| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради,
24760454,
Україна,
м. Одеса,
вул. Богдана Хмельницького, буд. 18 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Капітальний ремонт Курсантських сходів на території скверу в межах вулиць Балківської, Дюковської та узвозу Степана Олейника в м.Одесі, 3951109.2UAH, 45450000-6, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
a31a32a2afcf41209c24226b5b8c879a, 2021-06-15 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
10 листопада 2021
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління інженерного захисту території міста та розвитку узбережжя Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.06.2021 № 106, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУДКОНСТРАКШН» (далі – ТОВ «УКРБУДКОНСТРАКШН»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 06.07.2021, договір від 19.07.2021 № 18КС,повідомлення про внесення змін до договору від 08.11.2021, додаткова угода від 08.11.2021 № 1, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 16.11.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що у пункті 1 розділу ІІІ та пункті 2 Додатку № 1 тендерної документації вимагається надання учасниками на підтвердження кваліфікаційного критерію довідки підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів, з наданням сканованих копій документів виготовлених з оригіналів, зокрема трудові книжки або трудові угоди або цивільно-правові угоди працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи.
На виконання вищевказаних умов учасник ТОВ «УКРБУДКОНСТРАКШН» надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.06.2021
№ 27-06/1, та, зокрема в якій зазначив інформацію про працівників Кірку Олександра Олександровича, Ільченко Анастасію Юріївну, Сухина В’ячеслава Олександровича та Кондратовича Олександра Олександровича.
Однак, учасник ТОВ «УКРБУДКОНСТРАКШН» у складі тендерної пропозиції не надав сканованих копій документів виготовлених з оригіналів, а саме: трудових книжок працівників Кірки Олександра Олександровича, Ільченко Анастасії Юріївни, Сухина В’ячеслава Олександровича (працюють в учасника за основним місцем роботи) та трудової угоди працівника за сумісництвом Кондратовича Олександра Олександровича, чим порушив вимоги пункту 1 розділу ІІІ та пункту 2 Додатку № 1 тендерної документації, та не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів».
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій.
При цьому моніторингом встановлено, що Замовник установив учаснику ТОВ «УКРБУДКОНСТРАКШН» вимогу про усунення невідповідностей шляхом завантаження сканованих копій документів працівників виготовлених з оригіналів - трудові книжки, або трудові угоди, або цивільно-правові угоди на працівників Кірку Олександра Олександровича, Ільченко Анастасію Юріївну, Сухина В’ячеслава Олександровича та Кондратовича Олександра Олександровича, які на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій були відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРБУДКОНСТРАКШН», чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Отже на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКРБУДКОНСТРАКШН», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним договір.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУДКОНСТРАКШН» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.