ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Велько Тетяна Миколаївна
(підпис, власне ім'я, прізвище)
29 грудня 2021
(дата)
Висновок
про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-07-01-001020-a
І. Вступна частина
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
КП Комунальне підприємство Петрівської сільської ради "Петрівський комбінат комунальних підприємств",
24217709,
Україна,
село Нові Петрівці,
вулиця Ново-Київська, 123 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Будівництво водозабірного вузла по вул. Ново-Київській в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області (коригування 1), 9889225UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роб |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
45ea38fe26e04c8e987f2a2c84447bdb, 2021-07-01 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
06 грудня 2021
|
ІІ. Констатуюча частина
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; дотримання вимог законодавства при укладанні договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Петрівської сільської ради «Петрівський комбінат комунальних підприємств» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 14.07.2021 № б/н; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ»), вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ»; пояснення Замовника, отримані 13.12.2021 та 20.12.2021 в електронній системі закупівель; протокол засідання тендерного комітету від 02.08.2021 № 2 щодо продовження строку розгляду пропозицій; протокол від 16.08.2021 № 4; повідомлення про намір укласти договір; договір на виконання робіт від 28.08.2021 № 2808 (далі – Договір); звіт про результати проведення закупівлі.
Аналізом питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що річний план щодо вищезазначеної закупівлі UA-P-2021-07-01-001267-a не містить коду економічної класифікації видатків бюджету (відповідно до пункту 8 річного плану закупівель на 2021 рік Замовника джерелом фінансування закупівлі є місцевий бюджет), чим порушено вимоги пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
Аналізом питання дотримання законодавства під час оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що в електронній системі закупівель Замовником 20.12.2021 оприлюднено додаток № 4 «Кошторис» до Договору, який зазначено у розділі 17. «Додатки до договору» як його невід’ємна частина з порушенням строків визначених пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства під час оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання вимог законодавства при укладанні договору про закупівлю – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом недопущення таких порушень в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, навчань, тощо), та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Машура Наталія Іванівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)