Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
34630000-2 Parts of railway or tramway locomotives or rolling stock; equipment for railway traffic control (spare parts for electric locomotives) (own funds)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Контактна особа: |
Відділ організації тендерних процедур товарів +380443096910 aleks_ntv@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | regional branch "Southwest railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" |
National ID: | 40081221 |
Contact point: |
Vanhorodsʹka Oleksakndra +380443096910 aleks_ntv@sw.uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 10 вересня 2020 15:55 |
Очікувана вартість: | 24 699 662,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 246 996,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 740989 UAH |
Publication date: | 07 липня 2020 15:36 |
Enquiries until: | 28 липня 2020 16:00 |
Complaints submission until: | до 03 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 серпня 2020 16:00 |
Information
Estimated total value: | 24 699 662 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 246 997 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за товар буде здійснена не пізніше 45 (сорока п'яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2020 12:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 липня 2020 12:58 |
Повідомлення про зміни UA-2020-07-07-003376-b.doc | |
29 липня 2020 12:58 |
ТД запасні частини до електровозів (нова редакція).doc |
29 липня 2020 12:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 липня 2020 12:58 |
Повідомлення про зміни UA-2020-07-07-003376-b.doc
|
|||
29 липня 2020 12:58 |
ТД запасні частини до електровозів (нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Наша компанія є вітчизняним виробником продукції, що є предметом закупівлі, має намір прийняти участь у процедурі закупівлі. Враховуючи обсяг продукції, що планується до закупівлі, строки проведення процедури закупівлі, в тому числі терміни укладання договору, у разі перемоги, та строк його дії, просимо Вас, з метою зменшення ризиків зриву поставки продукції не тільки нашою компанією, а й іншими учасниками, знайти можливість та розбити на окремі лоти.
Щиро вдячні за розуміння та сподіваємося на спільну співпрацю.
- протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження.
На даний час протокол щодо дискваліфікації ТОВ "ОЛІМС ЮА" досі не опублікований, що є грубим порушенням чинного законодавства.
У відповідь на Вашу вимогу від 09.09.2020 р. повідомляємо, що згідно інструкції по роботі електронного торгового майданчика SmartTender, «Відкриті торги з публікацією англійською мовою з 19.04.2020. Інструкція по роботі», на стадії 1.1 Пре-кваліфікація при допущенні учасника до аукціону / відхиленні пропозиції учасника, прикріпити документи та підписати рішення за допомогою ЕЦП/КЕП можливості немає з вересня 2019 р.
Враховуючи вищезазначене, у замовника немає технічної можливості прикріпити протокол розгляду тендерної пропозиції на стадії пре-кваліфікації.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-23-000028 ● ef3934422b66431a898ffea795879ea6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 11:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2020 № 267
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2020-07-07-003376-b 07.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення Замовника щодо Висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі 07 жовтня 2020 року в електронній системі закупівель оприлюднений Висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі «34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електровозів) номер ID оголошення: UA-2020-07-07-003376-b (далі ‒ Висновок). Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон) надаємо обґрунтовані заперечення щодо Висновку з огляду на наступне. По першому питанню Згідно тендерної документації Замовника Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції зазначено в Розділі 1 п. 7, а саме: Усі документи, що подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ викладений іноземною мовою (крім російської) до нього додається переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Визначальним є текст складений українською мовою. Тому вважаємо що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» згідно п. 8 ч. 2 ст. 21 Замовником дотримані вимоги в цій частині. По другому питанню В тендерній документації Замовника наявна інформації щодо строку подання тендерної пропозиції яка міститься в Розділі 4 («Подання та розкриття тендерної пропозиції») п. 1 Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено в оголошенні про проведення відкритих торгів, що оприлюднено в електронній системі закупівель. Згідно електронної системи закупівель кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 07 серпня 2020 року 16:00 години. Тому вважаємо що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» згідно п. 14 ч. 2 ст. 22 Замовником дотримані вимоги в цій частині.
2020-10-08 16:07:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЙЛСЕРВІС-КОМПАНІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЙРОН СТОК" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛІМС ЮА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЙРОН СТОК" |
23 451 000,00
UAH з ПДВ
|
2 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР" |
24 699 556,80
UAH з ПДВ
|
24 699 556,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" |
24 699 662,40
UAH з ПДВ
|
24 699 662,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЙЛСЕРВІС-КОМПАНІ" |
24 699 662,40
UAH з ПДВ
|
24 699 662,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЙРОН СТОК" #39739829 |
Відхилено |
2 320 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 09:33
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 вересня 2020 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР" #23585471 |
Переможець |
24 699 556,80
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 09:35
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 17 вересня 2020 09:35
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МТК ПОЛІМЕР" #23585471 |
24 699 556,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2021 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 14:59
|
Полімер ДУ (1).pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 18:29
|
20740 полимер (1).pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 18:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2020 16:28
|
полімер ду.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2020 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 11:32
|
полімер.pdf | укладений |
08 жовтня 2020 11:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зниженням ціни товару Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору. |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/НХ-20740/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/НХ-20740/НЮ- |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору. |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/НХ-20740/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/НХ-20740/НЮ- |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку діїї договору (через документально підтверджені об'єктивні обставини). |
Номер договору про закупівлю: | ПЗ/НХ-20740/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПЗ/НХ-20740/НЮ- |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |