Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Благоустрій" Чортківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43506764 |
Місцезнаходження: | 48500, Україна , Тернопільська обл., Чортків, вулиця Заводська,2 |
Контактна особа: |
Голованова Олена +380673505246 olenagolov15@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2021 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2021 14:57 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2021 14:57 |
Очікувана вартість: | 12 163 057,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 815,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60815.29 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Капітальний ремонт пішохідної зони по вулиці Ринок в місті Чортків»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2021 15:46 |
протокол 68.PDF | |
11 жовтня 2021 15:42 |
Тендерна_документацiя нова редакція.docx | |
11 жовтня 2021 15:42 |
Тендерна_документацiя нова редакція.docx | |
04 жовтня 2021 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2021 16:31 |
Договiр_пiдряду_проeкт.docx | |
04 жовтня 2021 16:31 |
ТЗ_Ринок1_(1).rtf | |
04 жовтня 2021 16:30 |
Додатку_1_квалiфiкацiйнi_вимоги_1.docx |
11 жовтня 2021 15:46 |
протокол 68.PDF
|
||
11 жовтня 2021 15:42 |
Тендерна_документацiя нова редакція.docx
|
||
11 жовтня 2021 15:42 |
Тендерна_документацiя нова редакція.docx
|
||
04 жовтня 2021 16:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
04 жовтня 2021 16:31 |
Договiр_пiдряду_проeкт.docx
|
||
04 жовтня 2021 16:31 |
ТЗ_Ринок1_(1).rtf
|
||
04 жовтня 2021 16:30 |
Додатку_1_квалiфiкацiйнi_вимоги_1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-15-000142 ● 6884c65739364523b79887ce6948b2f4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2022 17:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.02.2022 57
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 14.02.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 14.02.2022 №57
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
79 UA-2021-10-04-009431-b 04.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-16 17:26:58
Запит про надання пояснень
Керівнику
Комунальне підприємство "Благоустрій" Чортківської міської ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт пішохідної зони по вулиці Ринок в місті Чортків» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-04-009431-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Вікторія СТОГНІЙ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-18 11:52:49
Відповідь на моніторинг UA-M-2022-02-15-000142 по закупівлі UA-2021-10-04-009431-b
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону.
Згідно Постанови КМУ 710 від 11.10.2016 року (із змінами): п. 41 Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Комунальне підприємство «Благоустрій» Чортківської міської ради не являється розпорядником бюджетних коштів, а лише одержувачем у відповідності п. 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України (одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету), а також у відповідності із ст. 24 Господарського кодексу - суб'єктом господарювання комунального сектора економіки (є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів). Отже наше підприємство підпорядковане та належить органу місцевого самоврядування – Чортківській міській раді та зобов’язаний виконувати рішення виконавчого комітету.
Рішенням № 404 Виконавчого комітету Чортківської міської ради було затверджена проектно-кошторисна документації на робочий проєкт «Капітальний ремонт пішохідної зони по вул. Ринок в місті Чортків» згідно зведеного кошторису робочого проекту (вартість 15425,463 тис. грн), яка включає в себе проведення археологічних досліджень (археологічний нагляд і археологічні розкопки) – вартість яких становить 2142680,00грн, технічний нагляд - 285133,00грн, авторський нагляд - 37755,00грн. експертиза - 5400грн . Так як, на вказані види робіт проводять окремо закупівлі від капітального ремонту, вартість їх віднімається. Згідно ДСТУ Б Д.1.1- 1:2013 п.5.8.16 загальна вартість робіт із використанням устаткувань та матеріалів склала – 8907257+1228624+20% ПДВ = 12163057,20грн. з ПДВ. Дана сума була оголошена замовником, як очікувана вартість закупівлі на об’єкт: «Капітальний ремонт пішохідної зони по вул. Ринок в місті Чортків».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено замовником на підставі робочого проекта «Капітальний ремонт пішохідної зони по вул. Ринок в місті Чортків».
–локальних кошторисів та дефектних актів.
Додаток : - сканкопія рішення № 404 Виконавчого комітету Чортківської міської ради;
- сканкопія «Зведений кошторис розрахунку вартості об’єкта будівництва № РП :« апітальний ремонт пішохідної зони по вул. Ринок в місті Чортків», на 3 стор.;
- сканкопії локальних кошторисів на 17 стор.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-01 11:43:49
Про зупинення заходів державного фінансового контролю
Відповідно до наказу від 24.02.2022 №34 з 24.02.2022 року моніторинг призупинено
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-03-01 12:03:50
Повідомлення
КП "Благоустрій" ЧМР ознайомлений із наказом від 24.02.2022 №34 з про призипинення моніторингу
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2021 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" |
10 607 044,32
UAH з ПДВ
|
10 607 044,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ" |
12 066 571,20
UAH з ПДВ
|
12 066 571,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" |
12 150 000,00
UAH з ПДВ
|
12 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" #39794680 |
Відхилено |
10 607 044,32
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 10:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2021 16:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ" #41453894 |
Переможець |
12 066 571,20
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2021 09:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 09:30
|
Додаткова №1_200 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:29
|
Додаткова №1_200.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:20
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 11:52
|
додаток № 1договір 200.PDF | зміни до договору |
14 грудня 2021 11:52
|
договір 200.PDF | укладений |
09 грудня 2021 18:25
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт пішохідної зони по вулиці Ринок в місті Чортків» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація | 1 | роботи |
12 066 571,20
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4.2 Договору викласти у новій редакції: «4.2. Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів» |
Номер договору про закупівлю: | 200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт пішохідної зони по вулиці Ринок в місті Чортків» ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація | 1 | роботи |
12 066 571,20
UAH з ПДВ
|