Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дверні блоки металеві протипожежні
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2021-05-14-001698-b 0717706c7b6e4b43a3f22b95688ab776
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Токарєва Сніжана Володимирівна

380487936915 tender.mktf@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відокремлений структурний підрозділ «Фаховий коледж морського транспорту Національного університету «Одеська морська академія»
Код ЄДРПОУ: 26456967
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., Одеса, Маразліївська, будинок 40/42
Контактна особа: Токарєва Сніжана Володимирівна
380487936915
tender.mktf@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відокремленим структурним підрозділом «Фаховий коледж морського транспорту Національного університету «Одеська морська академія» було двічі проведено процедуру відкритих торгів, які було двічі відмінено через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій (в електронній системі закупівель №№ UA-2021-03-18-004291-с UA-2021-04-05-000833-с).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 травня 2021 11:47
Оскарження наміру укласти договір: 25 травня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Дверні блоки металеві протипожежні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Маразліївська,40/42, вул. Успенська,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2021
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

14 травня 2021 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2021 11:08
Протокол 29 переговорна ДП .doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Сіідлецький Андрій Валеріійович
#3062803319
Переможець 20 000,00
UAH
14 травня 2021 11:47

Документи

14 травня 2021 11:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2021 11:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Сіідлецький Андрій Валеріійович
#3062803319
20 000,00
UAH
Документи

Документи

14 травня 2021 11:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 12:32
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2021 09:57
Доп угода 2.PDF зміни до договору
06 вересня 2021 09:56
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 17:26
Допугода 1.PDF зміни до договору
31 серпня 2021 11:07
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 10:42
Договор ДБП.PDF укладений
25 травня 2021 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної (механічної) помилки
Номер договору про закупівлю: 05/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі шляхом уточнення строку поставки
Номер договору про закупівлю: 05/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 20 000,00
UAH