Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код за ДК 021:2015: 30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне (папір та канцелярське приладдя )
Очікувана вартість
14 091,85 UAH
UA-2020-07-06-001417-a ● 047b0f6fe6aa4ac9bc353ed4fb69bc98
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
06 липня 2020
Інформація про замовників
Найменування: | Любецький психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189914 |
Місцезнаходження: | 15040, Україна , Чернігівська обл., Ріпкинський район, селище Пересаж, Квітнева 1 |
Контактна особа: |
Олександр Солохненко +380506847215 lpinternat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
код за ДК 021:2015: 30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне (папір та канцелярське приладдя ) 1. Найменування замовника: Любецький психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації .
1.1.Місцезнаходження замовника: Україна, 15040; вул. Квітнева,1 Чернігівська область, Ріпкинський район, селище Пересаж .
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб , фізичних осіб-підприємців та громадських формувань : 03189914.
1.3.Категорія замовника : 3 – юридичні особи , які є підприємствами , установами , організаціями та їх об’єднання , які забезпечують потреби держави або територіальної громади , якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником ( у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота ) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі ( лотів) за наявності : код за ДК 021:2015: 50230000 - 6 послуги з ремонту , технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги ( поточний ремонт та установка вуличного освітлення ).
3. Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі : 21025,13 ( двадцять одна тисяча двадцять п’ять ) гривні 13 копійки без ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
1.1.Місцезнаходження замовника: Україна, 15040; вул. Квітнева,1 Чернігівська область, Ріпкинський район, селище Пересаж .
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб , фізичних осіб-підприємців та громадських формувань : 03189914.
1.3.Категорія замовника : 3 – юридичні особи , які є підприємствами , установами , організаціями та їх об’єднання , які забезпечують потреби держави або територіальної громади , якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником ( у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота ) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі ( лотів) за наявності : код за ДК 021:2015: 50230000 - 6 послуги з ремонту , технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги ( поточний ремонт та установка вуличного освітлення ).
3. Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі : 21025,13 ( двадцять одна тисяча двадцять п’ять ) гривні 13 копійки без ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1217 штуки
папір та канцелярське приладдя (відповідно специфікації договору №94 від 06.07.2020року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15040, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару проводиться після поставки товару протягом 15 календарних днів.Замовник здійснює оплату в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставку товару здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. (Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету) | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
06 липня 2020 10:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФЕДОРОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ #2650903634 |
Переможець |
14 091,85
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 10:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір на канцелярське приладдя.pdf | укладений |
06 липня 2020 11:05
|