ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

18 листопада 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-07-26-004118-c


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Комунальна корпорація "Київавтодор", 03359026, Україна, Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Капітальний ремонт вул. О. Довженка від вул. О. Теліги до просп. Перемоги, 125159063.7UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: b81694bc53a54b4ebaeb20cc5be90fd7, 2021-07-26
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 26 жовтня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної корпорації «Київавтодор» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника б/н та б/д, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «Київшляхбуд» (далі – ПП «Київшляхбуд»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.08.2021 № 21/516-1, повідомлення про намір укласти договір від 13.08.2021, договір підряду від 30.08.2021 № 78-10 (далі – Договір), додаткова угода від 16.09.2021 № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 04.11.2021. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», зокрема, учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати скановану довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі за встановленою формою (підпункт 1.2.1). Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.2.1 учасник повинен надати скановані накази про призначення (прийняття) на роботу або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди на кожного працівника вказаного в довідці. На підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, учасник ПП «Київшляхбуд» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі від 03.08.2021 б/н (далі – Довідка), в якій в пунктах 3, 17 (перша частина довідки), 3, 4, 5, 8, 15, 22, 26, 33, 34, 35, 36, 61 (друга частина довідки, дорожні працівники), зазначив інженера виробничого відділу Старухіна Є.В., машиніста автовишки та автогідропідіймача Крикливого М.В., дорожних робітників Волошина О.О., Домінчака С.М., Дубину М.М., Забільського А.Л., Мокан В.Д., Бровко О.А., Забільського Л.Л., Левицького І.В., Лисичкіна О.В., Літовченко А.Є., Лупу І.П., Адам Г.Ф. відповідно. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Київшляхбуд» відсутнє документальне підтвердження інформації, зокрема, відсутні скановані накази про призначення (прийняття) на роботу (пункт довідки 3, 4, 5, 8, 15, 22, 26, 33, 34, 35, 36 другої частини довідки, дорожні працівники) та скановані цивільно-правові угоди (пункт 3, 17 першої частини довідки, пункт 61 другої частини довідки, дорожні працівники) на вищезазначених працівників вказаних в Довідці, чим не дотримано вимоги пункту 3.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», зокрема, учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати скановану довідку про наявність парку машин та механізмів, необхідних для забезпечення виконання проектних рішень, що, є предметом даної закупівлі за встановленою формою та зазначив перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт (таблиця 1) та повинна бути вказана в вищевказаній довідці, зокрема, та крани вантажопідйомністю не менше 40 т в кількості одна одиниця. На підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, учасник ПП «Київшляхбуд» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність парку машин та механізмів від 03.08.2021 б/н, в якій відсутня інформація про кран вантажопідйомністю 40 тон і більше, чим не дотримано вимоги пункту 3.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації. Проте, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Київшляхбуд» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, визнав його переможцем торгів та уклав з ним Договір.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Київшляхбуд» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.



(посада)

Холод Тетяна Борисівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)