Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 14:46 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 листопада 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. За письмовим зверненням Виконавця Замовник приймає попереднє рішення про надання чи ненадання Виконавцю авансу на виконання робіт. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» аванс може бути наданий Виконавцю лише за наявності бюджетного фінансування та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. Розмір авансу на виконання робіт не може перевищувати 30 % від річного обсягу фінансування таких робіт. Аванс здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державного Казначейства, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк до трьох місяців, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в ГУДКСУ м. Києва. Подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 10 (десяти) календарних днів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
18 листопада 2019 15:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-03-000066 ● 695cebf3503a47cc97ad80fcfb0f09b3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2019 № 343
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2019-11-18-001368-c 18.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-04 14:41:08
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт проспекту Палладіна» (код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), очікуваною вартістю 139 908 000,00 гривень (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-18-001368-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на зміст відповідних документів та номер ID процедури, яка передує даній процедурі закупівлі) щодо наявної необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, що стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проєкту та технічно чи економічно пов’язані з первинним договором.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-06 16:15:28
Пояснення
За результатами проведеної процедури відкритих торгів, з переможцем - ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» був укладений Договір підряду від 23.04.2018 № 47-10 на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт проспекту Академіка Палладіна».
Проектною документацією, а в подальшому технічним завданням на тендер та договірною ціною, була передбачена наступна конструкція дорожнього одягу:
Тип А (проїзна частина, посилення)
- Верхній шар покриття
асфальтобетон ЩМА-20 (з додаванням ПАР) на БМПА 40/60-53
по ДСТУ Б.В.2.7-127:2015 -0,05м;
- Розлив бітумної емульсії ЕКМШ-50 по ДСТУ Б.В.2.7-129:2013-0,5 л/м2;
- Нижній шар покриття – Асфальтобетон крупнозернистий пористий
АСГ.Кр.П.А.НП.І. БНД 60/90 по ДСТУ Б.В.2-119:2011 -0,1м;
- Розлив бітумної емульсії ЕКМШ-50 по ДСТУ Б.В.2.7-129:2013-0,5 л/м2;
- Вирівнюючий шар –Асфальтобетон крупнозернистий пористий
АСГКр.П.А1.НП1 БНД 60/90 по ДСТУ Б.В.2.7-119-2011 -0,11 м;
- Розлив бітумної емульсії ЕКМШ-50 по ДСТУ Б.В.2.7-129:2013-0,5 л/м2
Тип Б (проїзна частина, поширення)
- Верхній шар покриття
асфальтобетон ЩМА-20 (з додаванням ПАР) на БМПА 40/60-53
по ДСТУ Б.В.2.7-127:2015 -0,05м;
- Розлив бітумної емульсії ЕКМШ-50 по ДСТУ Б.В.2.7-129:2013-0,5 л/м2;
- Нижній шар покриття – Асфальтобетон крупнозернистий пористий
АСГ.Кр.П.А.НП.І. БНД 60/90 по ДСТУ Б.В.2-119:2011 -0,1м;
- Розлив бітумної емульсії ЕКМШ-50 по ДСТУ Б.В.2.7-129:2013-0,5 л/м2;
- Вирівнюючий шар –Асфальтобетон крупнозернистий пористий
АСГКр.П.А1.НП1 БНД 60/90 по ДСТУ Б.В.2.7-119-2011 -0,11 м;
- Розлив бітумної емульсії ЕКМШ-50 по ДСТУ Б.В.2.7-129:2013-0,5 л/м2;
- Верхній шар основи –Щебенево-піщана суміш С7 згідно ДСТУ Б.В.2.7-30:2013 -0,16м;
- Нижній шар основи Щебенево-піщана суміш С5 згідно ДСТУ Б.В.2.7-30:2013 -0,30м
Разом з тим, в ході виконання будівельних робіт, підрядник – ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл», звернувся до кафедри дорожньо-будівельних матеріалів і хімії Національного транспортного університету з приводу правильності визначених проектних рішень.
За результатами проведеного аналізу передбачених проектом конструктивів дорожнього одягу, останнім надані наступні рекомендації в частині конструкції дорожнього одягу, а саме:
Тип А (проїзна частина, посилення)
- Верхній шар покриття
асфальтобетон ЩМА-20 (з додаванням ПАР) на БМПА 40/60-57
по ДСТУ Б.В.2.7-127:2015 -0,05м;
- Розлив бітумної емульсії ЕКМШ-50 по ДСТУ Б.В.2.7-129:2013-0,5 л/м2;
- Нижній шар покриття – Асфальтобетон крупнозернистий щільний
АСГ.Кр.Щ.А.НП.І. БМП 40/60-57 по ДСТУ Б.В.2-119:2011 -0,1м;
- Розлив бітумної емульсії ЕКМШ-50 по ДСТУ Б.В.2.7-129:2013-0,5 л/м2;
- Геосітка із міцністю на розрив 50 кН/м;
- Розлив бітумної емульсії ЕКМШ-50 по ДСТУ Б.В.2.7-129:2013-0,5 л/м2;
- Вирівнюючий шар –Асфальтобетон крупнозернистий щільний
АСГКр.Щ.А1.НП1 БНД 60/90 по ДСТУ Б.В.2.7-19-2011 -0,1 м
Тип Б (проїзна частина, поширення)
- Верхній шар покриття
асфальтобетон ЩМА-20 (з додаванням ПАР) на БМПА 40/60-57
по ДСТУ Б.В.2.7-127:2015 -0,05м;
- Розлив бітумної емульсії ЕКМШ-50 по ДСТУ Б.В.2.7-129:2013-0,5 л/м2;
- Нижній шар покриття – Асфальтобетон крупнозернистий щільний
АСГ.Кр.Щ.А.НП.І. БМП 40/60-57 по ДСТУ Б.В.2-119:2011 -0,1м;
- Розлив бітумної емульсії ЕКМШ-50 по ДСТУ Б.В.2.7-129:2013-0,5 л/м2;
- Геосітка із міцністю на розрив 50 кН/м;
- Розлив бітумної емульсії ЕКМШ-50 по ДСТУ Б.В.2.7-129:2013-0,5 л/м2;
- Вирівнюючий шар –Асфальтобетон крупнозернистий пористий
АСГКр.Ш.А1.НП1 БНД 60/90 по ДСТУ Б.В.2.7-19-2011 -0,1 м;
- Розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 по ДСТУ Б.В.2.7-129:2013-0,5 л/м2;
- Верхній шар основи –Щебенево-піщана суміш С7 згідно ДСТУ Б.В.2.7-30:2013 -0,16м;
- Нижній шар основи Щебенево-піщана суміш С5 згідно ДСТУ Б.В.2.7-30:2013 -0,30м.
На підставі наданих рекомендацій КК «Київавтодор» як замовник будівництва, звернувся до проектувальника – ТОВ ПБФ «Одеспромстрой» з проханням розглянути надані рекомендації та, в разі підтвердження доцільності зміни конструкції дорожнього одягу, внести зміни до проектно-кошторисної документації (лист від 28.06.2018 № 27-10-01/294).
У відповідь на вказаний лист проектувальник – ТОВ «ПБФ «Одеспромстрой» листом від 03.07.2018 № 180703-03 повідомив про внесення змін в конструкцію дорожнього одягу.
Разом з тим, у випадку зміни проектних рішень під час будівництва об’єкта проектна документація підлягає коригуванню і перезатвердженню відповідно до «Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 і «Порядку затвердження проектів будівництва та проведення їх експертизи», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560.
Відповідно до «Порядку розробки …» коригування проектної документації – це внесення змін до затвердженого проекту будівництва на підставі завдання на коригування.
Згідно з п. 15.4 цього «Порядку …» у випадку прийняття рішення щодо коригування проектної документації проектною організацією, яка не є її розробником, скоригована проектна документація підлягає узгодженню з проектувальником – розробником проекту, крім випадку передачі відповідно до законодавства авторський майнових прав іншій особі.
Відповідно до п. 3 «Порядку затвердження …» перезатвердження проектів будівництва здійснюється в порядку, установленому для їх затвердження, а згідно з п. 11 експертизі також підлягають проектні рішення в частині, що не відповідає раніше затвердженому проекту будівництва, експертиза якого була проведена відповідно до п. 10 «Порядку …».
Відповідно до п. 6 «Порядку затвердження …» метою проведення експертизи проектів будівництва є визначення якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва.
Одночасно, враховуючи специфіку м. Києва, відсутність Великої Кільцевої дороги (весь великоваговий транспорт прямує по основних магістралях міста), наявність значної кількості інженерних комунікацій, при виконанні будівельних робіт на об’єктах інженерно-транспортної інфраструктури виникають додаткові вимоги щодо конструкції дорожнього одягу, які не були передбачені початковим проектом.
Крім того, під час виконання будівельних робіт, виникла необхідність у таких додаткових роботах:
- видалення сухостійних аварійних дерев;
- захисне покриття блоків Нью Джерсі;
- роботи на шляхопроводі (фарбування прогонової будови, опор, ремонт підпірних стін, ремонт конуса);
- влаштування газонів;
- влаштування дощової каналізації;
- санація існуючих труб каналізації;
- встановлення опор освітлення ОКМ-18.
Зважаючи на різновид додаткових робіт і неможливість їх виявлення одночасно (роботи виникали в процесі виконання), з метою економії бюджетних коштів (щоб не платити по декілька десятків разів за експертизу), Замовником було прийнято рішення внести всі додаткові роботи до проектної документації, пройти державну експертизу комплексно та перезатвердити її у встановленому порядку.
При цьому, і проектом договору підряду, який розміщений в тендерній документації, і в укладеному договорі підряду від 23.04.2018 № 47-10 на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт проспекту Академіка Палладіна» передбачено право Замовника на внесення в ході виконання робіт змін і доповнень до проектно-кошторисної документації щодо складу і обсягів робіт, а також у разі необхідності змін проектних рішень (п.п 3.5.5 п. 3.5 Розділу ІІІ, п.п. 6.1.2 п. 6.1 Розділу VI, п. 8.2 Розділу VIІІ).
Разом з тим, відповідно до п. 6 частини 2 ст. 35 закону України «Про публічні закупівлі», в разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі.
На сьогоднішній день всі зміни проектних рішень та додаткові роботи, що виникли під час виконання будівельних робіт на зазначеному об’єкті, внесені до проектно-кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу (Експертний звіт від 24.09.2019 № 1177/е/19).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі Не погоджуючись із висновком про результати моніторингу закупівлі (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2019-11-18-001368-c) від 24 грудня 2019 щодо предмету закупівлі: Додаткові будівельні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт проспекту Палладіна» (далі – об’єкт), керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), комунальна корпорація «Київавтодор» (далі – Замовник, КК «Київавтодор») надає заперечення до висновку, виходячи з наступного. В ході виконання будівельних робіт на об’єкті, підрядник – ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл», звернувся до Національного транспортного університету з приводу правильності визначених проектних рішень з урахуванням виявленого після фрезерування фактичного стану існуючого дорожнього одягу, а саме – були виявлені значні деформації (сітка тріщин) на всій площі залишку асфальтобетонного покриття. Листом від 25.06.2018 року № 1/06/2018 лабораторія якості матеріалів транспортного будівництва кафедри дорожньо-будівельних матеріалів Національного транспортного університету зазначила, що, за результатами проведеного розрахунку, виконаного на підставі наданих актуальних вихідних даних, які не можливо було отримати (виявити) на етапі розробки проектно-кошторисної документації, запроектовані варіанти конструкцій дорожнього одягу не є достатньо міцними, оскільки коефіцієнт запасу міцності за показником розтягу при згині монолітних шарів, менший від мінімально допустимого значення. Відповідно, такі конструкції не можуть бути рекомендовані до застосування при виконанні робіт з капітального ремонту просп. Палладіна. У зв’язку із цим, КК «Київавтодор» звернулася до ТОВ «ПБФ «Одеспромстрой», яке виступало виконавцем робіт з розробки проектної документації по об’єкту та відповідні зміни були внесені в конструкцію дорожнього одягу по зазначеному об’єкту. Враховуючи, що проектні рішення були змінені після визначення генеральної підрядної організації, якою було виконано значну частину робіт за договором на об’єкті, ці роботи безумовно пов’язані з виконанням основного договору. Поряд з цим, КК «Київавтодор», укладаючи з підрядною організацією договір будівельного підряду, передбачає можливість експлуатації об’єкта протягом гарантійного строку. У разі виявлення недоліків та дефектів протягом гарантійного строку, КК «Київавтодор» повинна заявити про них підрядникові в розумний строк після їх виявлення. Проте, у разі виявлення недоліків та дефектів на об’єкті, на якому виконувались роботи різними підрядними організаціями, кожен з них здійснює гарантійний ремонт в частині покладених на них за договором будівельного підряду обсягів та завдань, в межах суми договору. Саме у разі виконання робіт різними підрядними організаціями існує ризик перекладання обов’язків щодо виконання гарантійного ремонту та відмови від його виконання. В такому разі КК «Київавтодор» необхідно буде встановлювати та доводити, з вини якої підрядної організації такі недоліки та дефекти виникли. В свою чергу, для встановлення вини, зі сторони КК «Київавтодор» необхідно буде забезпечити відповідну експертизу, яка призведе до додаткових фінансових витрат. Таким чином, укладення договорів для виконання робіт на одному і тому ж об’єкті з різними підрядними організаціями матиме негативні наслідки. Крім того, відповідно до п. 6 ч. 2 статті 35 Закону, необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, застосування переговорної процедури з подальшим укладанням договору з виконавцем за попереднім договором – ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл», на думку КК «Київавтодор», є виправданим кроком. Поряд з цим, слід зауважити, що у роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, викладеному у листі № 3302-01/38216-06 від 25.11.2016 «Щодо закупівлі робіт» мовиться: «Таким чином, у разі коли замовником було укладено договір на виконання робіт у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі (проведенні додаткових будівельних робіт, що не були включені у початковий проект), вартість якої перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених пунктами 5 і 6 частини другої статті 35 Закону.». У роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, викладеному у листі № 3302-06/37709-06 від 22.11.2016 «Щодо застосування переговорної процедури» мовиться: «У залежності від предмета закупівлі, який визначається замовником відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454, та умови для застосування переговорної процедури закупівлі, замовник самостійно визначає документи, зокрема експертні, нормативні, технічні та інші, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону. Таким чином, у разі наявності умов, передбачених частиною другою статті 35 Закону, замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі.». На підставі вищевикладеного, КК «Київавтодор» заперечує у повному обсязі наявність порушень, вказаних у висновку про результати моніторингу закупівлі від 24 грудня 2019 року. Додатки: 1. Лист № 765/1 від 25.06.2018 на 10 ст. 2. Лист № 180703-03 від 03.07.2018 на 1 ст. 3. Лист № 27-10-01/294 від 28.06.2018 на 1 ст. 4. Лист № 27-10-01/295 від 28.06.2018 на 1 ст. 5. Доповнення до завдання на проектування по об’єкту «Капітальний ремонт проспекту Палладіна».
2020-01-03 15:53:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в суді |
Дата публікації: | 14 січня 2020 |
Документи:
14 січня 2020 11:24
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» #32851616 |
Переможець |
139 908 000,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2019 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова 3.pdf | укладений |
28 вересня 2020 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2019 14:50
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2019 15:28
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2019 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 17:22
|
173-10.pdf | укладений |
02 грудня 2019 17:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Лінійний графік на виконання робіт.. |
Номер договору про закупівлю: | 173-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до п. 4.1. Договору, викласти в новій редакції: п.4.1 Обсяги фінансування виконання робіт у 2019 році становлять: 107 865 000,00 грн.. 2. Зміна реквізитів Замовника та Виконавця. 3. Додаток 2 "Календарний план робіт" та додаток 4 "Лінійний графік виконананя робіт" викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 173-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |