ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Держерука Євген Романович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
11 жовтня 2021
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради,
03365707,
Україна,
Миколаїв,
вул. Адмірала Макарова, 7 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
капітальний ремонт тротуару з влаштуванням велосипедної доріжки по вул. Курортна (парна сторона) від вул. Крилова до вул. Генерала Карпенка у Заводському районі м. Миколаєва, 5618908UAH, 45230000-8, ДК021, 1.35598, кілометри |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
0655a3bff63546359f60ecaca38a14b3, 2021-06-24 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
06 жовтня 2021
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-06-24-003970-a ); оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 24.06.2021 б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ» (далі - ТОВ «СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ»), тендерну пропозицію дочірнього підприємства «ЛИДЕР» (далі – ДП «»ЛИДЕР»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІСТОК - А» (далі ТзОВ «ІСТОК -А»), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 19.07.2021, від 26.07.2021 та від 29.07.2021, повідомлення про намір укласти договір від 29.07.2021, договір підряду від 22.09.2021 №527, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель від 08.10.2021.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.