Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дослідницькі послуги (Визначення якості дорожньо-будівельних матеріалів (що застосовуються для асфальтобетону та інше) контроль технологічних параметрів влаштування асфальтобетонних шарів (температурні режими, товщина шарів, режими ущільнення шарів, коефіцієнт ущільнення) при виконанні поточних та середніх ремонтів на об’єктах ШЕУ Солом’янського району м. Києва)
Очікувана вартість
87 815,37 UAH
UA-2020-07-28-007441-c ● 079a5f0339e44bc6918ad28c59a62ba8
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом"янського району" м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 31806946 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київська обл., Київ, Народного Ополчення ,16 |
Контактна особа: |
Михайлюченко Максим Олександрович 380442490971, sayyescom.ua@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2020 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2020 15:50 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2020 12:17 |
Очікувана вартість: | 87 815,37 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 878,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73110000-6: Дослідницькі послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
79 послуга
Дослідницькі послуги (Визначення якості дорожньо-будівельних матеріалів (що застосовуються для асфальтобетону та інше) контроль технологічних параметрів влаштування асфальтобетонних шарів (температурні режими, товщина шарів, режими ущільнення шарів, коефіцієнт ущільнення) при виконанні поточних та середніх ремонтів на об’єктах ШЕУ Солом’янського району м. Києва)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 15:43 |
ДСЗ послуги лабораторії.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження технічних можливостей
Дата подання: 31 липня 2020 14:31
Доброго дня ! У зв’язку з тим, що на підставі Наказу від 23.09.2015 № 1192 «Правила уповноваження і атестації в державній метрологічній системі», затверджені наказом Держспоживстандарту України від 29 березня 2005 року №71 і зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 13 квітня 2005 року під № 392/10672 припинили свою чинність, а з 01 січня 2016 р. набув чинності Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 5 червня 2014 року № 1314-VII, стаття 7 якого передбачає регламентацію на законодавчому рівні повноважень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати на проведення певних вимірювань, не пов'язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології та враховуючи, що в Законі взагалі відсутнє поняття атестація лабораторії прошу дати відповідь: Чи являється сертифікат визнання вимірювальних можливостей, виданий учаснику 09.10.2019р. відповідно до діючих законодавчих норм, документом що підтверджує відповідність критеріям атестації, як того вимагає документація для проведення закупівлі, зважаючи на викладене вище.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-28-007441-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Комунальне підприємство "Київблагоустрій" виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), Код ЄДРПОУ:26199708
Дата подання: 11 серпня 2020 16:43
Вимога надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції КП «Київблагоустрій» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-07-28-007441-c
Шановний замовнику, розглянувши Протокольне рішення уповноваженої особи Фролової Ірини Олегівни від 10.08.2020 року№ С-10/08 (надалі - Рішення) про наявність підстав для відхилення пропозиції комунального підприємства «Київблагоустрій» (надалі – Учасник) у спрощеній закупівлі № UA-2020-07-28-007441-с , за п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами (далі - Закон) у зв’язку з тим, що файли документів Учасника, що подані в складі пропозиції, є пошкодженими, які неможливо відкрити для їх розгляду, що не відповідає вимогам п.7 документації спрощеної закупівлі, а саме: Документи що подаються учасником у складі пропозиції електронних закупівель повинні бути належної якості, тобто такі, що доступні для звичайного читання та опрацювання, повно і чітко відображають інформацію та відомості, внесені до відповідного документа, незалежно від змісту інформації, повідомляємо наступне.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Пунктом дев’ятим статті 14 Закону встановлено, що пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов'язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються законом України «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису (частина перша статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»).
Комунальним підприємством «Київблагоустрій», як учасником спрощеної закупівлі № UA-2020-07-28-007441-с, через електронну систему закупівель було завантажено повний перелік документів, передбачених оголошенням про проведення закупівлі. Електронні документи було створено саме із врахуванням вимог статті 12 Закону «Про публічні закупівлі» та завершено їх складання шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису на кожний документ. Відкрити всі ці документи в будь який час можливо, зокрема, за посиланням https://czo.gov.ua/verify, що є звичайної практикою для електронного документообігу і жодним чином не ускоаднює доступу та не порушує прав замовника на ознайомлення з документами. Надані документи, подані у формі електронного документа, є оригіналами належної якості, тобто такі, що доступні для звичайного читання та опрацювання, повно і чітко відображають інформацію та відомості, внесені до відповідного документа, незалежно від змісту інформації, отже вимоги оголошення Учасником дотримано, підстави для відхилення пропозиції КП «Київблагоустрій» - відсутні. Однак, як стає зрозумілим, інформація викладена вище не була відома уповноваженій особі Фроловій Ірині Олегівні, і можливо тому, нею було винесене неправомірне Рішення.
Також, звертаємо вашу увагу на той факт, що 31.07.2020р. о 14:31 год., у відповідності до п. 7 ст. 14 Закону, комунальне підприємство «Київблагоустрій» через електронну систему закупівель, звернулось до комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району» м. Києва за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі однак, відповіді на нього так і не отримало хоча, п. 7 ст. 14 Закону передбачає, що замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями, зобов’язаний надати роз’яснення на таке звернення.
Отже, під час проведення спрощеної закупівлі № UA-2020-07-28-007441-с комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району» м. Києва, як замовником закупівлі, було двічі порушено Закон, що в свою чергу свідчить про неможливість подальшого проведення закупівлі, в іншому випадку може спричинити незаконне використання бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище, з метою запобігання порушення Закону, вимагаємо на підставі пп.2 п. 13. ст. 14 Закону, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відмінити спрощену закупівлю № UA-2020-07-28-007441-с.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Пунктом дев’ятим статті 14 Закону встановлено, що пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов'язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються законом України «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису (частина перша статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»).
Комунальним підприємством «Київблагоустрій», як учасником спрощеної закупівлі № UA-2020-07-28-007441-с, через електронну систему закупівель було завантажено повний перелік документів, передбачених оголошенням про проведення закупівлі. Електронні документи було створено саме із врахуванням вимог статті 12 Закону «Про публічні закупівлі» та завершено їх складання шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису на кожний документ. Відкрити всі ці документи в будь який час можливо, зокрема, за посиланням https://czo.gov.ua/verify, що є звичайної практикою для електронного документообігу і жодним чином не ускоаднює доступу та не порушує прав замовника на ознайомлення з документами. Надані документи, подані у формі електронного документа, є оригіналами належної якості, тобто такі, що доступні для звичайного читання та опрацювання, повно і чітко відображають інформацію та відомості, внесені до відповідного документа, незалежно від змісту інформації, отже вимоги оголошення Учасником дотримано, підстави для відхилення пропозиції КП «Київблагоустрій» - відсутні. Однак, як стає зрозумілим, інформація викладена вище не була відома уповноваженій особі Фроловій Ірині Олегівні, і можливо тому, нею було винесене неправомірне Рішення.
Також, звертаємо вашу увагу на той факт, що 31.07.2020р. о 14:31 год., у відповідності до п. 7 ст. 14 Закону, комунальне підприємство «Київблагоустрій» через електронну систему закупівель, звернулось до комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району» м. Києва за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі однак, відповіді на нього так і не отримало хоча, п. 7 ст. 14 Закону передбачає, що замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями, зобов’язаний надати роз’яснення на таке звернення.
Отже, під час проведення спрощеної закупівлі № UA-2020-07-28-007441-с комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району» м. Києва, як замовником закупівлі, було двічі порушено Закон, що в свою чергу свідчить про неможливість подальшого проведення закупівлі, в іншому випадку може спричинити незаконне використання бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище, з метою запобігання порушення Закону, вимагаємо на підставі пп.2 п. 13. ст. 14 Закону, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відмінити спрощену закупівлю № UA-2020-07-28-007441-с.
Скасована
Дата: 13 серпня 2020 11:07
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Київблагоустрій" виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) |
78 464,38
UAH з ПДВ
|
68 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «МІСЬКА БУДІВЕЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ» |
75 163,58
UAH з ПДВ
|
72 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Національний транспортний університет |
87 804,00
UAH з ПДВ
|
87 804,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Київблагоустрій" виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) #26199708 |
Рішення скасоване |
68 000,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 11:07
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МІСЬКА БУДІВЕЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ» #43294703 |
Рішення скасоване |
72 999,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 11:07
|
Національний транспортний університет #02070915 |
Рішення скасоване |
87 804,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 11:07
|
Комунальне підприємство "Київблагоустрій" виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) #26199708 |
Відхилено |
68 000,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 11:45
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МІСЬКА БУДІВЕЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ» #43294703 |
Відхилено |
72 999,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 12:16
|
Національний транспортний університет #02070915 |
Переможець |
87 804,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 12:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 09:05
|
Ду1 дог 217_pdf.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 09:04
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 12:52
|
№ 217.pdf | укладений |
15 вересня 2020 12:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 217 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |