ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Стоянова Наталія Миколаївна
(підпис, власне ім'я, прізвище)

25 жовтня 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-09-01-001357-c


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ, 02224643, Україна, Одеса, Одесса, пер.Чайковского,1
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Сценічні декорації, 3950000UAH, 44210000-5, ДК021, 14, шт.
3. Інформація про оприлюднення: 6b219f92676b44afa83febcb52597b7b, 2021-09-01
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
6. Дата початку моніторингу: 18 жовтня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеського національного академічного театру опери та балету (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 01.09.2021 № 66 (далі – ТД), тендерну пропозицію переможця торгів фізичної особи-підприємця Діденко Олег Вікторович (далі – ФОП Діденко Олег Вікторович), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 21.09.2021 № 66/1, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.09.2021, укладений договір про закупівлю від 05.10.2021 № 27, пояснення та документи, отримані 22.10.2021 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 розділу IV ТД Замовником зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій – згідно оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до пункту 6 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, зокрема, про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Згідно оголошення про проведення відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 01 жовтня 2021 о 00:01 годині. Водночас, відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Таким чином, Замовником у ТД не зазначено відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, що є порушенням пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості про прізвище, ім’я та по батькові, посаду та електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Так, на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовником у ТД не зазначено посади посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Слід зауважити, що підпункт 1 пункту 1 розділу V ТД містить посилання на норму Закону, яка втратила чинність. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 21.09.2021 № 66/1 учасника ФОП Діденко Олег Вікторович визначено переможцем процедури закупівлі та 21.09.2021 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до вимог підпункту 6 пункту 1 розділу ІІІ ТД Замовником зазначено наступне: «Тендерна пропозиція підписується учасником до закінчення встановленого строку подання тендерних пропозицій шляхом створення кваліфікованого електронного підпису з використанням засобів електронного кваліфікованого підпису, вбудованих в електронну систему закупівель (авторизований електронний майданчик) відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону». Аналізом тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Діденко Олег Вікторович встановлено, що тендерну пропозицію вказаного учасника підписано удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті, а не кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги підпункту 6 пункту 1 розділу ІІІ ТД. З метою дослідження зазначеного питання 20.10.2021 Південним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснень. Замовником 22.10.2021 надано відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби, яка не спростовує встановлене порушення. На порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Діденко Олег Вікторович у той час, коли учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 14 та 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.



(посада)

Гаврилюк Анна Валентинівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)