На сьогодні в системі:

Блоги

Дарья Черкашина
Директор з маркетингу та комунікацій ProZorro
Олександр Стародубцев
Директор Департаменту регулювання публічних закупівель
Турба Анастасія
Провідний аналітик
Аліна Бура
Головний аналітик системи

МЕНЕДЖЕР З РОЗВИТКУ КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ

Ми команда, що змінює країну, шляхом прозорих та доступних публічних закупівель. І зараз в пошуках того, хто хоче стати частиною масштабних змін на краще.

Якщо ти завжди намагаєшся зрозуміти потреби клієнтів та спростити їхнє життя, тобі муляє незручність у використанні звичних речей і в тебе є досвід управління проектами з декількома стейкхолдерами – тоді тобі до нас!

Наш ідеальний кандидат:

  • Розуміє клієнтський досвід та пропонує його покращення;
  • “На ти” з цифрами (EXCEL експертний рівень) та аналізом даних (Google Analytics), робить простими складні речі;
  • Досвід Scrum та Agile методології - буде перевагою;
  • Досвід UX/UI та розуміння базового HTML / CSS - буде перевагою;

А ще, він не уявляє себе без навчання і можливості допомогти іншим ☺.

Для нас важливі такі особисті якості: клієнтоорієнтованість, ініціативність, гнучкість мислення, креативність та відповідальність.

Що входитиме в обов’язки:

  • Побудова кращого клієнтського досвіду функціональності системи ПРОЗОРРО;
  • Поліпшення User Experience додаткових сервісів Системи (нотифікації, підказки, форум, пошук тендерів, інформаційна підтримка тощо);
  • Розробка системи онлайн аналізу поведінки користувачів PROZORRO з використанням Google Analytics та даних системи;
  • Профілювання користувачів системи та реалізація планів щодо їх розвитку як користувачів;

Чому саме Ми:

Причетність до масштабних змін в країні, участь у створенні єдиної сервісної служби. Участь у цікавих суміжних проектах.

Позиція зробить Тебе популярним (-ною) з іміджем Реформаторів в державі!

В роботі команди ми використовуємо сучасні Agile-підходи, тому твій досвід буде підтримуватися для більш простого та ефективного підходу у виконанні завдань.

Ми пропонуємо:

Офіційне працевлаштування, починаючи з першого дня роботи;

Гнучкий графік роботи у цікавому та дружньому колективі. Час роботи може бути зміщено на 1 годину раніше 9-ої чи пізніше, але важлива присутність не пізніше 10-ї години в зв’язку з присутністю на стендап-мітингах.

Заробітна плата, згідно законодавства, виплачується двічі на місяць та має конкурентний рівень. Також є квартальні премії по досягненням.

Ще ми активуємо ЗОЖ в продовження робочих процесів: заняття йогою в офісі, можна приїжджати на велосипеді, скутері, і паркуватися біля офісу

Ми турбуємося про комфорт для своїх працівників:

Наше місцезнаходження в самому центрі Києва, тому до нас зручно добиратися з будь-якої точки міста чи передмістя.

Офіс обладнаний сучасною кавоваркою та столовою зоною. Тому свій робочий ранок Ти завжди зможеш почати з аромату свіжо-змеленої кави для впевненого старту, а обідня перерва не має прив’язки до часу. Приймаючи до уваги наше місцезнаходження, вона може бути за межами офісу в одному із затишних кафе, розміщених на відстані від 2-х до 7-ми хвилин прогулянки по вулиці Бульварно-Кудрявська чи поруч прилеглих вулиць.

Процедура конкурсного підбору включає декілька етапів:

  1. Телефонне інтерв’ю з HR;

  2. Співбесіда з участю команди бізнес девелопмент, за попередньою домовленістю.

Після прийняття позитивного рішення у нас запланований період адаптації, під час якої безпосередній керівник познайомить з планом задач на випробувальний термін, а HR познайомить з командою та нашими місією, цінностями, ключовими завданнями PROZORRO на 2018 р., та особливостями корпоративної культури.

Якщо Ти відчуваєш, що пропозиція саме для тебе, чекаємо на Твоє резюме за адресою:  o.birets@prozorro.ua

Якщо Ти вже маєш роботу, що приносить тобі задоволення, можливо хтось із твоїх знайомих у пошуку? Допоможи комусь стати частиною великих змін в нашій державі з PROZORRO!