозиція.docx
|
||
14 липня 2020 13:26 |
додаток 3.pdf
|
||
14 липня 2020 13:23 |
Додаток проект договору.docx
|
||
14 липня 2020 13:22 |
тендерна документація водопровід.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-17-000041 ● 8122274fa7d94407b08268076972d5ce
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 14:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.07.2020 45
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 17.07.2020 № 45
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-07-14-002261-b 14.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Протокол тендерного комітету № 11 від 27 липня 2020 р. на виконання зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Держаудитслужби у Хмельницькій обл. Відмінити процедуру закупівлі Будівництво водопроводу в смт.Вовковинці Деражнянського району Хмельницької області. Код ДК 021:2015-45231000-5 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»код оголошення UA-2020-07-14-002261-b замовник відміняє торги у звязку з неможливостю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень ( протокол додається ), які неможливо усунути.
2020-07-27 11:22:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (У річному плані у пункті 10 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» зазначено – серпень 2020, що не відповідає оголошеній Замовником у липні 2020 року процедурі закупівлі У річному плані звідсутня інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету. В оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (У річному плані у пункті 10 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» зазначено – серпень 2020, що не відповідає оголошеній Замовником у липні 2020 року процедурі закупівлі У річному плані звідсутня інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету. В оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником оприлюднено рішення про відміну тендеру на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, (протокол від 27.07.2020 №11).
2020-07-28 09:04:08
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 27 липня 2020 11:09 |
Кінець періоду оскарження: | 07 серпня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 07 серпня 2020 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | при поданні річного плану у пункті 10 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» зазначено – серпень 2020, що не відповідає оголошеній у липні 2020 року процедурі закупівлі та є порушенням вимог частини першої статті 4 Закону. Відповідно до абзаців другого та третього частини першої статті 4 Закону річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Таким чином, оскільки відповідно до статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, складання річного плану та внесення до нього змін (в тому числі орієнтовного початку проведення процедури закупівлі) є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню. Крім того у річному плані відсутня інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету |
27 липня 2020 11:08
|
Електронний підпис |
27 липня 2020 11:06
|
Протокол відміни торгів № 11 2020 р..doc |
27 липня 2020 11:08
|
Електронний підпис |
27 липня 2020 11:08
|
Електронний підпис |
27 липня 2020 11:06
|
Протокол відміни торгів № 11 2020 р..doc |