Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Олена Олександрівна Іванишина +380617086970 ea.ivanishina@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
За результатами проведення відкритих торгів Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради, в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015 року було укладено договір від 05.112019 за № ZP2A_10 на виконання підрядних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи №53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування» (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи), ID закупівлі UA-2019-09-24-001190-b, з переможцем торгів ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" (код ЄДРПОУ 34535784) на загальну суму 41 252 886,00 грн. з ПДВ.
З огляду на зазначене вище, після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт в того самого виконавця робіт очікуваною вартістю, яка не перевищує 50 % ціни основного договору та з перевищенням очікуваної суми закупівлі робіт вартісних меж, визначених п. 1 ч. 1 статті 3 Закону. Необхідність здійснити закупівлю даного предмету закупівлі, застосовуючи переговорну процедуру з суб’єктом підприємницької діяльності, з яким вже було укладено договір за результатами проведеної процедури закупівлі відкритих торгів. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі коригування розробленої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт від ТОВ «Перша Приватна Експертиза» від 23.03.2021 року за №23/267-03/21/А.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2021 12:03 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 листопада 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
12 листопада 2021 11:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-16-000063 ● 195e80894d7a4753bd232c048321d450
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 15:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.02.2022 № 96
Дніпро
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Ігор БЄЛІК
Витяг з Додатку
до наказу від 16.02.2022
№ 96
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 Департамент освіти і науки Запорізької міської ради UA-2021-11-12-006993-a 12.11.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-18 08:57:43
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт ««Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи № 53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування». Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-12-006993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також, надати документи (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пояснення (інформацію та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-23 17:38:58
Відповідь на звернення
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради з приводу наведеного запиту, щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості, повідомляє про наступне.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі коригування проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт ТОВ «ПЕРША ПРИВАТНА ЕКСПЕРТИЗА» від 23 березня 2021 року № 23/267-03/21/А.
Дана процедура застосовується відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (в редакції Закону від 19.09.2019 року № 114-IХ) (далі – Закон), а саме: переговорна процедура закупівлі застосовується, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
За результатами проведення відкритих торгів Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради, в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015 року було укладено договір від 05.112019 за № ZP2A_10 на виконання підрядних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи №53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування» (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи), ID закупівлі UA-2019-09-24-001190-b, з переможцем торгів ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" (код ЄДРПОУ 34535784) на загальну суму 41 252 886,00 грн. з ПДВ.
З огляду на зазначене вище, після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт в того самого виконавця робіт очікуваною вартістю, яка не перевищує 50 % ціни основного договору та з перевищенням очікуваної суми закупівлі робіт вартісних меж, визначених п. 1 ч. 1 статті 3 Закону. Необхідність здійснити закупівлю даного предмету закупівлі, застосовуючи переговорну процедуру з суб’єктом підприємницької діяльності, з яким вже було укладено договір за результатами проведеної процедури закупівлі відкритих торгів. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі коригування розробленої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт від ТОВ «Перша Приватна Експертиза» від 23.03.202 1 року за № 23/267-03/21/А (додається).
Також, наводимо розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі: відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва після коригування проектно-кошторисної документації на суму - 64426898,00 грн. з ПДВ, всього будівельних робіт після коригування проектно-кошторисної документації - 60511098,00 грн. з ПДВ, первинний договір укладено з переможцем торгів ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" (ID закупівлі UA-2019-09-24-001190-b) на загальну суму 41 252 886,00 грн. з ПДВ. Вартість додаткових будівельних робіт - 19258212,00 грн. з ПДВ, що склало - 46,7 % від первинного договору.
Щодо надання інформації про надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що уповноваженою особою Замовника інформація про предмет закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднюється замовником відповідно до вимог та у порядку затверджених Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) та з урахуванням доведених обсягів повноважень затверджених діючим Наказом Замовника «Про організацію діяльності уповноваженої особи (осіб) департаменту освіти і науки Запорізької міської ради відповідальних за організацію та проведення публічних закупівель згідно із Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідні обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднені Замовником на власному сайті за посиланням: https://osvita.city/news/obgruntuvanna-zakupivli-remont-zzs-no-53.
Додатки - згідно завантажених файлів у pdf-форматі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 22:20:46
ПОВІДОМЛЕННЯ
Про припинення проведення
моніторингів процедур закупівель
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/200 «Про введення воєнного стану в Україні» та Наказ Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» повідомляємо про припинення проведення моніторингів процедур закупівель, розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану на території України, згідно додатку.
Витяг з Додатку
до повідомлення від 24.02.2022
Перелік
процедур закупівель, проведення моніторингу яких припиняється
5 Департамент освіти і науки Запорізької міської ради UA-2021-11-12-006993-a
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-03-01 19:06:54
Інформація прийнята до уваги замовником
Інформація прийнята до уваги замовником
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" #34535784 |
Переможець |
19 258 211,76
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2021 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2024 18:37
|
ДУ № 8 від 29.07.2024.pdf | зміни до договору |
29 липня 2024 18:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 20:56
|
ДУ № 7 від 22.12.2023.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 20:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 жовтня 2023 17:08
|
4545_53 ДУ № 6 від 10.10.2023.pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2023 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2023 12:28
|
ДУ № 5 від 14.09.2023.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2023 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 21:58
|
4545_53 ДУ№4.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 21:56
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2021 16:18
|
4545-53.pdf | укладений |
03 грудня 2021 16:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 4545/53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 4545/53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 4545/53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 4545/53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 4545/53 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |