ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

05 листопада 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-09-08-002797-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради, 22204565, Україна, Біла Церква, Павличенко 14а
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Будівництво їдальні Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18 по вул. Шевченка, 33 в м. Біла Церква Київської області, 21345386.4UAH, 45212422-0, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: ceb8333d25b240d4a0a31e9e2ba68218, 2021-09-08
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 11 жовтня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02.11.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 08.09.2021 № 98, тендерну пропозицію ТОВ «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ», реєстр отриманих тендерних пропозицій від 27.09.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.09.2021, протоколи засідань тендерного комітету від 01.10.2021 № 110, 05.10.2021 № 112 та 08.10.2021 № 114, повідомлення про намір укласти договір 08.10.2021, договір від 23.10.2021 № 120, пояснення Замовника на запит органу фінансового контролю від 12.10.2021 та 22.10.2021.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі,відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII,розгляду тендерних пропозицій,своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
-



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)