Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 18330000-1– Футболки та сорочки (Дитячі речі першої необхідності при народженні дитини - Сорочка «Вишиванка» на 6-9 місяців)
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-03-16-003904-b 15310e1d526a48a48f4d1b4af7f6c8c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Тамара

+380472710079 DSOCPOL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37853109
Місцезнаходження: 18005, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Придніпровський район, БУЛЬВАР ШЕВЧЕНКА, будинок 307
Контактна особа: Коваленко Тамара
+380472710079
DSOCPOL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2020 19:17
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2020 23:00
Початок аукціону: 01 квітня 2020 12:43
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,23%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18330000-1: Футболки та сорочки


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 шт
код ДК 021:2015: 18330000-1– Футболки та сорочки (Дитячі речі першої необхідності при народженні дитини - Сорочка «Вишиванка» на 6-9 місяців)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, бул. Шевченка, 307
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18330000-1 — Футболки та сорочки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату при наявності коштів на розрахунковому рахунку за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. Оплата за придбані товари здійснюється на основі накладних на умовах відстрочки платежу на 5 (п’ять) банківських днів з моменту підписання накладної (отримання товару). Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Покупця не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за поставлений товар. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2020 19:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2020 19:14
ТД-вишиванка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 19 березня 2020 11:28
Дата відповіді: 23 березня 2020 16:13
Доброго дня. Якщо учасник є платником ПДВ, то ставку під час аукціону він подає в цінах без ПДВ, а в разі перемоги буде накладатись до ціни 20%, вірно? Дякуємо
Відповідь: Учасник визначає ціни на товар, який він має поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені.
Дана вимога прописана в тендерній документації

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-15-000010 ● 7f0208fcd3ea4ae4a49b70ec3614f2dc
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 вересня 2020 16:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

15.09.2020 № 288

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-03-16-003904-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 16 березня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 вересня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШИНКАРЕНКО ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 190 000,00
UAH
179 000,00
UAH
Документи
ФОП АКОПЯН АРТУР РАЗМІКОВИЧ 220 000,00
UAH
180 000,00
UAH
Документи
ФОП КІРКІЧЕНКО СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА 219 500,00
UAH
219 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

31 березня 2020 22:45
проект договору.pdf
31 березня 2020 22:45
висновок СЕС.pdf
31 березня 2020 22:45
техпаспорт.pdf
31 березня 2020 22:45
щодо ціни.pdf
31 березня 2020 22:45
щодо формування ціни.pdf
31 березня 2020 22:45
щодо надійності.pdf
31 березня 2020 22:45
щодо вироків суду.pdf
31 березня 2020 22:45
свід про реєстр.pdf
31 березня 2020 22:45
про неплатника ПДВ.pdf
31 березня 2020 22:45
про доставку продукції.pdf
31 березня 2020 22:45
плат.под.pdf
31 березня 2020 22:45
відомості про учасника.pdf
31 березня 2020 22:45
витяг ЄДРПОУ.pdf
31 березня 2020 22:45
достовірність.pdf
31 березня 2020 22:45
паспорт, ІПН.pdf
31 березня 2020 22:45
про печатку.pdf
31 березня 2020 22:45
vyshyvanka.pdf
31 березня 2020 22:45
згода з техумовами.pdf
31 березня 2020 22:45
щодо надання док-тів.pdf
31 березня 2020 22:45
про ознайм.вимог ст .17.pdf
31 березня 2020 22:45
відсут.підстав ст.17.pdf
31 березня 2020 22:45
дог аналогічний золотон.pdf
31 березня 2020 22:45
відгук золотон.pdf
31 березня 2020 22:45
недискриминація.pdf

Публічні документи

31 березня 2020 14:19
паспорт код.pdf
31 березня 2020 14:19
аналогічний договір.pdf
31 березня 2020 14:19
витяг.pdf
31 березня 2020 14:19
висновок сес.pdf
31 березня 2020 14:19
персональні дані.pdf
31 березня 2020 14:19
ст 17 п.5.pdf
31 березня 2020 14:19
істотні умови.pdf
31 березня 2020 14:19
про посадову особу.pdf
31 березня 2020 14:19
ст 17 п.10.pdf
31 березня 2020 14:19
ст 17 п.4.pdf
31 березня 2020 14:19
доставка.pdf
31 березня 2020 14:19
санкції.pdf
31 березня 2020 14:19
умови проекту.pdf
31 березня 2020 14:19
ст 17 п.6.pdf
31 березня 2020 14:19
іпн.pdf
31 березня 2020 14:19
ст 17 ч 2.pdf
31 березня 2020 14:19
Відгук.pdf
31 березня 2020 14:19
гарантійний лист.pdf
31 березня 2020 14:19
зміни документації.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 14:58
МВС_Кіркіченко С.pdf
13 квітня 2020 14:58
Супровідний_Сорочки.pdf
13 квітня 2020 14:58
ДПІ_Кіркіченко С.pdf
13 квітня 2020 14:58
Корупція_Кіркіченко С.zip
31 березня 2020 20:07
Аналогічний договір.pdf
31 березня 2020 20:07
Проект договору.pdf
31 березня 2020 20:07
Висновок сес.pdf
31 березня 2020 20:07
Витяг з ЄДР.pdf
31 березня 2020 20:07
Договір перевезення.pdf
31 березня 2020 20:07
Паспорт _ код.pdf
31 березня 2020 20:07
Довідка по ст 17.pdf
31 березня 2020 20:07
Відомості про учасника.pdf
31 березня 2020 20:07
Лист-згода про печатку.pdf
31 березня 2020 20:07
Гарантійний про санкції.pdf
31 березня 2020 20:07
Лист-згода з проектом.pdf
31 березня 2020 20:07
Довідка про позицію.pdf
31 березня 2020 20:07
Лист-розяснення про ст 44.pdf
31 березня 2020 20:07
Лист-згода з ст 18.pdf
31 березня 2020 20:07
Відгук.pdf
31 березня 2020 20:07
Банк_рахунок.pdf
31 березня 2020 20:07
Банк_взаборгованість.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШИНКАРЕНКО ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП АКОПЯН АРТУР РАЗМІКОВИЧ

ФОП КІРКІЧЕНКО СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ШИНКАРЕНКО ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2261705736
Відхилено 179 000,00
UAH
08 квітня 2020 19:39
ФОП АКОПЯН АРТУР РАЗМІКОВИЧ
#3035914299
Відхилено 180 000,00
UAH
08 квітня 2020 19:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП КІРКІЧЕНКО СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА
#2718014062
Переможець 219 000,00
UAH
08 квітня 2020 19:44
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

08 квітня 2020 19:39
Електронний підпис
08 квітня 2020 19:39
ПРОТОКОЛ 18 - виш.doc

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП АКОПЯН АРТУР РАЗМІКОВИЧ #3035914299

№ рішення у справі

60/119-р/к

Дата рішення у справі

20.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

60/89-р/к

Дата рішення у справі

11.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

08 квітня 2020 19:41
Електронний підпис
08 квітня 2020 19:41
ПРОТОКОЛ 18 - виш.doc

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП КІРКІЧЕНКО СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА #2718014062

№ рішення у справі

60/119-р/к

Дата рішення у справі

20.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 19:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КІРКІЧЕНКО СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА
#2718014062
219 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 20:20
вишиванка_накл_32_вiд_14_12_2020_до_дог_21_вiд_27_04_2020.pdf укладений
30 грудня 2020 20:20
вишиванка_накл_29_вiд_11_11_20_до_дог_21_вiд_27_04_20.pdf укладений
30 грудня 2020 20:20
вишиванка_накл_24_вiд_16_10_2020_до_дог_21_вiд_27_04_2020.pdf укладений
30 грудня 2020 20:20
вишиванка_накл_20_вiд_18_09_20_до_дог_21_вiд_27_04_20.pdf укладений
30 грудня 2020 20:20
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 19:47
Договір вишиванки.pdf укладений
27 квітня 2020 19:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 219 000,00
UAH