ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

06 вересня 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-07-21-005954-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Підгайцівська сільська рада, 04332331, Україна, с. Підгайці Луцький район, вул. Шкільна, 30
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Поточний середній ремонт вул. Центральна від вул. Лесі Українки в с. Вишнів до дачного масиву «Вишенька» (ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013, код ДК 021-2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), 4706395.2UAH, 45230000-8, ДК021, 1, послуга
3. Інформація про оприлюднення: c1652a7a2d1b4d29a532ddc1c988083c, 2021-07-21
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 30 серпня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 30.08.2021. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Підгайцівської сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.07.2021 № 85 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРРОУД» та товариства з обмеженою відповідальністю «Унідор Сервіс», протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 12.08.2021 №115 та №116, повідомлення про намір укласти договір від 12.08.2021, договір про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 30.08.2021 №541, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель 02.09.2021. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель за номером UA-2021-07-21-005954-b не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), чим порушено вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону, послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема поточний ремонт. Моніторингом установлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів визначено вид предмету закупівлі – послуги; ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; предмет закупівлі – «Поточний середній ремонт вул. Центральна від вул. Лесі Українки в с. Вишнів до дачного масиву «Вишенька» (ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013, код ДК 021-2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»; очікувана вартість – 4 706 395,20 гривень. Відповідно до частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Згідно абзацу другого частини третьої статті 20 Закону у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж 30 днів з дня його оприлюднення. Станом на день оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 21.07.2021 офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 32,0344 грн, відповідно очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту перевищила суму еквівалентну 133 тисячам євро (4 260 575,20 грн). Однак, Замовником не оприлюднено додатково оголошення англійською мовою та встановлено строк для подання тендерних пропозицій менше 30 днів з дня його оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Отже, Замовником порушено норми пункту першого частини першої та частини третьої статті 10, абзацу другого частини третьої статті 20 Закону, оголошення англійською мовою не оприлюднене одночасно з основним оголошенням та встановлено строк для подання тендерних пропозицій менше 30 днів з дня його оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 постанови № 710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю та відповідність оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення норм пункту першого частини першої та частини третьої статті 10, абзацу другого частини третьої статті 20 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, в межах законодавства вжити заходів шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, в подальшому не допускати порушень норм законодавства щодо оприлюднення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)