ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Воїнський Володимир Іванович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
28 грудня 2021
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»,
03360905,
Україна,
Київ,
вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Будівництво мережі зовнішнього освітлення прибудинкових територій мікрорайону «Каунаський» в межах вулиць Каунаська, Березнева, Харківське шосе та бульвару Ярослава Гашека у Дніпровському районі міста Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», 5083519UAH, 45300000-0, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
d3685d00153a44a4a696256b3b5d964c, 2021-08-26 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
10 грудня 2021
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 грудня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-08-26-000596-b), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни, опубліковану інформацію щодо оскарження рішень Замовника та розгляду таких скарг Органом оскарження (рішення від 10.09.2021 №20630-р/пк-пз, від 21.09.2021 №21485-р/пк-пз, від 26.10.2021 №24181-р/пк-пз та від 04.11.2021 №25005-р/пк-пз); реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДСС БУД» та товариства з обмеженою відповідальністю «АМУ-ГРУП», інформація про відхилення тендерної пропозиції від 13.10.2021 №053/286-3660-06/2021, повідомлення про намір укласти договір від 13.10.2021 №053/286-3661-06/2021, опубліковані переможцем тендеру документи після аукціону, договір підряду від 11.11.2021 №01-КБ, опубліковані Замовником під час моніторингу (14.12.2021) інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги приватного підприємства «ЮГСТРОЙ 17» від 23.10.2021 №UA-2021-08-26-005566-c.c2 та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду (рішення від 04.11.2021 (№25005-р/пк-пз), моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
За нормою пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника (частина 2 розділу V) не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, що є порушенням пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.