Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«(ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери для сміття)»
Очікувана вартість
54 400,00 UAH
UA-2020-07-07-004830-a ● 04db50bd637f417b9117560aa28b55fa
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41321682 |
Місцезнаходження: | 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, 34 |
Контактна особа: |
Бобенчик Уляна Богданівна +380322629364 ulana.050585@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 22:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2020 22:18 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2020 12:46 |
Очікувана вартість: | 54 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 272,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.1.1. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 шт
«(ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери для сміття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО № 133, м. Львів, вул.. Грінченка, 14 та вул.Грінченка 4 а, ЗДО № 187, м. Львів, вул.. Чигиринська, 17, ЗДО № 14, м. Львів, вул.. Щурата, 2, ЗДО № 171, м. Львів, вул.. Г. Мазепи,5а, ЗДО № 154, м. Львів, вул.. Хвильового, 18, ЗДО № 106, м. Львів, вул.. Хвильового, 11, ЗДО № 150, м. Львів, вул.. Г. Мазепи,15а, № 121, м. Львів, вул.. Дашкевича, ЗДО № 144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93, ЗДО № 95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а, ЗДО № 55, м. Львів, вул.. Донецька,22 ,ЗДО № 57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33, ЗДО № 31, м. Львів, вул.. П.Панча,16, ЗДО № 167, м. Львів, вул. Масарика, 7, ЗДО № 116, м. Львів, вул. Джерельна,71, ЗДО № 104, м. Львів, Липинського,14, ЗДО № 96, м. Львів,вул.. Клепарівська,31а, ЗДО № 147, м. Львів, вул. Шевченка,380, ЗДО № 184, «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12, ЗДО № 94,м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12 таПоставка в навчальні заклади Залізничного район ЗДО №1, вул. О. Степанівни,48а; ЗДО №2, вул. Широка,78,вул..Чижевського,43;вул..Олесницького,2 ;ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича,20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №139, вул. Ряшівська,25; ЗДО №160, вул. Роксоляни,27; ЗДО №166, вул. Кульчицької,10а; ЗДО «Казка», вул. Патона,24; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно вул. Грушевського,56; ЗДО №168, вул. Кульпарківська, 182
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 20:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 20:14 |
Оголошення із змінами.docx | |
07 липня 2020 22:14 |
Документація (2).docx |
10 липня 2020 20:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 липня 2020 20:14 |
Оголошення із змінами.docx
|
|||
07 липня 2020 22:14 |
Документація (2).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо гарантійного листа
Дата подання: 08 липня 2020 14:59
Дата відповіді: 09 липня 2020 20:16
Просимо Замовника обґрунтувати необхідність встановлення наступної вимоги «Гарантійний лист від Учасника (оригінал, завірений печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) щодо дотримання учасником торгів, у випадку наявності найнятих працівників, виплати мінімальної заробітної плати в межах, встановлених чинним законодавством України.». У разі неможливості обґрунтування просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідно до Закону України "Про оплату праці" Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці.Розмір заробітної плати працівника за повністю виконану місячну (годинну) норму праці не може бути нижчим за розмір мінімальної заробітної плати.Якщо нарахована заробітна плата працівника, який виконав місячну норму праці, є нижчою за законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати, роботодавець проводить доплату до рівня мінімальної заробітної плати, яка виплачується щомісячно одночасно з виплатою заробітної плати.
Якщо розмір заробітної плати у зв'язку з періодичністю виплати її складових є нижчим за розмір мінімальної заробітної плати, проводиться доплата до рівня мінімальної заробітної плати.Держава здійснює регулювання оплати праці працівників підприємств усіх форм власності шляхом встановлення розміру мінімальної заробітної плати та інших державних норм і гарантій, встановлення умов і розмірів оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, працівників підприємств, установ та організацій, що фінансуються чи дотуються з бюджету, а також шляхом оподаткування доходів працівників. Отже, враховуючи наведене замовник хоче бути запевнений, що учасник(и) є добросовісним(и), і щодо найнятих працівників виплату їм заробітної плати здійснюють в межах встановлених чинним законодавством України. Замовник навіть не міг припустити, що для потенційного учасника надання такого гарантійного листа буде такою великою проблемою і складністю.
Якщо розмір заробітної плати у зв'язку з періодичністю виплати її складових є нижчим за розмір мінімальної заробітної плати, проводиться доплата до рівня мінімальної заробітної плати.Держава здійснює регулювання оплати праці працівників підприємств усіх форм власності шляхом встановлення розміру мінімальної заробітної плати та інших державних норм і гарантій, встановлення умов і розмірів оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, працівників підприємств, установ та організацій, що фінансуються чи дотуються з бюджету, а також шляхом оподаткування доходів працівників. Отже, враховуючи наведене замовник хоче бути запевнений, що учасник(и) є добросовісним(и), і щодо найнятих працівників виплату їм заробітної плати здійснюють в межах встановлених чинним законодавством України. Замовник навіть не міг припустити, що для потенційного учасника надання такого гарантійного листа буде такою великою проблемою і складністю.
Документи які посвідчують якість та безпеку
Дата подання: 08 липня 2020 14:59
Дата відповіді: 09 липня 2020 19:56
Просимо Замовника вказати які документи які посвідчують якість те безпеку пропонованої продукції повинен подати потенційний Учасник. Просимо надати вичерпний перелік.
Відповідь: Доброго дня. учасник в складі пропозиції надає висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат відповідності (декларація виробника)
Щодо кольору контейнера
Дата подання: 08 липня 2020 15:00
Дата відповіді: 09 липня 2020 19:37
Просимо Замовника вказати, потенційний Учасник повинен запропонувати контейнери сірого, зеленого, синього кольору чи може він запропонувати контейнери одного кольору наприклад сірого?
Відповідь: Доброго дня. Учасник може поставити контейнери і одного кольору.
Колір пропонованих контейнерів
Дата подання: 08 липня 2020 15:00
Дата відповіді: 09 липня 2020 19:39
У випадку якщо Замовник планує закупити контейнери різного кольору, то просимо вказати яку кількість контейнерів сірого кольору, кількість контейнерів синього кольору та кількість контейнерів зеленого кольору повинен надати Учасник.
Відповідь: Доброго дня. Учасник може поставити контейнери і одного кольору, а може і кількох кольорів на розсуд учасника.
строк подання пропозицій
Дата подання: 09 липня 2020 11:10
Дата відповіді: 10 липня 2020 20:10
Доброго дня! Просимо внести зміни в п. 4,1 Оголошення де вказано , що кінцевий строк подання пропозицій 13.07.2020 р. , тоді як на ПРОЗОРО стоїть дата 16.07.2020р.
Відповідь: Доброго вечора. Зміни до оголошення внесено та оприлюднено. Ви можете з ними ознайомитись через електронну систему закупівель.
Довідка аналогічного договору
Дата подання: 09 липня 2020 11:20
Дата відповіді: 10 липня 2020 20:12
В пп. 14 п.6.1 розділа 6 оголошення визначено . що потрібно скласти довідку , в який вказується договора на поставку меблів. Просимо виправити цю помилку, оскільки тендер проводиться по поставці контейнерів для сміття. Крім того, в п.3 Додатка 1 визначена процедура підписання Договору із Замовникам як по Відкритим торгам, але тендер проходить по спрощеній закупівлі.Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго вечора. Відповідні зміни до оголошення внесено та оприлюднено. Ви можете з ними ознайомитись через електронну систему закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2020 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКО-Львів" |
44 736,00
UAH з ПДВ
|
44 464,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ КОНТЕЙНЕРНІ СИСТЕМИ" |
49 472,00
UAH з ПДВ
|
44 479,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" |
53 696,00
UAH з ПДВ
|
44 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВП "Укрресурс" |
53 683,20
UAH з ПДВ
|
51 763,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКО-Львів" #31362298 |
Переможець |
44 464,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2020 16:51
|
договір | укладений |
06 серпня 2020 21:16
|