ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Буковський Геннадій Володимирович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
25 жовтня 2021
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації,
38598277,
Україна,
м. Дніпро,
пр. Олександра Поля, 2 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С041510 /Березняки – Байдаківка – Лозуватка – Долинське/ – Червоний Яр км 0+000 – км 6+860 П’ятихатського району Дніпропетровської області
, 106814474UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
14da2d7de90248ceafc76e3fab520854, 2021-07-07 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
05 жовтня 2021
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 25 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами) (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ "БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ", протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.07.2021 №б/н, протокол засідання тендерного комітету від 11.10.2021 №б/н, повідомлення про намір укласти договір, інформацію про відміну.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
За нормою частини 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Замовником з переможцем торгів ТОВ "БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" договір про закупівлю у вищезазначені терміни не укладено, чим порушено вимоги частини 6 статті 33 Закону.
Отже, відповідно до норм частини 1 статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю відповідності вимогам Закону встановлено порушення частини 6 статті 33.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" – порушень не встановлено.