ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Стоянова Наталія Миколаївна
(підпис, власне ім'я, прізвище)

10 грудня 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-08-16-003889-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Державне підприємство "Національний академічний український драматичний театр імені Марії Заньковецької", 02224614, Україна, м. Львів, вул. Лесі Українки, буд. 1
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: код ДК 021:2015 - : 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи («Реставрація приміщень камерної сцени НАУД театру ім. М. Заньковецької у м. Львові, вул. Л. Українки, 1. Коригування» ), 12099000UAH, 45450000-6, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: 37ed318e5bd4405f8891d6ed12c1d651, 2021-08-16
4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 01 грудня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Національний академічний український драматичний театр імені Марії Заньковецької» (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 16.08.2021 в електронній системі закупівель, протокол засідання тендерного комітету від 16.08.2021 б/н, звіти про результати проведення процедур закупівель UA-2021-07-09-008455-c та UA-2021-07-27-008039-b, договір підряду від 01.09.2021 №1/09, зміни від 03.09.2021 у вигляді додатку 1 до договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення отримані 07.12.2021 через електронну систему закупівель.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
-



(посада)

Гичка Лілія Андріївна
(підпис, власне ім'я, прізвище)