| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Комунальне некомерційне підприємство "Ватутінська міська лікарня Ватутінської міської ради",
05503680,
Україна,
м. Ватутіне,
вул. Чайковського, буд. 11 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Кетамин , 317370UAH, 33600000-6, ДК021, 50, упаковка, INN, ATC |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
5866ad0a603f49df9ab781f1f40ddaf6, 2021-09-21 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
16 листопада 2021
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; укладення договору про закупівлю; розірвання договору про закупівлю; відміни процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Ватутінська міська лікарня Ватутінської міської ради» (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, оприлюднену в електронній системі закупівель 21.09.2021; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.09.2021 № 22; тендерну пропозицію Черкаського обласного комунального підприємства «Фармація»; повідомлення про намір укласти договір; рішення відповідальної особи про визначення переможця від 08 жовтня 2021 року; документи, надані переможцем торгів Черкаським обласним комунальним підприємством «Фармація» відповідно до частини шостої статті 17 Закону; договір про закупівлю від 20.10.2021 № 492; додаткову угоду № 1 від 15.11.2021; пояснення та документи, отримані 17.11.2021 від Замовника в електронній системі закупівель; інформацію про відміну процедури закупівлі; рішення уповноваженої особи від 17.11.2021.
Аналізом питання обрання та застосування процедури закупівлі встановлено, що згідно з річним планом та оголошенням про проведення процедури відкритих торгів закупівля фармацевтичної продукції проводиться відповідно до пункту 1 частини першої статті 3 Закону, що не відповідає рішенню уповноваженої особи (протокол уповноваженої особи від 21.09.2021 № 22), відповідно до якого закупівлю необхідно здійснити шляхом проведення спрощеної закупівлі.
Аналізом питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в річному плані не зазначено інформацію щодо міжнародної непатентованої назви лікарського засобу для кожного лікарського засобу, який придбавається.
Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що у файлах тендерної документації «Оголошення.doc», «Додаток 1 Проект договору. doc», «Додаток 2 Вимоги до предмета закупівлі. doc», «Додаток 3 Вимоги до Учасників. doc», «Додаток 4 Лист зг. на обробку перс.даних. doc», «Додаток 5 ФОРМА ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ. doc», «примітки. docх» на порушення пунктів 2, 10, 11, 12, 15, 16, 17, 19 частини другої статті 22 Закону не зазначені такі відомості:
- один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
- перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію;
- строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
- розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
- розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
- прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
- опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
На порушення частини другої статті 26 Закону файл «Додаток 5 ФОРМА ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ. doc» тендерної документації містить вимогу щодо подання учасником з мінімальною ціною повторної пропозиції: «Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих з дня аукціону днів надає замовнику ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 5) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону».
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція не відхилена, якщо учасник торгів Черкаське обласне комунальне підприємство «Фармація» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Зокрема, тендерна пропозиція комунального підприємства «Фармація» не відхилена, незважаючи на те, що у його тендерній пропозиції відсутній лист-згода з проектом договору закупівлі товару та умовами його змін, чим не виконано умови додатку 3 тендерної документації (файл «Додаток 3 Вимоги до Учасників.doc»).
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю від 20.10.2021 № 492 оприлюднений у строк, що більший, ніж три робочі дні з дня його укладення, а саме 8 листопада 2021 року. Оскільки на порушення пункту 3 Порядку № 1082 на завантажений до електронної системи договір про закупівлю не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи, звіт про результати проведення закупівлі не сформувався та не оприлюднився відповідно до частини другої статті 19 Закону та процедура закупівлі залишилася у статусі «Пропозиції розглянуті».
Аналізом питання укладення договору про закупівлю встановлено, що договір про закупівлю від 20.10.2021 № 492 укладений без урахування особливостей, визначених Законом, чим порушено частину першу статі 41 Закону. Зокрема, пункт 4.3.2 договору про закупівлю від 20.10.2021 № 492 не відповідає пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону та передбачає можливість зміни ціни не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі.
Аналізом питання відміни процедури закупівлі встановлено, що відповідно до пояснень і документів, отриманих 17.11.2021 від Замовника в електронній системі закупівель, та згідно з додатковою угодою № 1 від 15.11.2021, оприлюдненою в електронній системі закупівель 17.11.2021, договір про закупівлю від 20.10.2021 № 492 розірваний 15.11.2021. Проте, без наявності підстав для відміни тендеру уповноваженою особою 17.11.2021 ухвалене рішення про відміну процедури закупівлі, чим порушено частину першу статті 32 Закону, та оприлюднена інформація про відміну тендеру.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 13 Порядку № 1082.
За результатами аналізу відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 10, 11, 12, 15, 16, 17, 19 частини другої статті 22, частини другої статті 26 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону, пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання відміни процедури закупівлі встановлено порушення частини першої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю встановлено порушення частини першої та пункту 2 частини п’ятої статі 41 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; розірвання договору про закупівлю – порушень не встановлено.