ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Буковський Геннадій Володимирович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

27 серпня 2021
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-07-05-005111-c


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 44018090, Україна, місто Городенка, вул.Шевченка Тараса, будинок 77
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: 09111400-4 Деревне паливо, 1799850UAH, 09110000-3, ДК021, 1065, метри кубічні
3. Інформація про оприлюднення: a61602c87b094bd8a706edd588caa628, 2021-07-05
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 20 серпня 2021

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 27 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VІІІ із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі відділу освіти Городенківської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ФОП ТУРЛУКОВСЬКИЙ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ, ФОП ТКАЧУК ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ, рішення уповноваженої особи від 22.07.2021, від 23.07.2021 та від 03.08.2021, повідомлення про намір укласти договір, договір від 20.08.2021 №21-Т. За результатами моніторингу встановлено, що в пункті 2 таблиці 2 Додатку 1 до ТД для підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції Замовник вимагає надати для учасників фізичних осіб-підприємців – витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Оскільки, у тендерній пропозиції учасника ФОП ТКАЧУК ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ зазначеного документу не надано, Замовником відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме - до 18.50 год. 24.07.2021 надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Станом на вказану дату вимогу Замовника про усунення невідповідностей учасником ФОП ТКАЧУК ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ не виконано. Однак, на порушення вимог частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП ТКАЧУК ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ в зв’язку з тим, що учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а відповідно до рішення Уповноваженої особи від 03.08.2021 визнано учасника ФОП ТКАЧУК ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ (2392301175) переможцем процедури відкритих торгів та прийнято рішення про намір укласти з ним договір. Зокрема, у пункті 2 рішення Уповноваженої особи від 03.08.2021 зазначено, що «враховуючи абз. 2 частини 9 ст. 26 Закону, позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель АМКУ (№14088-р/пк-пз від 21.07.2020 р., №13521-р/пк-пз 13.07.2020 р.) та частину 5 ст. 17 Закону, вважати поданий документ учасником «Ткачук виписка.JPG» та «Витяг з ЄДРПОУ 1ст (1).JPG» таким, що відповідає вимозі п. 2 таблиці 2 додатку №1 до тендерної документації, оскільки інформація зазначена у «витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (далі – ЄДР), міститься у «виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (файл «Ткачук виписка.JPG») та «витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» (файл «Витяг з ЄДРПОУ 1ст (1).JPG») та актуальну та достовірну інформацію можна перевірити у режимі реального часу, адже ЄДР є відкритим реєстром». За результатами аналізу встановлено, що у файлі «Витяг з ЄДРПОУ 1ст JPG», наданому в тендерній пропозиції учасника ФОП ТКАЧУК ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ, надано витяг з ЄДРПОУ на запит Ткачук Дмитро Васильович від 14.11.2013 за №17571630 на Дочірнє підприємство «Городенківська птахофабрика» ПАТ «Авангард», код ЄДРПОУ 34161113, тобто не відповідає інформації зазначеній у пункті 2 рішення Уповноваженої особи від 03.08.2021. Таким чином, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП ТКАЧУК ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ в зв’язку з тим, що учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП ТКАЧУК ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ встановлено порушення норм пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

Гамуляк Ігор Богданович
(підпис, власне ім'я, прізвище)