ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

29 жовтня 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-08-05-008326-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Управління капітального будівництва Одеської міської ради, 04056902, Україна, Одеса, Комітетська, 10-А
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: «Реконструкція системи киснепостачання з встановленням кисневої станції КНП «Міська дитяча лікарня № 3» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26А», 12832100UAH, 45454000-4, ДК021, 1, лот
3. Інформація про оприлюднення: af61c0beffc04a3297d4d0b35e8a47bb, 2021-08-05
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 13 жовтня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін та надання роз’яснень до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 25.08.2021 № 58Т/-4, протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.09.2021, повідомлення про намір укласти договір від 08.09.2021, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СІТІС ГЛАВ СТРОЙ», договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 23.09.2021 № 56-21/П на суму 12 780 673,88 грн з ПДВ. За результатами моніторингу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено, що на запит про надання пояснень, оприлюднений через електронну систему закупівель 25.10.2021 Замовник не надав протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень відповідні пояснення, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Станом на 29.10.2021 пояснення відсутні.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами моніторингу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін та надання роз’яснень до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)