Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Облаштування та встановлення тимчасової споруди (модульної громадської вбиральні) в зоні відпочинку по вул. Грушевського, 22 (центральна площа біля міськвиконкому) в м. Коростень Житомирської області»
Очікувана вартість
654 326,60 UAH
UA-2020-09-11-000118-b 08219c85dd3740af92a60378a317c4bb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дем'янчук Ольга Сергіївна

(097)672-38-03 korosten13032017@rada-kor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26279382
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул. Грушевського, буд. 22
Контактна особа: Дем'янчук Ольга Сергіївна
(097)672-38-03
korosten13032017@rada-kor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 08:20
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 вересня 2020 12:07
Очікувана вартість: 654 326,60 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 271,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування за рахунок місцевого бюджету на 2020 рік складає – 433 868,00 грн. (Чотириста тридцять три тисячівісімсот шістдесят вісім гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 72 311,33 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Облаштування та встановлення тимчасової споруди (модульної громадської вбиральні) в зоні відпочинку по вул. Грушевського, 22 (центральна площа біля міськвиконкому) в м. Коростень Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 10:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 10:06
Протокол від 15.09.2020.pdf
15 вересня 2020 10:06
Оголошення про проведення закупівлі.docx
11 вересня 2020 17:36
Протокол зміни модульна конструкція.pdf
11 вересня 2020 08:20
Проект договору (Додаток №7).docx
15 вересня 2020 10:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 17:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 09:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 10:06
Протокол від 15.09.2020.pdf
15 вересня 2020 10:06
Оголошення про проведення закупівлі.docx
11 вересня 2020 17:36
Оголошення про проведення закупівлі.docx
11 вересня 2020 08:20
Облашт. та встан. тимчасової споруди по вул.Грушевського, 22.docx
11 вересня 2020 17:36
Протокол зміни модульна конструкція.pdf
11 вересня 2020 08:20
Проект договору (Додаток №7).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 11 вересня 2020 13:42
Дата відповіді: 11 вересня 2020 17:47
Доброго дня. В оголошення йде мова про модульну громадську вбиральню. Які вимоги до даної вбиральні? Де взяти габаритні розміри та розташування обладнання? Чи потрібно облаштовувати у вбиральні куточок для інвалідів? Чи потрібне заземлення будівлі, блискавкозахист, лічильники води та електроенергії, тощо? Вимагається ліцензія. Що це за ліцензія, якщо це будівельна ліцензія, то чи можливе залучення субпідрядних організацій з ліцензіями?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. До тендерної документації були внесені зміни щодо технічної специфікації модульної громадської вбиральні. Дякуємо за зауваження.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-11-000118-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КОВАЛЬЧУК ТЕТЯНА ПЕТРІВНА", Код ЄДРПОУ:3287520588
Дата подання: 11 вересня 2020 21:11
Вимога
Доброго дня!

В висвітлених Додатках №4 тендерної документації в п.2.1, 2.2, 2.5, 2.6, 2.7 неоднозначно стверджується про необхідність надання учасником під час підготовки пропозиції перелічених документів, а в таблиці існує підтвердження відповідності з посиланням на документ (стор. №). Якщо необхідно надати лист-погодження з Додатком №4, в довільній формі, то яким чином та коли необхідно надавати розрахунок договірної ціни та документи, що вимагаються від учасника в період підготовки тендерної пропозиції, зазначених в п.2.1, 2.2, 2.5, 2.6, 2.7 та яким чином надавати підтвердження відповідності з посиланням на документ? (який документ?)

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 вересня 2020 10:34
Внесено відповідні зміни до оголошення про закупівлю робіт
Доброго дня. Розрахунок договірної ціни та документи, що вимагаються від учасника в період підготовки тендерної пропозиції, подаються шляхом завантаження через електронну систему закупівель в складі своєї пропозиції (Відповідні зміни були внесені в ТД Протоколом від 15.09.2020). Щодо «Підтвердження відповідності з посилання на документ (стор. №)», дану вимогу було скасовано. Дякуємо за зауваження.

Документи

15 вересня 2020 10:34
Протокол від 15.09.2020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТ" 650 000,00
UAH
650 000,00
UAH
Документи
ФОП "КОВАЛЬЧУК ТЕТЯНА ПЕТРІВНА" 652 821,14
UAH
652 821,14
UAH
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 18:25
Електронний підпис
22 вересня 2020 18:24
24 Дипломи спеціалістів.pdf
22 вересня 2020 18:24
23 Субподрядчики.pdf
22 вересня 2020 18:24
22 Договірна ціна.pdf
22 вересня 2020 18:24
21 Копія ліцензії.pdf
22 вересня 2020 18:24
19 Календарний графік.pdf
22 вересня 2020 18:24
17 лист погодження.pdf
22 вересня 2020 18:24
15 сервісні центри.pdf
22 вересня 2020 18:24
14 нормативні документи.pdf
22 вересня 2020 18:24
11 КЕ Туалет.pdf
22 вересня 2020 18:24
09 Технічне завдання.pdf
22 вересня 2020 18:24
06 Згода на обробку ПД.pdf
22 вересня 2020 18:24
05 паспорт.pdf
22 вересня 2020 18:24
01 Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 15:53
Сертифікат дилера.PDF
22 вересня 2020 15:53
41.Паспорт обладнання.pdf
22 вересня 2020 15:53
34. лист погодження.PDF
22 вересня 2020 15:53
32. сервісні центри.PDF
22 вересня 2020 15:53
31.труба 30х20х2.pdf
22 вересня 2020 15:53
31.сертифікат труба 60х30(2).bmp
22 вересня 2020 15:53
31.сертифікат труба 60х30(1).bmp
22 вересня 2020 15:53
31.сертифікат труба 40х40.pdf
22 вересня 2020 15:53
31.сертифікат 20х40.pdf
22 вересня 2020 15:53
31.80х80 туба (2).bmp
22 вересня 2020 15:53
31.80х80 труба(1).bmp
22 вересня 2020 15:53
30. нормативні документи.PDF
22 вересня 2020 15:53
22. тех. х-ки.PDF
22 вересня 2020 15:53
11.договірна ціна.PDF
22 вересня 2020 15:53
10.проект договору.PDF
22 вересня 2020 15:53
9.Календарний графік.PDF
22 вересня 2020 15:53
8. Лист погодження з тз.PDF
22 вересня 2020 15:53
7.цінова пропозиція.PDF
22 вересня 2020 15:53
6. довідка про учасника.PDF
22 вересня 2020 15:53
5.Згода на обробку даних.PDF
22 вересня 2020 15:53
4.паспорт Ковальчук Т.П..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТ"

ФОП "КОВАЛЬЧУК ТЕТЯНА ПЕТРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТ"
#33454940
Переможець 650 000,00
UAH
25 вересня 2020 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТ"
#33454940
650 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:53
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 08:35
Д.у. №2 до Дог. №99 від 01.10.2020 р..pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:34
ДУ № 1 від 22.10.2020 до Д № 99 від 01.10.2020.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 14:59
Договір №99 від 01.10.2020.pdf укладений
01 жовтня 2020 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 2.2. Договору
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з закінченням робіт по об’єкту «Облаштування та встановлення тимчасової споруди (модульної громадської вбиральні) в зоні відпочинку по вул. Грушевського, 22 (центральна площа біля міськвиконкому) в м. Коростень Житомирської області» згідно Договору №99 від 01.10.2020 року зменшити вартість робіт на 21 374,31 грн. (Двадцять одна тисяча триста сімдесят чотири гривні 31 копійка). 2. Пункт 2.1. Договору викласти у наступній редакції: «Договірна ціна є твердою, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), визначається на основі кошторису, і складає 628 625,69 грн. (Шістсот двадцять вісім тисяч шістсот двадцять п’ять гривень 69 копійок), у т. ч. ПДВ – 104 770,95 грн. 00 коп.» Пункт 2.2. Договору викласти у наступній редакції: «Фінансування за рахунок місцевого бюджету на 2020 рік складає 628 625,69 грн. (Шістсот двадцять вісім тисяч шістсот двадцять п’ять гривень 69 копійок), у т. ч. ПДВ – 104 770,95 грн. 00 коп.»
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 628 625,69
UAH (в тому числі ПДВ 104 770,95 UAH)