Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція вуличного освітлення від СКТП-600 в с. Теребля, Тячівського району, (код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
177 348,00 UAH
UA-2020-09-16-004855-a ● 00784a45f8c64e8482fa662e05d793fd
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тереблянська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04349627 |
Місцезнаходження: | 90550, Україна , Закарпатська обл., с. Теребля, вул. Центральна, буд. 100 |
Контактна особа: |
Руслан Янчій +380977000793 tereblja.s.r@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2020 12:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2020 13:54 |
Очікувана вартість: | 177 348,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 773,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Додаткова інофрмація: Предмет закупівлі по роботах визначений з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДК 021:2015 (CPV): код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою; валютою тендерної пропозиції є гривня. Категорія замовника: юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади,орган місцевого самоврядування,Джерело фінансування кошти місцевого бюджету
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція вуличного освітлення від СКТП-600 в с. Теребля, Тячівського району, (код ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90550, Україна, Закарпатська область, с. Теребля,, від СКТП-600 в с. Теребля,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата проводиться поетапно залежно від реального фінансування Замовника на підставі наданих Підрядником Актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання вказаних документів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2020 12:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2020 12:46 |
додаток 1 технічне завдання.docx | |
16 вересня 2020 12:46 |
Оголошення .docx | |
16 вересня 2020 12:46 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ додаток 4.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання до тендерної документації
Дата подання: 21 вересня 2020 15:59
Доброго дня! Об'єкт "Реконструкція вуличного освітлення від СКТП-600 в с. Теребля, Тячівського району", чи отримав технічні умови стандартного або нестандартного приєднання до електричних мереж електроустановок у ПрАТ "Закарпаттяобленерго"
Відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560, перед схваленням та затвердженням проектів будівництва у випадках, визначених статтею 31 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, проводиться експертиза проектів будівництва, чи проводилася експертиза проекту "Реконструкція вуличного освітлення від СКТП-600 в с. Теребля, Тячівського району" і клас наслідків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-16-004855-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КОВАЧ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3504300594
Дата подання: 07 жовтня 2020 22:26
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Абзацом 1 частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до вимог абзацу 3 частини 7 статті 14 Закону замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, якщо замовник не має можливості надати відповідь роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, у тому числі у строк, визначений Законом, такий замовник відповідно до п.2 частини 17 статті 14 Закону повинен відмінити спрощену закупівлі з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. У випадку, якщо Замовник не усуне вищевказане порушення і не відмінить процедуру спрощеної закупівлі ми маємо право, відповідно до ч. 20 ст. 14 Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи викладене, якщо замовник не має можливості надати відповідь роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, у тому числі у строк, визначений Законом, такий замовник відповідно до п.2 частини 17 статті 14 Закону повинен відмінити спрощену закупівлі з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. У випадку, якщо Замовник не усуне вищевказане порушення і не відмінить процедуру спрощеної закупівлі ми маємо право, відповідно до ч. 20 ст. 14 Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2020 18:22
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» вимога у публічних закупівля – це вид звернення, який подається постачальником замовникові, якщо учасника не влаштовують умови чи не зрозумілі причини відхилення його пропозиції.
Відповідно до вимог абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Однак, Замовник не розглядав пропозицію Учасника ФОП КОВАЧ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ, а тому в даному випадку Учасник не має законодавчих підстав для звернення до Замовника із вимогою щодо усунення порушень та невідповідності пропозиції учасника ФОП КОВАЧ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ.
Проте, надаємо пояснення стосовно Ваших зауважень.
Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення. З технічної причин майданчика, замовник не зміг надати відповідь згідно нового законодавства, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» (в чинній редакції від 19.04.2020, далі – Закон).
Відповідно до вимог абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Однак, Замовник не розглядав пропозицію Учасника ФОП КОВАЧ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ, а тому в даному випадку Учасник не має законодавчих підстав для звернення до Замовника із вимогою щодо усунення порушень та невідповідності пропозиції учасника ФОП КОВАЧ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ.
Проте, надаємо пояснення стосовно Ваших зауважень.
Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. З огляду на викладене для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення. З технічної причин майданчика, замовник не зміг надати відповідь згідно нового законодавства, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» (в чинній редакції від 19.04.2020, далі – Закон).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬКОР-ПЛЮС"" |
140 041,00
UAH з ПДВ
|
98 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗАКАРПАТЕЛЕКТРОСЕРВІС" |
159 834,00
UAH з ПДВ
|
99 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КОВАЧ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
160 000,00
UAH з ПДВ
|
100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬКОР-ПЛЮС"" #42771600 |
Відхилено |
98 000,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2020 15:28
|
ТОВ "ЗАКАРПАТЕЛЕКТРОСЕРВІС" #42816630 |
Переможець |
99 900,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 12:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 19:52
|
додатки до договору№41-20_.pdf | укладений |
12 жовтня 2020 19:48
|
додатки до договору№41-20 (2).pdf | укладений |
09 жовтня 2020 19:01
|
Договір №41-20.pdf | укладений |
09 жовтня 2020 19:01
|