Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картонна продукція
Очікувана вартість
83 934,00 UAH
UA-2020-02-20-002020-a ● 0923dca5a27e49a5a2136ab8342357a3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498541 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гната Юри, 14-Б |
Контактна особа: |
Мамай Катерина Іванівна 380444059261 kateryna.mamai@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2020 14:20 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 14:20 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 11:31 |
Очікувана вартість: | 83 934,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 419,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17867 штуки
Картонна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, буд. 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 17:13 |
Документація Картонна продукція 2020 р з Дод.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:36
Дата відповіді: 21 лютого 2020 12:08
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник в документації на закупівлю вказав торгові марки та моделі товарів та буде розглядати пропозицію відповідно до вимог, заявлених в технічному завданні. Пропозиції будуть розглядатись тільки оригінального виробництва. Пропозиції Учасників не платників ПДВ будуть розглядатись як остаточна та оцінюватись відповідно до кваліфікаційних вимог.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" |
68 085,00
UAH з ПДВ
|
68 085,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОГАЧОВА ЖАННА ЛЕОНІДІВНА |
83 768,40
UAH з ПДВ
|
83 768,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" #24635074 |
Відхилено |
68 085,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 15:56
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОГАЧОВА ЖАННА ЛЕОНІДІВНА #1745204047 |
Переможець |
83 768,40
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 12:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 10 Картонна продукція.pdf | укладений |
10 березня 2020 13:56
|