ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Цандекова Лариса Євгеніївна
(підпис, власне ім'я, прізвище)

07 жовтня 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-08-11-005060-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, 03346696, Україна, Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Реконструкція вул.Театральна в м.Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція), 12526415UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: 933acc4d81534847ae2f9b812bfbb6d6, 2021-08-11
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 16 вересня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 11.08.2021 № 166, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ» (далі – ТОВ «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ»), протокол засідання тендерного комітету від 02.09.2021 № 173, повідомлення про намір укласти договір 02.09.2021, договір про виконання робіт з реконструкції вул. Театральна в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція), укладений між Замовником та ТОВ «БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ» від 14.09.2021 № 822/2021, пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель 20.09.2021. На запит Держаудитслужби про надання пояснень від 16.09.2021, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник 20.09.2021 повідомив про те, що інформацію на власному веб-сайті та на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів не оприлюднив, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення пункту 4-1 цієї Постанови № 710. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.



(посада)

Калачнюк Вікторія Вікторівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)