Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з охорони об’єктів
Очікувана вартість
1 150 000,00 UAH
UA-2020-02-14-002578-c ● 08b1c66276e046e6a5c4f40e530cf5ae
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” |
Код ЄДРПОУ: | 01998161 |
Місцезнаходження: | 79495, Україна , Львівська обл., Львів-Винники, вул.Івасюка, 31, |
Контактна особа: |
Волоський Андрій Миронович +380322962075 gospital-vunnuku@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2020 11:13 |
Очікувана вартість: | 1 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з охорони об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79495, Україна, Львівська область, м. Винники, вул. Івасюка, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування. кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 15:02 |
технічне завдання.docx | |
14 лютого 2020 15:02 |
Тендерна документація.docx | |
14 лютого 2020 15:01 |
проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-14-002578-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 19 березня 2020 10:13
ВИМОГА №431 від 19.03.2020
Зважаючи на викладене в прикрипленому файлі ВИМОГА №431 від 19.03.2020 вимагаємо від Замовника:
- вжити заходів щодо усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та прийняття тендерним комітетом законного і обґрунтованого рішення у закупівлі UA-2020-02-14-002578-c,;
- визнати недійсним та відмінити- Рішення тендерного комітету Замовника від 18 березня 2020 р. (Кваліфікація тендерної пропозиції учасника ПП «СБ ШЕРИФ» б/н від 18 березня 2020 р. щодо обрання переможця за результатами відкритих торгів UA-2020-02-14-002578-c;
- закінчити процедуру закупівлі UA-2020-02-14-002578-c; відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
- вжити заходів щодо усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та прийняття тендерним комітетом законного і обґрунтованого рішення у закупівлі UA-2020-02-14-002578-c,;
- визнати недійсним та відмінити- Рішення тендерного комітету Замовника від 18 березня 2020 р. (Кваліфікація тендерної пропозиції учасника ПП «СБ ШЕРИФ» б/н від 18 березня 2020 р. щодо обрання переможця за результатами відкритих торгів UA-2020-02-14-002578-c;
- закінчити процедуру закупівлі UA-2020-02-14-002578-c; відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2020 11:46
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. З приводу найменувань файлів поданої тендерної документації.
Учасником – переможцем торгів ПП "СБ ШЕРИФ" надані всі необхідні документи, що вимагались замовником відповідно до умов тендерної документації.
Згідно з переліком формальних помилок зазначеного в ч. 3.4 розділу 3 тендерної документації : «зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.»
Відтак, найменування файлів, що подані у складі тендерної пропозиції не впливає на зміст таких документів, оскільки відноситься до їх оформлення. Дане зауваження відноситься до формальної помилки і не може бути підставою для відхилення.
2. Щодо надання чорно-білих копій документів.
Надання чорно- білих копій документів їхній зміст та юридична сила не змінюється. Учасником подані всі необхідні документи на підтвердження вимог тендерної документації.
Відповідно до ч. 3.4 розділу 3 тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Те що, учасником не надано кольорових копій документів, не впливає на зміст тендерної документації та не є підставою для відхилення.
3. Щодо кількості працівників
Відповідно до ч. 2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації замовником встановлено надати Довідка в формі таблиці про наявність в учасника кваліфікованого персоналу у кількості не менше 6 осіб. ПП "СБ ШЕРИФ" у складі тендерної пропозиції всі необхідні документи, що вимагались тендерною документацією. Замовник в даній частині не вбачає жодної підстави для відхилення такої пропозиції.
4. Щодо автотранспортних засобів
Згідно ч. 1 розділу 1 Додатку тендерної документації замовником встановлено надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в формі таблиці за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить інформацію про механізми і обладнання (інформація про автотранспортні засоби які необхідні у випадку залучення груп швидкого реагування). Жодної вимоги про вказання конкретної марки чи виду автомобіля не встановлено. Переможцем торгів надана відповідна довідка, а також копія договору реагування, копії технічних паспортів та фото автомобілів, ф що будуть залучені для надання відповідних послуг. А отже, учасником повністю виконана вимога встановлена у тендерній документації.
1. З приводу найменувань файлів поданої тендерної документації.
Учасником – переможцем торгів ПП "СБ ШЕРИФ" надані всі необхідні документи, що вимагались замовником відповідно до умов тендерної документації.
Згідно з переліком формальних помилок зазначеного в ч. 3.4 розділу 3 тендерної документації : «зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.»
Відтак, найменування файлів, що подані у складі тендерної пропозиції не впливає на зміст таких документів, оскільки відноситься до їх оформлення. Дане зауваження відноситься до формальної помилки і не може бути підставою для відхилення.
2. Щодо надання чорно-білих копій документів.
Надання чорно- білих копій документів їхній зміст та юридична сила не змінюється. Учасником подані всі необхідні документи на підтвердження вимог тендерної документації.
Відповідно до ч. 3.4 розділу 3 тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Те що, учасником не надано кольорових копій документів, не впливає на зміст тендерної документації та не є підставою для відхилення.
3. Щодо кількості працівників
Відповідно до ч. 2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації замовником встановлено надати Довідка в формі таблиці про наявність в учасника кваліфікованого персоналу у кількості не менше 6 осіб. ПП "СБ ШЕРИФ" у складі тендерної пропозиції всі необхідні документи, що вимагались тендерною документацією. Замовник в даній частині не вбачає жодної підстави для відхилення такої пропозиції.
4. Щодо автотранспортних засобів
Згідно ч. 1 розділу 1 Додатку тендерної документації замовником встановлено надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в формі таблиці за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить інформацію про механізми і обладнання (інформація про автотранспортні засоби які необхідні у випадку залучення груп швидкого реагування). Жодної вимоги про вказання конкретної марки чи виду автомобіля не встановлено. Переможцем торгів надана відповідна довідка, а також копія договору реагування, копії технічних паспортів та фото автомобілів, ф що будуть залучені для надання відповідних послуг. А отже, учасником повністю виконана вимога встановлена у тендерній документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2020 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА" |
856 944,00
UAH з ПДВ
|
772 002,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СБ ШЕРИФ" |
891 000,00
UAH з ПДВ
|
772 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЩИТ-1" |
906 840,00
UAH з ПДВ
|
906 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА" #42952309 |
Відхилено |
772 002,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 16:10
|
ПП "СБ ШЕРИФ" #41157579 |
Переможець |
772 200,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 17:43
|
89-40Т дод.4.PDF | зміни до договору |
15 січня 2021 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 18:33
|
Дод.3 89-40Т.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2020 18:29
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 18:28
|
Дод.2 89-40Т.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2020 18:27
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 15:42
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
02 вересня 2020 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 14:44
|
підписаний контракт | укладений |
03 квітня 2020 14:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 89/40Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони погодились внести зміни до договору |
Номер договору про закупівлю: | 89/40Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони погодились внести зміни до договору |
Номер договору про закупівлю: | 89/40Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 89/40Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |