ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
03 грудня 2021
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ,
41485381,
Україна,
м. Одеса,
вул. Канатна, буд. 83 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Ремонтно-реставраційні роботи на будівлі-пам’ятці національного значення – «Нова Біржа» Одеська обласна філармонія, за адресою м. Одеса, вул. Буніна, 15» (Протиаварійні та невідкладні консерваційні роботи), 58399858.8UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
6321e408bbdd4b8fb64fc4d3e7c1711a, 2021-10-05 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
10 листопада 2021
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.10.2021 № 0510/м, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН» (далі – ТОВ «Компанія «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.10.2021 № 2510-1/м, повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2021, договір № 50 від 08.11.2021, пояснення Замовника, отримані 12.11.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Ця довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»).
У разі, якщо довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не буде відповідати кошторисним розрахункам Учасника, така тендерна пропозиція буде відхилена.
Учасник ТОВ «Компанія «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН» у складі тендерної пропозиції надав «Підсумкову відомість ресурсів» по ремонтно-реставраційним роботам на будівлі-пам’ятці національного значення – «Нова Біржа» Одеська обласна філармонія» за адресою м. Одеса, вул. Буніна, 15, у пунктах 11, 14, 17, 25 розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» якої передбачив, що для виконання робіт за предметом закупівлі використовуватимуться, зокрема, агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужність 1 кВт; віброущільнювач (віброплити) з бензиновим двигуном легкі, маса до 100 кг.; електростанції пересувні, потужність 2 кВт; розчинозмішувачі пересувні, місткость 150 л (працює від пересувної електростанції).
При цьому учасник ТОВ «Компанія «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази від 20.10.2021 № 1020/-2, розділ 1 «Будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування» якої не містить інформацію про вищезазначені будівельні машини і механізми, що не відповідає вимогам розділу 1 Додатку № 2 до тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Компанія «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та уклав з ним Договір.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Компанія «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.